Czy w Dark Souls zostanie wprowadzony łatwiejszy poziom trudności?

Małgorzata Trzyna
2012/09/03 19:03

Dyrektor Dark Souls, Hidetaka Miyazaki, powiedział, że rozważa wprowadzenie do gry łatwiejszego poziomu trudności, by każdy mógł sobie w niej poradzić.

Czy w Dark Souls zostanie wprowadzony łatwiejszy poziom trudności?

- Osobiście wolałbym, by moje gry były opisywane raczej jako „satysfakcjonujące” niż „trudne” – powiedział Miyazaki w wywiadzie z brytyjskim Metro. – W rzeczy samej moim celem jest danie graczom poczucia spełnienia, które zapewni im właśnie poziom trudności. Zdaję sobie jednak sprawę, że Dark Souls nie należy do łatwych gier i wiele osób może wahać się, czy zagrać. Ten fakt jest dla mnie bardzo smutny i zastanawiam się, czy powinienem przygotować inny poziom trudności, gdzie każdy dałby sobie radę, czy ostrożnie informować wszystkich graczy o poziomie trudności w naszych produkcjach.

GramTV przedstawia:

- Przypuszczam jednak, że ludzie niekoniecznie preferują łatwe gry; chcą interesujących produkcji, którym warto poświęcić swój czas. Wydaje mi się, że utrudnienia czy stres, które niekoniecznie wiążą się z atrybutami „interesujący” czy „warty wypróbowania”, zostaną ostatecznie usunięte. Jeśli we współczesnych czasach rośnie liczba graczy preferujących łatwe gry, przypuszczam, że jest tak dlatego, że wysoki poziom trudności dla wielu z nich nie jest interesującym, wystarczająco ważnym elementem.

Być może Dark Souls jest trudne, zwłaszcza przy pierwszym podejściu, gdy nie bardzo wiadomo jak je „ugryźć”, ale właśnie dzięki poczuciu bezradności, zdawaniu sobie sprawy z tego, jak jesteśmy słabi, możemy poczuć ciężki klimat gry. Gdyby było inaczej, tytuł ten zostałby odarty z jednej z najważniejszych swoich cech. Czy Waszym zdaniem twórcy powinni jednak ułatwić nieco rozgrywkę, by Dark Souls stało się przystępniejsze?

Komentarze
147
Usunięty
Usunięty
04/09/2012 21:37

Moim zdaniem poziom trudności tej gry to tak jakby cecha główna serii... Jeżeli wprowadziliby niższy poziom trudności, to gra zniżyłaby się do poziomu gier Bethesdy, które po kilku godzinach gry mają już niewiele wyzwań do zaoferowania... Nie należy tej gry traktować jako czegoś, co trzeba koniecznie zaliczyć w 100%, tutaj gracz nie tyle odkrywa świat gry, co swoje możliwości i nabyte doświadczenie, zdecydowanie jest to produkcja dla starych wyjadaczy.

Usunięty
Usunięty
04/09/2012 21:02
Dnia 04.09.2012 o 19:36, Henrar napisał:

Gra pojawia się na PC i nagle - BAM!

BAM - pojawia się sprzedaż na poziomie, kiedy głosy fanów zaczynają devsów obchodzić :) nabijam się, ale coś w tym możę być

Dnia 04.09.2012 o 19:36, Henrar napisał:

- trzeba wprowadzić niższy poziom trudności, by większa liczba ludzi mogła zagrać.

tani port (zbyt tani), do tego patchyk = większe zyski.

Usunięty
Usunięty
04/09/2012 19:46

"Terrible port this game should be out in 2005 or something the graphics is so bad with no PC setting 720p native resolution and with 30 FPS locked . The gameplay is not smooth at all and starting with broken sword is so idiot thing to have in game the difficulty of this game is u having some **** weapon in close tight area it is not about skill when ever u rest u will have the same enemies you already killed this game is really one of the worst games I ever played there is nothing fun about it" - cytat jakiegoś gościa na ang. forumCzytając opinie niektórych ludzi po premierze pecetowej wersji nie dziwie się, że chcą to zrobić.




Trwa Wczytywanie