Twórca Painkiller: Hell & Damnation: Gracze są znudzeni współczesnymi strzelaninami

Patryk Purczyński
2012/10/23 17:12

Wojciech Pazdur z The Farm 51 twierdzi, że im szybciej Painkiller: Hell & Damnation ujrzy światło dzienne, tym lepiej, ponieważ gracze tęsknią za klasycznymi strzelankami.

Twórca Painkiller: Hell & Damnation: Gracze są znudzeni współczesnymi strzelaninami

Przedświąteczny tłok w kalendarzu wydawniczym twórcom Painkiller: Hell & Damnation nie jest straszny, gdyż przyświeca im przekonanie, że nigdy nie było lepszego momentu, by wypuścić tę grę. - Poczuliśmy, że to najlepszy czas dla takiej produkcji od czasu pierwszego Painkillera - mówi dyrektor produkcji w studiu The Farm 51, Wojciech Pazdur.

- Niektórzy ludzie są już znudzeni współczesnymi strzelaninami wysokobudżetowymi, ponieważ wszystkie są do siebie bardzo podobne. Wielu graczy tęskni za starymi, dobrymi czasami, kiedy to w FPS-ie chodziło o strzelanie, zabijanie i destrukcję - twierdzi.

GramTV przedstawia:

- Głównymi czynnikami ważącymi na naszej decyzji były silny rynek dystrybucji cyfrowej i poprawione technologie, jak choćby silnik Unreal. Pozwolił nam on na stworzenie nowej, cechującej się wysoką jakością gry akcji w 3D, w czasie krótszym niż było to możliwe w 2004 roku. Nie chcemy, by wszyscy fani klasycznych FPS-ów stali się zrzędliwymi staruszkami i zapomnieli, o co chodziło w ich ulubionych grach. Jest więc dla nas ważne, by nie musieli długo czekać na nowego Painkillera - dodaje.

Painkiller: Hell & Damnation ma wyznaczony termin wydania na komputerach osobistych na 31 października. Właściciele PS3 i Xboksa 360 na swoje wersje będą musieli zaczekać do 22 stycznia.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
24/10/2012 12:59

Co do wypowiedzi Pana Pazdura to mam takie dziwne Dejavu że chyba przed premierą Bulletstorma Chmielarz mówił podobne rzeczy... hmmm :)

Usunięty
Usunięty
24/10/2012 10:02

Też mi wybór, albo rail shootery albo głupie nawalanki... A chciałbym dostać grę z dużymi, ciekawie zaprojektowanymi mapami i rozbudowanym gameplayem, no, powiedzmy coś jak Unreal.

Usunięty
Usunięty
24/10/2012 08:01

W takim razie nie róbmy już strzelanek w ogóle, zobaczymy ile w tym prawdy ;)




Trwa Wczytywanie