Znamy wymagania sprzętowe Painkiller Hell & Damnation. Premiera już za dwa miesiące?

Mateusz Stanisławski
2012/08/08 19:48
6
0

Już dziś możesz dowiedzieć się, czy Twój komputer poradzi sobie z Painkiller Hell & Damnation. Zarówno minimalne, jak i rekomendowane wymagania sprzętowe gry właśnie trafiły do sieci.

Znamy wymagania sprzętowe Painkiller Hell & Damnation. Premiera już za dwa miesiące?

Z pomocą przyszedł oczywiście niezawodny Steam, a konkretniej – świeża karta strzelanki studia The Farm 51 na tej platformie dystrybucji cyfrowej. Painkiller Hell & Damnation będzie bazował na technologii Unreal Engine 3, toteż trudno, aby poniższe konfiguracje przyspieszały komuś bicie serca.

Minimalne wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny Windows XP (Service Pack 3), Vista lub 7;
  • procesor Intel Core 2 Duo (2,0 GHz) lub odpowiednik AMD Athlon 64 X2;
  • 2 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 8600 lub ATI Radeon HD 2600 XT (256 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • DirectX 9.0c;
  • 5 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

Rekomendowane wymagania sprzętowe:

  • system operacyjny Windows Vista lub 7;
  • czterordzeniowy procesor taktowany częstotliwością 2,4 GHz;
  • 3 GB pamięci RAM;
  • karta graficzna NVIDIA GeForce 9800 GTX lub ATI Radeon HD 4850 (powyżej 512 MB);
  • karta dźwiękowa kompatybilna z DirectX;
  • DirectX 9.0c;
  • 5 GB wolnej przestrzeni na dysku twardym.

GramTV przedstawia:

Ponadto na Steamie podano konkretny miesiąc premiery Painkiller Hell & Damnation – październik bieżącego roku (oficjalnie brak precyzyjnego terminu wydania). Znajdujemy również potwierdzenie, że wcielając się w Daniela Garnera, zaliczymy w sumie 14 poziomów, kasując przy tym ponad 30 rodzajów kreatur (bossów będzie łącznie czterech).

Przypominamy, że gra Polaków ze studia The Farm 51 zostanie zaprezentowana na tegorocznej odsłonie targów gamescom. Ostatnio na naszych łamach mogliście obejrzeć długi gameplay z trwających właśnie zamkniętych betatestów.

Komentarze
6
Usunięty
Usunięty
09/08/2012 10:30
Dnia 08.08.2012 o 22:41, Juri_gag napisał:

Co do wymagań - ?! co to ma być, oni to przepisali całą gre na inny silnik czy jak ?

UE3.Te wymagania trochę wysokie- ue3 dotąd nie wymagał nic od procesora- ostatnio choćby bulletstorm, alicja, mas efekt3. Wszystko śmigało, ten silnik nigdy nie potrzebował 4 rdzeni.Gram w betę tego paina w FHD bez aa (nie da się ustawiać żadnych opcji) na c2d@3GHz i gtx260(192sp)@700MHz i gdy pojawia się więcej przeciwników spada do 30fps... przy użyciu gpu 60-65%, a oba rdzenie po 90-95%. Czyli już procek ogranicza. Norma (gdy nic/niewiele się dzieje) to jakieś 40-45 fps przy użyciu gpu 99%.A gra wygląda w zasadzie tak samo jak oryginał... Jedynie tekstury zauważalnie lepsze. Za to gorsza fizyka i feeling broni- to właśnie będzie najtrudniej przeportować. No ale na razie to beta.Co mogę powiedzieć poza tym- gra się świetnie, przynajmniej w singla. Stary dobry pain! Przeszedłem ten jeden etap (multi mnie nie interere) na "normalu" (nie pamiętam już nazw) i zaraz wziąłem się za granie na wyższym, choć oryginał ogrywałem wiele razy- nadal chce się grać... Kupię na bank, spadki do 30fps to nie taka katastrofa. Zresztą 1- to beta, 2- może obniży się detale (w becie nie można) i będzie lepiej (choć obawiam się że nie- to raczej fizyka obciąża proca).

Pajonk78
Gramowicz
09/08/2012 09:06
Dnia 08.08.2012 o 20:46, Drazok napisał:

Ciekawe czego się można po tym spodziewać … jedynka była dobra, ale kolejne dodatki …

Pierwszy dodatek - czyli Battle out of Hell też był zacny, więc nie wiem dlaczego wszystkie dodatki uważasz za złe? Tym bardziej, że to chyba JEDYNY dodatek - reszta to były kolejne części, które faktycznie subtelnie mówiąc łba nie urywały. :P

Usunięty
Usunięty
08/08/2012 22:41

No nie bardzo, 4850 znacznie mocniejsza jest niż 9600GT, prędzej odpowiednik 9800GTX właśnie w okolicach.Co do wymagań - ?! co to ma być, oni to przepisali całą gre na inny silnik czy jak ?




Trwa Wczytywanie