Assassin's Creed III: nowy patch naprawi setkę błędów

Małgorzata Trzyna
2012/11/16 21:12

Już w tym tygodniu powinien pojawić się nowy patch do Assassin’s Creed III, który naprawi liczne bugi zarówno w kampanii singleplayer, jak i w trybie wieloosobowym.

Assassin's Creed III: nowy patch naprawi setkę błędów

W trybie multiplayer naprawiono błędy związane z trybami gry, zdolnościami, statystykami oraz wyeliminowano różne bugi utrudniające rozgrywkę. W singleplayerze wprowadzono różnorakie poprawki zarówno w wątku głównym, jak i misjach pobocznych, związane z możliwością niepowodzenia misji nie z winy gracza; naprawiono miejsca, gdzie można było utknąć; ułatwiono niektóre etapy i realizację celów pobocznych, które mogły okazać się zbyt trudne albo po prostu frustrujące. Lista zmian jest naprawdę długa – zainteresowanych zapraszamy na forum Ubisoftu, gdzie można zapoznać się ze szczegółami (uwaga na SPOILERY).

Wszystkie patche będą dostępne również na PC już w dniu premiery Assassin’s Creed III na blaszaki. Cierpliwość pecetowców zostanie nagrodzona nie tylko mniejszą liczbą błędów, ale i lepszą grafiką, którą zapewni wykorzystanie możliwości DirectX 11 i tekstur o dwukrotnie, a czasem i czterokrotnie wyższej rozdzielczości.

GramTV przedstawia:

Assassin's Creed III zadebiutowało na PS3 i Xboksie 360 31 października, na PC trafi 22 listopada.

Komentarze
16
Usunięty
Usunięty
22/11/2012 20:12

Co do daty premiery nie mam pojęcia kiedy w końcu to wydarzenie miałoby nastąpić. Faktem jest za to, że mój preorder był do odbioru w punkcie Go24 wczoraj czyli (21 listopada). Wprawdzie siętam pofatygowałem dopiero dzisiaj ale trójeczka już grzecznie siedzi na hdd :)

Usunięty
Usunięty
20/11/2012 09:35

Mi się zdażało dwa razy utknąć w rużnych obiektach. Jedynym ratunkiem była szybka podróż. Zdażało się również że przeciwnicy lub zwierzęta się blokowały. Mam nadzieje że to poprawią.

Usunięty
Usunięty
19/11/2012 20:02
Dnia 17.11.2012 o 16:27, Henrar napisał:

A jak koniecznie chcesz mieć te niby idealne gry, to daj miliony dolców na produkcję, daj grę milionom testerów i zapewnij co najmniej 5 lat testów przez tych ludzi. Może wtedy powstanie produkt bez błędów. I powtarzam, może.

A i tak nie wyeliminujesz wszystkich błędów - nie ma takiej opcji ;) Starcarft II był ile lat w produkcji? 7 lat? Też nie ustrzegł się błędów. Tak samo będzie z Grand Theft Auto V, które pojawi się w przyszłym roku.Prawda jest niestety taka: im większy projekt, tym więcej miejsc, gdzie można zrobić błąd.




Trwa Wczytywanie