Double Fine: wielcy wydawcy muszą utrzymywać bliższe kontakty z klientami

Małgorzata Trzyna
2012/06/22 11:47
2
0

Double Fine uważa, że wielcy wydawcy muszą skupić się na dwóch rzeczach, jeśli nie chcą zostać wyprzedzeni przez małych developerów: cyfrowej dystrybucji i nawiązaniu bliższego kontaktu z graczami.

Double Fine: wielcy wydawcy muszą utrzymywać bliższe kontakty z klientami

Podczas rozmowy z GameFrontem Ron Gilbert z Double Fine stwierdził, że mniejsi wydawcy są w stanie wyprzedzić duże firmy, ponieważ ich relacje z klientami są znacznie bliższe.

- Sądzę, że wydawcy muszą zmienić to, w jaki sposób komunikują się z graczami. Świat się zmienia, mali developerzy nawiązują osobiste relacje ze swoimi fanami i ludźmi, którzy grają w ich produkcje. Uważam, że wielcy wydawcy muszą również tak postępować, w przeciwnym wypadku przegapią tę swoistą rewolucję, która teraz trwa – powiedział Gilbert.

GramTV przedstawia:

Tim Schafer dodał, że większe firmy obawiają się zmian, ponieważ ich dyrektorzy wykonawczy nie chcą uczestniczyć „w wyścigach do zera”.

- Trochę boję się o nich, ponieważ widzę ich opór. Mówią rzeczy typu „Cóż, to nie nasza sprawa – nie chcemy uczestniczyć w wyścigach do zera” – powiedział Schafer. – Sądzę, że w końcu zauważą, że środowisko, gdzie panuje wyraźny podział na developerów i fanów zmieni się w znacznym stopniu na bardziej otwarte.

Komentarze
2
Vojtas
Gramowicz
23/06/2012 00:46
Dnia 22.06.2012 o 16:48, RoRumi napisał:

Kontakty między DF a klientami są tak bliskie, że ci drudzyzaczęli finansować ich dalsze projekty :/

Ale chyba nie z przymusu? Po drugie Kickstarter obejmuje tylko przygodówkę Tima Schafera. Ron Gilbert przygotowuje The Cave, który nie ma żadnego związku z KS.

Usunięty
Usunięty
22/06/2012 16:48

Kontakty między DF a klientami są tak bliskie, że ci drudzy zaczęli finansować ich dalsze projekty :/