Gamescom 2012: szczegóły dotyczące bitew morskich w Assassin’s Creed III

Małgorzata Trzyna
2012/08/16 13:29
4
0

Podczas tegorocznego gamescomu Ubisoft wyjawił, że w głównym wątku fabularnym znajdą się trzy lub cztery morskie bitwy, prócz tego pojawi się również specjalna misja poboczna.

Gamescom 2012: szczegóły dotyczące bitew morskich w Assassin’s Creed III

Podczas poznawania fabuły dowiemy się, dlaczego Connor został kapitanem statku. Bitwy morskie będą pasowały znacznie lepiej do całej gry niż obrona kryjówek w stylu Tower Defence w Assassin’s Creed Revelations. Prócz ostrzeliwania wrogich okrętów z armat będziemy mieli okazję również toczyć bezpośrednie walki na pokładzie.

Wykonanie misji pobocznej zaowocuje zdobyciem nie tylko nagrody pieniężnej, ale również pozwoli na ulepszanie statku. Na początku gracze rozpoczną z podstawową wersją okrętu i zwykłymi kulami armatnimi. Po odblokowaniu ulepszeń będą mogli zwiększyć wytrzymałość statku, strzelać z dział kulami armatnimi połączonymi łańcuchem, strzelać płonącymi kulami lub zasypywać przeciwników gradem mniejszych pocisków.

GramTV przedstawia:

Assassin’s Creed III trafi 31 października na PS3 i Xboksa 360, 23 listopada na PC. Prócz tego gra ukaże się także na Wii U i chociaż nie będzie zasadniczo różnić się od pozostałych wersji, wykorzysta pewne elementy charakterystyczne dla konsoli Nintendo: dzięki GamePadowi mapa będzie cały czas domyślnie wyświetlana, a wybór broni stanie się znacznie prostszy – wystarczy wskazać na ekranie dotykowym, których narzędzi chcemy użyć.

Źródła: Eurogamer, VG24/7

Komentarze
4
Usunięty
Usunięty
16/08/2012 15:28

Nie da się wszystkim dogodzić....

Usunięty
Usunięty
16/08/2012 14:22
Dnia 16.08.2012 o 14:17, ShaunHastings napisał:

Sam nie wiem, czemu ludzie się czepiali kryjówek, wszak były obowiązkowe tylko raz.

I o jeden raz za dużo, najwidoczniej mam alergię na taki typ rozgrywki. ;p

Usunięty
Usunięty
16/08/2012 14:17

Bycie kapitanem statku na Karaibach pasuje lepiej niż obrona budynków w Turcji. Hmm... Sam nie wiem, czemu ludzie się czepiali kryjówek, wszak były obowiązkowe tylko raz. A system sam w sobie był naprawdę dobrym Tower Defense. Jednym z najlepszych jakie widziałem.Innymi słowy będzie to Sid Meier''s Pirates! w TPP. :P




Trwa Wczytywanie