Znamy wymagania sprzętowe Assassin's Creed III

Adam "Harpen" Berlik
2012/09/26 09:44

Wiemy już, jaka konfiguracja będzie niezbędna do uruchomienia gry Assassin's Creed III, a jaki sprzęt poradzi sobie z wyświetlaniem grafiki w najwyższych ustawieniach.

Znamy wymagania sprzętowe Assassin's Creed III

Ubisoft ujawnił minimalne i zalecane wymagania sprzętowe Assassin's Creed III. Na szczęście nie ma powodu do obaw – nowa odsłona popularnej serii niewielu graczy zmusi do wymienienia podzespołów. Warto jednak zauważyć, że produkcja nie będzie działać na Windowsie XP, a wśród obsługiwanych systemów znajduje się niewydany jeszcze Windows 8.

Wymagania sprzętowe Assassin's Creed III prezentują się następująco:

  • OS: Windows Vista (SP2) / Windows 7 (SP1) / Windows 8
  • procesor: Intel Core 2 Duo E6700 2,66 GHz lub AMD Athlon 64 X2 6000+ lub lepszy
  • RAM: 2 GB (zalecane 4 GB)
  • karta graficzna: 512 MB pamięci, zgodna z DirectX 9.0c, z obsługą Shader Model 4.0 lub lepsza (sprawdź listę obsługiwanych układów) *
  • karta dźwiękowa zgodna z DirectX 9.0c (rekomendowany dźwięk 5.1 surround)
  • dwuwarstwowy napęd DVD-ROM
  • HDD: 17 GB wolnego miejsca
  • obsługiwane urządzenia peryferyjne: klawiatura zgodna z systemem Windows, myszka, dowolny kontroler (zalecany kontroler Xbox 360 dla systemu Windows)
  • multiplayer: szerokopasmowe łącze internetowe 256 kbps lub szybsze

Lista obsługiwanych układów graficznych w momencie premiery:

  • AMD Radeon HD karty z serii 3870 / 4000 / 5000 / 6000 / 7000 lub lepsze
  • NVIDIA GeForce karty z serii 8600 GT / 9 / 100 / 200 / 300 / 400 / 500 / 600 lub lepsze

GramTV przedstawia:

Ubisoft informuje ponadto, że mobilne wersje tych kart mogą działać, ale nie są obsługiwane.

Assassin’s Creed III na PC ukaże się 23 listopada. Wcześniej, bo 30 października, do sklepów trafią wersje na konsole Xbox 360 i PlayStation 3. Na naszych łamach znajdziecie już wrażenia z prezentacji gry na targach gamescom 2012.

  • Zamów grę Assassin's Creed III w sklepie gram.pl

Komentarze
40
DambialkoX
Gramowicz
27/09/2012 17:59

Co do wymagań to takich mniej więcej się spodziewałem, a co do tego że nie będzie działać na XP to w sumie też, zrozumcie że teraz większość gier będzie wydawana pod ten system operacyjny i jest to jak najbardziej normalne, bo technologia idzie wprzód :) Już zresztą tak było bodajże z JC2, a gra wydana była w 2010 roku :)

Usunięty
Usunięty
27/09/2012 15:59
Dnia 27.09.2012 o 14:37, Vojtas napisał:

W czasach, gdy nawet "cześć" ma swój skrócony odpowiednik (cze!), nie widzę miejsca dla kontrolera jako synonimu pada.

No właśnie, przez te "cze" przeciętny gimbo nie jest potem w stanie wymówić słowa "kontroler" nie robiąc przy okazji trzech błędów fonetycznych ;) W Niemczech nikt nie skraca wyrazów nawet tak trudnych jak Hubschraubereinsatzturbine ;))

Vojtas
Gramowicz
27/09/2012 14:37
Dnia 27.09.2012 o 08:22, kodi24 napisał:

Przecież on nie popełnił błędu,

Nie jest to stricte błąd językowy, ale z perspektywy dziennikarskiej brak precyzji jest błędem (oczywiście wiele zależy od konkretnego przypadku - nieprecyzyjność ma różny kaliber). Mam nadzieję, że po prostu następnym razem Harpen czy inny newsman napisze po prostu pad.

Dnia 27.09.2012 o 08:22, kodi24 napisał:

Z resztą słowo "pad" działa tu na niektórych jak płachta na byka, kontroler brzmi bardziej nerdy ;]

Kwestia sporna, dla mnie raczej nie. Pad ma 2 duże zalety:- jest maksymalnie precyzyjny - nie sposób go pomylić z czym innym,- jest krótki, a przez to atrakcyjny komunikacyjnie (ekonomia językowa w polszczyźnie wygrywa).W czasach, gdy nawet "cześć" ma swój skrócony odpowiednik (cze!), nie widzę miejsca dla kontrolera jako synonimu pada.




Trwa Wczytywanie