Assassin's Creed III: i AC III: Liberation - wysyp nowych informacji!

Małgorzata Trzyna
2012/10/21 21:49
6
0

W sieci pojawiły się nowe informacje o kryjówce, systemie ekonomii, tajnych miejscach, misjach na morzu, bractwie asasynów, zadaniach pobocznych i wielu innych. Uwaga na spoilery!

Assassin's Creed III: i AC III: Liberation - wysyp nowych informacji!

W najnowszym wydaniu Game Informera znalazł się obszerny artykuł na temat Assassin’s Creed III i Assassin’s Creed III: Liberation. Jeden z użytkowników NeoGAF pokusił się o wypisanie nowych informacji – znajdziecie je na liście poniżej.

Assassin's Creed III

Kryjówka:

  • Connor mieszka w pobliżu Davenportu (Nowego Jorku), w domu należącym do jego mentora, Achillesa.
  • Achilles jest starym asasynem, mentorem bractwa w kolonialnej Ameryce, który przybył w to miejsce na długo przed ustabilizowaniem sytuacji w nowym świecie.
  • Każdy asasyn, którego zrekrutuje Connor, będzie miał własną misję związaną z inicjacją w bractwie, a po ukończeniu zadania będzie można zmienić jego wygląd i wybrać dla niego broń.
  • Gdy podopieczni Connora wykonają wybrane misje, w kryjówce pojawią się statuetki upamiętniające te wydarzenia.
  • Broń i wyposażenie Connora będzie przechowywane w tajnym pomieszczeniu pod posesją jego mentora, co ciekawe, wejście do niego będzie otwierało się przez pociągnięcie za dźwignię w kształcie świeczek.
  • W pobliżu domu Connora będzie znajdował się niewielki port dla statku Aquila.

Tajne miejsca:

  • Między Bostonem a Nowym Jorkiem będzie ciągnął się rozbudowany system tuneli.
  • Tunele te zostały wykonane przez przedstawicieli Wolnomularzy.
  • Po zlokalizowaniu tunelu będzie można się do niego dostać po rozwiązaniu różnych zagadek logicznych.
  • Po rozwiązaniu każdej zagadki wejście do tunelu zostanie zaznaczone na mapie.

Piraci, statki i skarby:

  • Zadania na morzu będą dzieliły się na trzy typy: 1) jako piraci będziemy atakować inne statki i przejmowali kontrolę nad obszarami morskimi i szlakami handlowymi; 2) skupimy się na wydarzeniach historycznych, a konkretnie na słynnym oficerze marynarki (i jednocześnie Templariuszu), Nicholasie Biddle’u; 3) będziemy wykonywać misje związane z tajemniczym skarbem.
  • W grze znajdą się tajemnicze pudełka z błyskotkami, które Connor będzie mógł wymieniać za listy u jednego z członków swojej załogi, zwanego Stopa (Foot).
  • Z rzeczonych listów można będzie również dowiedzieć się o słynnym piracie, kapitanie Kiddzie, oraz o kilku wyspach na Oceanie Atlantyckim, gdzie jest ukryty jego skarb.
  • Po skompletowaniu sześciu fragmentów mapy będzie można udać się po skarb zgromadzony przez kapitana Kidda.

Synchronizacja:

  • W niemal każdej misji znajdą się dodatkowe wyzwania, których wykonanie zapewni nam większą liczbę punktów synchronizacji.
  • Po włączeniu pauzy będzie można sprawdzić w menu DNA nasz stopień synchronizacji.
  • Zdobywanie punktów synchronizacji zapewni graczowi dostęp do dodatkowych artefaktów i przedmiotów dla Connora.

Bractwo

  • Zrekrutowanie nowego członka bractwa zawsze będzie rozpoczynało się od udzielenia mu pomocy w trudnej sytuacji.
  • Każdy z sześciu potencjalnych rekrutów ma własny zestaw umiejętności oraz misji specjalnych do wykonania, a gdy wybrane zadanie zostanie ukończone, rekrut stanie się bardziej lojalny względem Connora.
  • Kiedy asasyn dołączy do bractwa Connora, będzie można mu wydawać polecenia, np.: rozpocznij rewoltę, przebierz się w brytyjski mundur i przynieś zapasy, chroń cel itp.
  • Rekruci, wykonując misje, będą mogli zdobywać pieniądze, zasoby i doświadczenie.

Almanachy i zadania poboczne:

  • Po całej mapie będą rozsiane almanachy Benjamina Franklina i inne znajdźki. W almanachach znajdziemy np. informacje na temat Kodeksu Altaira lub schematy niektórych przedmiotów.
  • W grze będziemy mogli wykonywać różnorakie misje poboczne: polować na zwierzęta, by zdobyć skóry lub mięso, pracować jako kurier, przekazując wiadomości lub przesyłki oraz przyjmować zlecenia.

Rozrywka:

  • W Assassin’s Creed III będziemy mogli zagrać w różne gry planszowe z postaciami rozsianymi w kilku lokacjach. Jedno z trofeów będzie wymagało rozegrania partii w grze Fanarona.

GramTV przedstawia:

Kluby:

  • Connor może należeć do kilku organizacji: towarzystwa łowieckiego, klubu walki czy gildii złodziei.
  • Jeśli Connor dołączy do myśliwych, będzie mógł zacząć polowanie na rzadkie zwierzęta w różnych rejonach Pogranicza, w każdej strefie czekają na niego cztery gatunki.
  • Gdy Connor zostanie zauważony przez jednego z członków klubu, otrzyma zaproszenie na spotkanie w lesie, gdzie usłyszy opowieści o morskich potworach i latających spodkach. Jego zadaniem będzie zdementować te plotki.

Forty:

  • Forty w grze będą odpowiednikami wież Borgii z Brotherhood.
  • Zniszczenie fortu zmniejszy wpływy Templariuszy w wybranym rejonie, zmniejszy w nim podatki i umożliwi również szybką podróż do tego obszaru. Za wykonanie zadania otrzymamy również nieco pieniędzy.
  • By zniszczyć fort, będziemy musieli zabić jego kapitana, zniszczyć zgromadzoną w arsenale broń i zdjąć flagi.

Ekonomia nowego świata:

  • Źródłem naszych dochodów będzie handel, nie wykupywanie sklepów i warsztatów.
  • Początkowo mieszkańcy domostwa Connora będą produkować tanie wyroby, a następnie wysyłać je do magazynów.
  • Zarówno w swojej kryjówce, jak i w innych magazynach, Connor może zacząć prowadzić księgę rachunkową, sprawdzać, jak idzie sprzedaż i zarządzić produkcję nowych przedmiotów.
  • Produkcja nowych przedmiotów będzie uzależniona od posiadania odpowiednich schematów, które można zdobyć wykonując drobne misje poboczne. Z receptury będzie mógł skorzystać odpowiedni rzemieślnik, pod warunkiem, że posiada odpowiednie materiały do wytworzenia przedmiotu.
  • Connor może przesyłać swoje wyroby zarówno drogą lądową, jak i morską. Jeśli nie oswobodzi mórz, ryzyko, że jego przesyłka nie dotrze do miejsca przeznaczenia, znacznie wzrośnie.
  • Konwoje wysłane przez Connora mogą zostać zaatakowane podczas podróży, zatem nasz bohater będzie musiał je chronić sam albo wyznaczyć jednego z asasynów, by bronił go przed bandytami.

Assassin’s Creed III: Liberation

System „Person”:

  • W grze będziemy mogli wybierać spośród trzech możliwych przebrań dla Aveline, które nie tylko zmienią jej wygląd, ale także zestaw umiejętności.
  • Strój asasynki pozwoli Aveline korzystać z podstawowych, znanych umiejętności walki. „Lady Aveline” znacznie ograniczy jej mobilność, ale pozwoli przekupywać i uwodzić oficjeli. Przebranie niewolnicy pozwoli przemknąć się niezauważenie do poprzednio niedostępnych obszarów i umożliwi nakłonienie mieszkańców miasta do wzniecenia rebelii.
  • Gracze będą mogli kupić rzeczone stroje w sklepach rozsianych po całej mapie i wybierać, który zestaw najlepiej sprawdzi się w danej misji.

Flota handlowa:

  • Aveline jest córką bogatego Francuza, który dorobił się fortuny dzięki handlowi morskiemu.
  • W starym magazynie, który służy jako kryjówka naszej bohaterki, gracz będzie mógł obejrzeć mapę Ameryki Północnej i zarządzać handlem.
  • Aveline na początku gry ma tylko jeden statek, którym może przewozić ograniczoną ilość towarów, takich jak trzcina cukrowa, bawełna i inne podstawowe dobra.
  • Przepłynięcie przez każdy odcinek zwiększa ryzyko konfrontacji z piratami. Gracz będzie musiał wziąć pod uwagę złożoność trasy i potencjalną nagrodę, jaką otrzyma, jeśli uda się mu przetransportować towary.
  • W miarę postępów Aveline będzie mogła kupować kolejne statki, różniące się od siebie prędkością, ładownością i wytrzymałością.

Walka:

  • Aveline ma specjalną umiejętność, która pozwala jej łączyć zabójstwa w serię po wypełnieniu specjalnego wskaźnika.
  • Gdy wskaźnik się zapełni, czas zatrzyma się, a gracz będzie mógł po prostu wskazać wrogów, którzy mają zginąć w następnej kolejności.

Erudito:

  • Organizacja Erudito lub Erudito Industries (podobna do Anonymous) odegra bardzo ważną rolę w sabotowaniu planów Abstergo.
  • Wyzwolenie (Liberation) jest projektem Abstergo, które przygotowało Animusa z myślą o domowej rozrywce, dzięki której użytkownicy będą mogli odtwarzać przeszłość swoich przodków (jednakże bez możliwości dowiedzenia się czegokolwiek o Templariuszach). Erudito wyjawi graczowi prawdę, włamując się do systemu.
  • Czasami misje fabularne zostaną przerwane przez głos nie mający nic wspólnego z programem czy symulacją, a po aktywowaniu orlego wzroku będziemy mogli zauważyć cel, który mamy zabić, zazwyczaj złego Templariusza.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
22/10/2012 10:07

Czegoś co się świetnie sprawdza nie ma sensu zmieniać. Poza tym dokładnie to samo można powiedzieć o każdym sequelu :)

Usunięty
Usunięty
22/10/2012 09:59

Z opisu wychodzi na to, że to w zasadzie wszystko to, co już widzieliśmy w poprzednich odsłonach tyle, że z kilkoma nowościami i w innej otoczce.

Sanders-sama
Gramowicz
22/10/2012 00:30
Dnia 21.10.2012 o 23:16, R-14 napisał:

Przed chwilą skończyłem Revelations i strasznie się rozczarowałem końcówką, dlatego też czekam niecierpliwie na III ;)

To czego ty się spodziewałeś?




Trwa Wczytywanie