To największa przedsprzedażowa inicjatywa w historii serii FIFA – tak Electronic Arts promuje grę FIFA 13 w wydaniu Ultimate. Wraz z zapowiedzią tej edycji podano ostateczną datę debiutu produkcji.
To największa przedsprzedażowa inicjatywa w historii serii FIFA – tak Electronic Arts promuje grę FIFA 13 w wydaniu Ultimate. Wraz z zapowiedzią tej edycji podano ostateczną datę debiutu produkcji.
Czego konkretnie możemy się spodziewać? Raczej standard: w każdej złotej paczce znajdziemy nowe stadiony, stroje, członków sztabu szkoleniowego, kontrakty, piłki i zawodników. Już teraz nadmieniono, że każdy z piłkarzy udostępniany w ramach inicjatywy będzie miał atrybuty na poziomie wyższym niż 75.
Odnotujmy również, że Electronic Arts przygotowuje dodatkowe dwa bonusy dla osób, które złożą przedpremierowe zamówienie – zespół All-Star (między innymi Lionel Messi, Nani i Karim Benzema) oraz 10 000 kredytów Football Club na wirtualne zakupy. Niestety, oferta ta (na razie?) dotyczy wybranych zagranicznych sklepów internetowych.