CD Projekt zamyka CDPROgram, zapowiada nowy program lojalnościowy i rozdaje... przeterminowane klucze do GOG-a

Krzysiek Ogrodnik
2012/11/05 12:58

Z wiadomości otrzymanej przed kilkunastoma minutami dowiedzieliśmy się, że dni CDPROgramu są policzone, a na wykorzystanie posiadanych punktów mamy siedem dni. Testowo zakupiliśmy kilka kluczy z rożnych kont, niestety żaden z nich nie działa.

CD Projekt zamyka CDPROgram, zapowiada nowy program lojalnościowy i rozdaje... przeterminowane klucze do GOG-a

Ale po kolei - wspomniany mail ma następującą treść:

Drogi Użytkowniku,

Cdp.pl informuje, że z dniem 12 listopada bieżącego roku zostanie zamknięty program lojalnościowy CDPROgram. Zgodnie z regulaminem, użytkownicy mogą korzystać z punktów oraz kodów promocyjnych przez 7 dni od daty ogłoszenia zamknięcia CDPROgramu. Po tej dacie, niewykorzystane punkty nie będą już dostępne.

Dziękujemy wszystkim za wspólnie spędzony czas. Już wkrótce zaprezentujemy Wam nowy pomysł na program lojalnościowy cdp.pl.

Pytania w przypadku problemów z wymianą punktów na gry lub realizacją otrzymanych kodów promocyjnych prosimy kierować na adres:

rejestracja@cdprojekt.com

Z pozdrowieniami,

GramTV przedstawia:

Zespół cdp.pl

Wiadomość powinien otrzymać każdy użytkownik CDPROgramu – jeśli jesteście takowym i nie otrzymaliście jeszcze tego listu sugerujemy sprawdzenie niechcianej poczty albo poczekanie chwilę, bo mailing wysyłany jest falami i różni pracownicy gram.pl otrzymali go o różnych porach.

Większość z nas posiadała jakieś punkty w CDPROgramie, więc logicznym było sprawdzenie oferty usługi zanim ta zostanie zamknięta, niektórzy z nas nawet znaleźli kilka perełek do swojej kolekcji. Niestety po wybraniu konkretnych produktów okazało się, że zakupione przez nas klucze do serwisu gog.com są... przeterminowane, ich ważność wygasła w zeszłą środę, trzydziestego pierwszego października.

Aktualnie staramy się skontaktować z przedstawicielem firmy i wyjaśnić sprawę.

AKTUALIZACJA:

Jak udało nam się dowiedzieć CD Projekt jest świadomy problemu i aktualnie stara się go naprawić. Obiecano nam, że zostaniemy poinformowani po wyeliminowaniu problematycznej usterki w systemie.

AKTUALIZACJA 2:

Generowane klucze są już sprawne, łącznie z tymi, które wcześniej nie chciały działać. Kody są ważne do 13 listopada, jak czytamy na forum CDP "po tym czasie ich realizacja nie będzie możliwa". Z oficjalnego tematu usługi na forum wydawcy można się również dowiedzieć, że "punkty nie przejdą do nowego programu, więc obecne CDPunkty najlepiej zamienić na kody do gog.com."

Komentarze
320
Usunięty
Usunięty
19/11/2012 23:43
Dnia 19.11.2012 o 21:35, Raylin napisał:

- wypowiada się tam pracownik CDP, może jak będzie więcej osób pisać to przestaną uważać, że nic się nie stało.

Jeżeli dobrze pamiętam to przedstawiciel CDP wypowiedział się też w tej kwestii czyli nie otrzymania maili. Dokładnie w tym poście: http://www.cdprojekt.pl/board/topic/1234-CDPROgram_czas_zaczac/post-86902 Nie bardzo wiem co CDP miałoby poradzić na to, że ktoś maila nie dostał, szczególnie, że są to przyczyny leżące po za CDP.

Raylin
Gramowicz
19/11/2012 21:35
Dnia 18.11.2012 o 09:09, Pepcio_15 napisał:

Jednak jestem użytkownikiem CD-Projektu, a wiadomości takiej nie dastałem, a o tej sprawie dowiedziałem się dziś. > Można to jakoś wyjaśnić?

Takich osób jest więcej. Jakby co to pisz tutaj: http://www.cdprojekt.pl/board/topic/1234-CDPROgram_czas_zaczac - wypowiada się tam pracownik CDP, może jak będzie więcej osób pisać to przestaną uważać, że nic się nie stało.

Usunięty
Usunięty
18/11/2012 09:09

Jak dobrze rozumiem każdy zarejestrowany użytkownik CD-Projektu powinien dostać taką informację. Tak? Czy chodzi o zarejestrowanych użytkowników tej strony https://cdp.pl/ ,bo jeśli na tej to sprawy nie ma. Jednak jestem użytkownikiem CD-Projektu, a wiadomości takiej nie dastałem, a o tej sprawie dowiedziałem się dziś. Można to jakoś wyjaśnić?




Trwa Wczytywanie