Dark Souls: Prepare to Die Edition doczekał się premierowego trailera

Mateusz Stanisławski
2012/08/23 20:47

Jutro na sklepowych półkach zamelduje się Dark Souls: Prepare to Die Edition. Przygotowani na śmierć? Premierowy zwiastun przypomina, że łatwo nie będzie.

Polskim dystrybutorem Dark Souls: Prepare to Die Edition jest firma Cenega, która dostarczy do sklepów dwa wydania – standardowe i rozszerzone. Pecetowcy otrzymają grę w polskiej wersji językowej oraz dodatek Artorias of the Abyss, który trafi na konsole PlayStation 3 i Xbox 360 dopiero w późniejszym terminie (ale nie w formie darmowego DLC – będzie trzeba za nie zapłacić 1200 Microsoft Points).

Poniżej podajemy minimalne wymagania sprzętowe gry – od dnia, w którym po raz pierwszy pojawiły się na platformie Steam, doczekały się kilku aktualizacji (niestety, ciut podskoczyły). Trzymamy kciuki, by wykonanie techniczne, pomimo sygnalizowanych trudności z przygotowaniem portu, ostatecznie zadowoliło posiadaczy blaszaków, którzy naprawdę zawzięcie walczyli o premierę gry.

  • system operacyjny Windows XP, Windows Vista lub Windows 7
  • Intel Core 2 Duo E6850 lub AMD Phenom II X2 545 (3 GHz)
  • 2 GB pamięci RAM
  • 8 GB wolnego miejsca na dysku twardym
  • karta graficzna ATI Radeon HD 4870+ lub NVIDIA GeForce 9800 GTX+
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX
  • DirectX 9.0c

GramTV przedstawia:

Źródło: IGN

Dark Souls: Prepare to Die Edition doczekał się premierowego trailera

Komentarze
28
Usunięty
Usunięty
24/08/2012 17:22

Jesli to mial byc w zalozeniach tani port -bo nie mieli kasy na lepszy/bo bali sie ryzyka i finansowej wtopy- to ciezko mi winic graczy, ktorzy ciesza sie z tego co dostali. Faktycznie mogli nie dostac nic. Owszem, gier na pc jest jeszcze multum, ale rozumiem jak to jest zabujac sie w jakiejs gierce niedostepnej na Twojej platformie, w nadziei ze pojawi sie kiedys -chocby- jako zwykly port. Nie twierdze, ze popieram takie liczykrupstwo ze strony producenta i ze brak podstawowych opcji takich czy siakich musi byc akceptowalny i szlus, ale -no wlasnie- czy ktos o cokolwiek zabiegal? Nie specjalnie. Uklad w takim wypadku powinien byc bardziej wiazacy, jesli oczywiscie zalezy Tobie na solidnym podejsciu devow do zadania. Inaczej jest sie wygryzionym przez entuzjastow gry samej w sobie, to raczej pewne ze tworcy gry swiadomie pomina pewne aspekty i zaoszczedza troche szmalu na dopracowanie rzeczy waznych z odmiennego punktu widzenia. Wlasciwie to taka specyficzna sytuacja, w ktorej wszyscy maja racje ;)

Usunięty
Usunięty
24/08/2012 14:19

Ja w ogóle nie mam nic do grafiki :D nie jestem osobą, która potrzebuje jakichś efektów specjalnych w grach rpg albo crpg (czy jak to nazwać) . Przez wiele lat miałem kompa, który pozwalal jedynie na najniższe detale w nowszych grach, o ile był w stanie je w ogóle odpalić :D Bardziej mi chodzi tu oto, że modderzy zrobili w krotkim czasie coś, czego nie mogli/nie chcieli zrobić twórcy, a co jest dość ważną rzeczą. Konwersja musi być dobrze zrobiona, bo czasami głupie błędy potrafią zabić całą przyejmność z rozgrywki. I co tu po fabule, jeśli np myszka Ci nie będzie prawidłowo działać, a na i7 3770K i GTX690 FPS będzie spadać do 15? :DJeśli gra jest dobra, a konwersja udana, to dopiero wtedy można się cieszyć, że gra wyszła na PC :)

Usunięty
Usunięty
24/08/2012 14:09

Trochę tu wyolbrzymiam, nie odnoszę się poza tym tylko do Dark Souls. Chodzi mi o to, że jako gracz oczekuję skończonej gry - za taką chętnie zapłacę nawet i te 130 zł. Niektórzy jednak cieszą się z tego, że gra w ogóle jest, a to obniża wymagania w stosunku do twórców i wydawców. W moich postach bardziej krytykuję graczy, którzy kupią wszystko, co im się wciśnie, niż twórców, którzy przecież mają prawo do jakichś błędów.




Trwa Wczytywanie