Multiplayer w pecetowym Transformers: Upadek Cybertronu z masą problemów. Twórcy szykują patche

Mateusz Stanisławski
2012/08/30 09:03
2
0

Posiadacze blaszakowej wersji Transformers: Upadek Cybertronu zgłaszają liczne błędy w grze, szczególnie w trybach sieciowych. Studio High Moon uspokaja graczy i zapowiada, że rozwiąże problemy.

Multiplayer w pecetowym Transformers: Upadek Cybertronu z masą problemów. Twórcy szykują patche

Jak donosi serwis Kotaku, wieloosobowe formy zabawy w Transformers: Upadek Cybertronu w wersji na komputery osobiste borykają się z licznymi problemami natury technicznej. Występują spore trudności z rozpoczęciem rozgrywki, szwankuje system wyszukiwania znajomych, niektórzy dodatkowo zgłaszają kulejący dźwięk oraz problemy z animacjami. Zarówno światowy wydawca gry, Activision, jak i ekipy deweloperskie (główna, czyli High Moon, oraz odpowiedzialna konkretnie za pecetową wersję Mercenary Technologies) wczoraj przedstawiły swe stanowisko w tej sprawie.

Dowiadujemy się, że i zewnętrzne, i wewnętrzne studia ciężko pracują, by rozwiązać wszystkie te niedogodności. Twórcy zwracają uwagę, że w okolicach premiery wydano łatkę, która wyeliminowała błąd związany z migracją hosta. Kolejna poprawka wprowadzi zmiany w balansie rozgrywki i usunie garść mniejszych uchybień w pozostałych składowych produkcji – taka aktualizacja wylądowała już na konsolach, najprawdopodobniej w przyszłym tygodniu trafi na blaszaki (obecnie trwają testy).

GramTV przedstawia:

Autorzy ponadto zapewniają, że stale monitorują dział pomocy technicznej poświęcony grze. Proszą o zgłaszanie jakichkolwiek uwag związanych z działaniem aplikacji – zapewniają, że będą brać pod uwagę wszystkie komentarze i pytania.

Przypominamy, że Transformers: Upadek Cybertronu trafił również na konsole PlayStation 3 i Xbox 360. Na naszych łamach możecie zapoznać się z pierwszymi ocenami wystawionymi grze oraz obejrzeć długie gameplaye z wersji demonstracyjnej.

Komentarze
2
Usunięty
Usunięty
30/08/2012 12:19

Co fakt, to fakt. W multi błędów pełno. Strasznie drażni mnie to, że teraz twórcy wydają gry a "błedy poprawi się potem". Jeszcze z 10 lat temu nie było takiego bawienia się - gra wydana, koniec, nie ma aktualizajci, łatek itd. Trzeba było wydać konkretną grę sprawdzaną po 100 razy, bo jak będą błędy to potem będzie problem.SebastanL92Co do single to port według mnie dużo lepszy niż w "jedynce". Jednak skłamałbym, gdybym powiedział że w singlu nie ma błędów. Rzadko, ale jak się uważnie przyglądać to niestety niedopracowania widać tu i ówdzie.

Usunięty
Usunięty
30/08/2012 09:38

No to niefajnie z tym multi, ale spodziewałem się, że problemy będą. A jak single? Dobry port? Sprawdził ktoś już?