Informacje

Zalecane wymagania sprzętowe Hitman: Rozgrzeszenie ujawnione

27 Mateusz Stanisławski

Na dosłownie chwilę przed premierą Hitman: Rozgrzeszenie poznaliśmy jego pełne wymagania sprzętowe. Jaki komputer trzeba posiadać, by odpalona gra wyglądała „10 razy lepiej niż na konsolach”?

Hitman: Rozgrzeszenie - obrazek 1
Hitman: Rozgrzeszenie

Nareszcie wiemy, jak prezentują się rekomendowane wymagania sprzętowe najnowszych przygód Agenta 47. Tak jak w przypadku minimalnych – które okazały się relatywnie niskie – stosowną konfigurację znaleźliśmy w zaktualizowanej karcie gry na Steamie.

Zalecane wymagania sprzętowe Hitman: Rozgrzeszenie:

  • system operacyjny Windows 7 (64-bitowy);
  • procesor Intel Core i7 lub AMD Athlon II X4;
  • 4 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 260 lub ATI Radeon HD 5770 (DirectX 11).

Hitman: Rozgrzeszenie w pełnej polskiej wersji językowej zadebiutuje w naszym kraju już jutro. Gra została przygotowana z myślą o trzech platformach sprzętowych – komputerach osobistych oraz konsolach PlayStation 3 i Xbox 360. Pamiętajcie, że na naszych łamach możecie przeczytać obszerną recenzję nowej produkcji studia IO Interactive.

Zalecane wymagania sprzętowe Hitman: Rozgrzeszenie ujawnione - obrazek 2

27 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G Sanders-sama

Oj nie trzeba było ;-) Sam sprawdziłem sobie na Steamie xD

Poza procesorem wszystko cacy..

Odpowiedz
G TobiAlex

To by znaczyło, że gra jest bardziej CPU oriented a to znaczy, że jest źle zoptymalizowana. Obym się mylił...

Odpowiedz
G Henrar

procesor Intel Core i7 lub AMD Athlon II X4;
karta graficzna NVIDIA GeForce GTX 260 lub ATI Radeon HD 5770 (DirectX 11).

Seems legit.

Odpowiedz
G pawbuk

Jeśli chodzi o procesor, to jak rozumiem jest to i7 pierwszej generacji :D choć chyba nawet te były mocniejsze niż Athlon II X4... Podejrzewam, że może już nawet na Pentium G860 będzie bez problemu chodził na wyższych ustawieniach graficznych ;)

Odpowiedz
G Myszasty

Dodam tylko, że ja nie mam i7, tylko starego Q8400, a chodziło, jak złoto na maksymalnych ustawieniach DX11. Myślę więc, że jednak karta tutaj będzie ważniejsza.

Odpowiedz
Karanthir666

> Dodam tylko, że ja nie mam i7, tylko starego Q8400, a chodziło, jak złoto na maksymalnych
> ustawieniach DX11. Myślę więc, że jednak karta tutaj będzie ważniejsza.
A możesz napisać na jakim kompie grałeś? No i ile zajmuje miejsca na dysku?

Odpowiedz
G Myszasty

> > Dodam tylko, że ja nie mam i7, tylko starego Q8400, a chodziło, jak złoto na maksymalnych
>
> > ustawieniach DX11. Myślę więc, że jednak karta tutaj będzie ważniejsza.
> A możesz napisać na jakim kompie grałeś? No i ile zajmuje miejsca na dysku?
4 GB DDR2 + GF560Ti fabrycznie podkręcony. Instalka ma jakieś niecałe 12 GB, po dekompresji w folderze Steam zajęło nieco ponad 23 GB.

Odpowiedz
G Chopek

Śmieszne wymagania zalecania karty graficznej... pewnie na minimalu to pójdzie na karcie 128 :D

Odpowiedz
NemoTheEight

> Śmieszne wymagania zalecania karty graficznej... pewnie na minimalu to pójdzie na karcie
> 128 :D
Ta, tylko zalecane są od maksymalnych. Od minimalnych są minimalne, które tak są ciut zawyżone.

Odpowiedz
G leszeq

> To by znaczyło, że gra jest bardziej CPU oriented a to znaczy, że jest źle zoptymalizowana.
> Obym się mylił...
No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych wszelkiej maści NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...

Odpowiedz
G Henrar

> No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych wszelkiej maści
> NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
Khem, khem. PhysX

Odpowiedz
G leszeq

> > No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych
> wszelkiej maści
> > NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
> Khem, khem. PhysX
Khem, khem. Niszowe rozwiązanie występujące jedynie w przypadku kart Nvidii ?

Odpowiedz
G TobiAlex

> > > No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników i innych
>
> > wszelkiej maści
> > > NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
> > Khem, khem. PhysX
>
> Khem, khem. Niszowe rozwiązanie występujące jedynie w przypadku kart Nvidii ?
Khem, hhem. Po pierwsze, jakie niszowe? Po drugie bzdury piszesz, bo na ATI też działa z tą różnicą, że nVidia obsługuje sprzętowo. Po trzecie, tak jak się spodziewałem, gra paskudnie zoptymalizowana:1600x900GeForce GTX460 1GB fabrycznie podkręconyIntel Core 2 Quad 2.85GHz8GB RAMWszystko na maksa i średnio 24fps. I to w pierwszej misji po zlikwidowaniu wszystkich wrogów. Twoja teoria padła, bo wtedy nie ma już nic, co CPU musiałoby obsługiwać. I jest kupa innych gier, w których a) jest lepsza grafika, b) więcej NPC i chodzi to 100x lepiej.O takich karygodnych błędach jak złe zapamiętywanie checkpointów nawet nie wspomnę...

Odpowiedz
G TobiAlex

Jeszcze mały update - generalnie zmiana ustawień na niższe (nawet na najniższe) niewiele zmienia - przyrost rzędu 8fps'ów, co jest oczywiście bzdurą i kompletnie pokazuje jak bardzo silnik jest zorientowany na CPU (podobnie jak w przypadku Guild Wars 2). Możesz mieć kartę za 2000 zł, dobrej jakości procek, ale zapomnij o grafice na najwyższych ustawieniach...

Odpowiedz
G pawbuk

Ciekawe jak się mają te zalecane ustawienia względem procesora do płynności rozgrywki przy najwyższych ustawieniach graficznych...

Odpowiedz
Janek_Izdebski

> Jeszcze mały update - generalnie zmiana ustawień na niższe (nawet na najniższe)
> niewiele zmienia - przyrost rzędu 8fps'ów, co jest oczywiście bzdurą i kompletnie pokazuje jak
> bardzo silnik jest zorientowany na CPU (podobnie jak w przypadku Guild Wars 2). Możesz
> mieć kartę za 2000 zł, dobrej jakości procek, ale zapomnij o grafice na najwyższych ustawieniach...
Witaj TobiAlex. Naprawdę zmniejszenie ustawień i rozdziałki niewiele pomaga? A co z day-one patch? Już był? Dzięki. :)

Odpowiedz
G 4ny4

"procesor Intel Core i7 lub AMD Athlon II X4;" <- bardzo lubię tego typu porównania. To tak jak by porównać Porshe z silnikiem ^500HP w stosunku do VW IV Golfa GTI. Skrajny debilizm.

Odpowiedz
G leszeq

> > > > No tak, bo przecież za fizykę, zaawansowaną AI tłumu, strażników
> i innych
> >
> > > wszelkiej maści
> > > > NPC, powinna odpowiadać karta graficzna...
> > > Khem, khem. PhysX
> >
> > Khem, khem. Niszowe rozwiązanie występujące jedynie w przypadku kart Nvidii ?
>
> Khem, hhem. Po pierwsze, jakie niszowe? Po drugie bzdury piszesz, bo na ATI też działa
> z tą różnicą, że nVidia obsługuje sprzętowo.
Niszowe bo wspierane przez niewielu developerów (ok. 40 gier w ciągu ostatnich 5 lat, wśród których jest tylko kilka głośnych tytułów), w dodatku bardzo często obarczone problemami natury technicznej. Ile było przypadków, że gra się sypała albo miała spadki do kilku FPS dopóki efekty PhysX były włączone (np. Mirrors Edge, Batman). Po drugie naucz się odróżniać PhysX SDK, które pomaga developerom tworzyć w miarę realistyczne efekty fizyczne, od akceleracji sprzętowej PhysX, która jest możliwa jedynie na kartach Nvidii.

Odpowiedz
G TobiAlex

Akurat odnośnie programowanie to nie musisz mi pisać, co z tym się je. I naucz się czytać posty, bo ja właśnie pisałem o akceleracji sprzętowej na kartach nVidia.

Odpowiedz
G TobiAlex

> Witaj TobiAlex. Naprawdę zmniejszenie ustawień i rozdziałki niewiele pomaga? A co z day-one
> patch? Już był? Dzięki. :)
>
Janek a Ty gdzie się podziewasz? Na Steamie to chyba z 60 dni Ciebie nie było. Żadnego patch'a jeszcze nie było. Rozdziałki nie zmieniam, bo 1600x900 to moja natywna. Reszta niewiele zmienia (jakieś 6-8fps różnicy). Na forach Steam ludzie z o wiele lepszymi kartami mają podobny problem.

Odpowiedz
Janek_Izdebski

> Janek a Ty gdzie się podziewasz? Na Steamie to chyba z 60 dni Ciebie nie było.
> Żadnego patch'a jeszcze nie było. Rozdziałki nie zmieniam, bo 1600x900 to moja natywna. Reszta
> niewiele zmienia (jakieś 6-8fps różnicy). Na forach Steam ludzie z o wiele lepszymi kartami
> mają podobny problem.
Dokładnie pięćdziesiąt kilka dni. Muszę zakończyć coś na tym kompie i wracam na Steam na drugim kompie. Już niedługo. :)A co do optymalizacji, Sniper Challenge śmigał dobrze... :)A ponoć dziś miał być day-one patch... Dziwne, że go nie umieścili...

Odpowiedz
G leszeq

> Akurat odnośnie programowanie to nie musisz mi pisać, co z tym się je. I naucz się czytać
> posty, bo ja właśnie pisałem o akceleracji sprzętowej na kartach nVidia.
Więc przeczysz sam sobie twierdząc, że nie jest niszowe ;]

Odpowiedz
MBi

IMO screeny nie wyglądają na takie wymagania, bardziej jak Blood Money tyle, że z tymi wstrętnymi poświatami itp.

Odpowiedz
SFilip

Oj wymagania jak dla mnie za duże ;)

Odpowiedz
G TobiAlex

> > Akurat odnośnie programowanie to nie musisz mi pisać, co z tym się je. I naucz się
> czytać
> > posty, bo ja właśnie pisałem o akceleracji sprzętowej na kartach nVidia.
>
> Więc przeczysz sam sobie twierdząc, że nie jest niszowe ;]
Co ma piernik do wiatraka? Ja nie korzystam z bibliotek PhysX.

Odpowiedz
G TobiAlex

[duble]

Odpowiedz
HanSatan

sam gram na mocno podkręconym gtx 570 i gra pod względem optymalizacji nie powala, zmniejszanie MSAA pomaga... no i trochę problemów technicznych widać... niemniej gra wygląda ładnie może nie powala ale wygląda ładnie, póki co doszedłem do drugiej misji, ale grę czeka co najmniej kilka łatek... zobaczymy na razie dość pozytywnie

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Dziś premiera War of the Vikings! Kup wersję cyfrową w sklepie gram.pl!
Lubisz nas?