Sprzedaż Guild Wars 2 zawieszona, twórcy boją się tłoku

Patryk Purczyński
2012/08/31 12:53

Zbyt wielu ludzi chce grać w Guild Wars 2, dlatego ArenaNet podejmuje kroki mające na celu czasowe ograniczenie sprzedaży swojego MMO.

Sprzedaż Guild Wars 2 zawieszona, twórcy boją się tłoku

ArenaNet przestała sprzedawać Guild Wars 2 za pośrednictwem swojej oficjalnej strony. Powód jest prosty: firma nie chce doprowadzić do przeciążenia serwerów. - Najlepsze doznania z rozgrywki dla naszych graczy są dla nas najwyższym priorytetem - informują przedstawiciele firmy na swoim Facebooku.

- Już wcześniej zapowiadaliśmy, że zawiesimy sprzedaż cyfrową, jeśli uznamy, że wysoka liczba osób grających jednocześnie może wpłynąć na doznania graczy. Właśnie dotarliśmy do tego punktu - podkreśla ArenaNet. Warto przypomnieć, że Guild Wars 2 już przed premierą zostało zamówione przez ponad milion konsumentów.

GramTV przedstawia:

- Sprzedaż za pośrednictwem oficjalnej strony zawiesiliśmy natychmiastowo. Żeby była jasność, pudełkowa i cyfrowa sprzedaż nadal jest prowadzona przez naszych partnerów. Uważnie śledzimy liczbę osób jednocześnie grających w Guild Wars 2 przy jednoczesnej rozbudowie infrastruktury. Wznowimy własną sprzedaż cyfrową, gdy tylko poczujemy, że możemy to zrobić bez reperkusji - dodają twórcy MMO.

Komentarze
27
Usunięty
Usunięty
31/08/2012 23:43

TA GRA JEST PO PROSTU PIEKNA!!!!!!!!!!!!!!

Usunięty
Usunięty
31/08/2012 21:01
Dnia 31.08.2012 o 17:28, EmperorKaligula napisał:

pomyśl chwilę: co jest łatwiej zrobić - zablokować sprzedaż cyfrową i dystrybucje kluczy do pośredników jednym kliknięciem czy usuwać towar ze sklepów czyli informować dystrybutorów (a oni dalej swoich odbiorców), że towar ma nie być sprzedawany i ma zalegać na magazynach do odwołania (a magazyn z gumy nie jest). Wybór pomiędzy blokowaniem nieograniczonego źródła kluczy, a dokładnie znaną ilością wytłoczonych płyt w sklepach jest oczywisty.

Pewnie mają więcej danych niż, my. Więc wiedza lepiej, co mają zastopować, żeby graczy było mnie na serwerach. A, że to gra mmo, to pewnie pudła mniej się sprzedają, ale to tylko hipoteza. Ja bym pudełka wycofał ze sprzedaży i wersję cyfrowe na pewien czas. Albo oszczędzić i odstawić parę nowych serwerów.

Dnia 31.08.2012 o 17:28, EmperorKaligula napisał:

jakiś link ?

Nie, tylko zakładam, jak mówiłem w poprzednim poście. Dokładne dane, ma tylko ArenaNet czy Nsoft.

Usunięty
Usunięty
31/08/2012 17:48
Dnia 31.08.2012 o 14:02, Boro666 napisał:

Pewnie nie chca miec podobnej kaszany co u Blizzarda po premierze D3. Jednak mimo wszystko jest to dosc watpliwa metoda "polepszania doznan z gry". Nie kazdy ma ochote jechac kawal drogi do sklepu z grami.

Co masz na myśli?Jeśli chodzi Ci o problemy z logowaniem to ArenaNet miała większe problemy i zdecydowanie później je rozwiązała niż Blizzard.O ile sławny "error 37" miałem w D3 przez może 3-4h o tyle "error 42" w przypadku GW2 miałem przez kilkanaście godzin i ciągle zdarza mi się go mieć, więc powiedziałbym że Blizzard spisał się kilkukrotnie lepiej niż ArenaNet.




Trwa Wczytywanie