Torchlight II opóźnione przez przedłużające się balansowanie gry

Małgorzata Trzyna
2012/07/18 12:34

Prezes Runic Games, Travis Baldree wyjaśnił, czemu Torchlight II, które miało ukazać się na długo przed Diablo III, jeszcze nie miało swojej premiery. Okazuje się, że stworzenie odpowiedniego balansu wymaga sporo czasu.

Torchlight II opóźnione przez przedłużające się balansowanie gry

Na forum Runic Games pojawił się długi, szczegółowy wpis, wyjaśniający, nad czym pracuje studio i dlaczego jest to takie ważne.

Po czerwcowych beta-testach okazało się, że mnóstwo rzeczy wymaga wprowadzenia usprawnień, między innymi dołączanie do znajomych, wyszukiwanie graczy z najniższym pingiem, kolejkowanie umiejętności, klawisz funkcyjny przypisany do skilli, sortowanie ekwipunku oraz dopracowanie pewnych unikatowych przedmiotów.

GramTV przedstawia:

Większość zmian dotyczy systemu skilli i zapewnienia, że będą one odpowiednio zbalansowane. Umiejętności będziemy odblokowywać wraz z poziomami, ale dostęp do nich nie będzie już określany za pomocą rozmieszczenia w drzewku w pionie. Za każde pięć poziomów dla każdej umiejętności odblokujemy dodatkowe bonusy. Wszystkie pasywne zdolności zostaną umieszczone w osobnej sekcji, by mieć do nich dostęp dużo wcześniej. Poza większymi zmianami ekipa pracuje również nad doszlifowywaniem świata gry – na przykład statystykami i animacjami potworów, co jest bardzo czasochłonne.

Na razie nie znamy konkretnej daty premiery Torchlighta II, ale możemy oczekiwać, że ukaże się on jeszcze w tym roku. Baldree podziękował fanom za wytrwałość i zapewnił, że będzie informował o postępach prac na bieżąco.

Komentarze
15
marcin-malysza
Gramowicz
18/07/2012 17:43
Dnia 18.07.2012 o 16:14, TobiAlex napisał:

Rozumiem, że grę przeszedłeś na normalu? Ta, wtedy zapewne masz coś do powiedzenia. Zapraszam do koszmaru (obecnie gram) a o inferno to nawet nie chcę myśleć...

Zapewne jej nawet nie powąchał ale nawet jeśli to pewnie jest jak piszesz.Co do poziomów to niech sobie dojdzie do piekła, tam już jest rzeźnia a co dopiero na inferno, mój Mnich daje radę ale niefortunne zestawienie umiejętności elitki/bossa i jak mucha :DCo do tematu: Niech ją dopracowują, jedynka mnie całkowicie zawiodła więc może dwójka da radę. I do tych co narzekali na cukierkową grafikę to tutaj to prawie jak na "Pony Level" w D3.

Usunięty
Usunięty
18/07/2012 17:15

Ludzi czytajcie ze zrozumieniem. Będą drzewka ale nie bedzie połączeń między nimi czyli skill odblokowujemy na odpowiednim poziomie, ale zeby móc go używać musimy władować w niego skill pointa. Dodatkowo co parę skill pointów mają sie odblokowywać jakieś specjalne efekty(dodatkowe pociski, albo nowy efekty itd). Oczywiście są też cechy postaci jak siła etc.(podczas stress testu była siła, zręczność, focus/skupienie,inteligencja i chyba wytrzymałość).

Usunięty
Usunięty
18/07/2012 16:18

Chciałem grać w czerwcu, w maju kupiłem preordera, a tymczasem może na święta wyjdzie. Niemniej dobrze, niech dopracują sobie wszystko żeby od razu dobrze się grało. :)




Trwa Wczytywanie