Treyarch: silnik IW zapewnia 60 fps i jest świetny, po co go zmieniać?

Małgorzata Trzyna
2012/10/10 20:08

Silnik wykorzystywany w Call of Duty: Black Ops II ma już swoje lata, ale Treyarch uważa, że jest dobry i nie ma potrzeby zmieniać go na siłę.

Treyarch: silnik IW zapewnia 60 fps i jest świetny, po co go zmieniać?

- Każdy, kto mówi o silniku, musi pamiętać, że ludzie przede wszystkim cenią sobie 60 klatek – powiedział dyrektor projektu gry, David Vonderhaar, podczas rozmowy z OXM. – Możemy sprawić, że gra będzie wyglądać pięknie – po tylu latach pracy na tym silniku, ulepszaniu go, poprawianiu i zmianach naszego podejścia, naszego renderowania oświetlenia.

GramTV przedstawia:

- Ludzie lubią mówić o silniku, ale prawda jest taka, że nie jest to coś, co zostało wynalezione sześć lat temu. W tym momencie silnik ten nie przypomina w niczym jakiegokolwiek innego silnika – wyrzuciliśmy system UI, renderowanie i oświetlenie są zupełnie nowe, zasadnicze systemy rozgrywki są nowe. Nigdy nie rozumiałem, o co tak naprawdę chodzi. Wyciąga 60 fps i jest fantastyczny. Czym dokładnie może on kogoś denerwować?

Call of Duty: Black Ops II zadebiutuje 13 listopada 2012 na PS3, Xboksie 360 i PC, a w późniejszym terminie także na Wii U.

Komentarze
58
Usunięty
Usunięty
14/10/2012 20:07

EA to tez nie niszowy wydawca, moze grac na podobnych zasadach jak Acti, z tym ze ten drugi po prostu jest zawsze o jeden krok do przodu. Poza tym jesli to faktycznie kwestia dupereli takich jak ekskluzywne paczki bez ktorych mozna sie obejsc tudziez kwestia duzego zainteresowania z racji ugruntowanej pozycji giganta na danym rynku to -idac za pytaniem goscia z Treyarch- po co to zmieniac? :) Skoro tyle raptem wystarczy by rzadzic na swiatowym poletku shooterow to moze aspekt audio-wizualny nie jest kluczowym kryterium wyboru dla kilkunastu milionow nabywcow rok w rok? Oczywistym jest, ze na pc lepsze silniki smigaja w 60 klatkach a na konsolach juz nie, ale kto powiedzial ze wyznacznikiem trendow marketingowo-deweloperskich jest tylko jedna skladowa platforma- wydawca trzepie kase na tym co jest, chcialo by sie rzec -strzyze owce- ale majac pewna, 15-milionowa armie klientow robisz co chcesz. Od graficznych kolosow sa ci, ktorzy musza sie dobrze wyblyszczec by zachecic pozostalych;

Usunięty
Usunięty
14/10/2012 18:52
Dnia 11.10.2012 o 13:44, kodi24 napisał:

Tylko czemu to EA nie może ciągle dogonić Acti pod względem zaineresowania graczy swoim flagowym shooterem? ;)

Bo CoD jest znacznie bardziej znany w USA, gdzie sprzedaje się najwięcej egzemplarzy. Do tego romans Acti z Microsoftem i czasową wyłącznością mappacków na X360 (najpopularniejszą w USA konsolą) i mamy hit idący w miliony.

Usunięty
Usunięty
14/10/2012 17:35

już dzieciaczki crysisa hejtują :D




Trwa Wczytywanie