Reżyser Call of Duty: Black Ops II: Chcemy nieustannie zaskakiwać i wyprzedzać oczekiwania

Patryk Purczyński
2012/06/11 13:35

Wszyscy wiemy, czego spodziewać się po Call of Duty: Black Ops II, prawda? Jeśli zawierzyć słowom Davida Anthony'ego - niekoniecznie. Treyarch bardzo chce nas zaskoczyć.

Reżyser Call of Duty: Black Ops II: Chcemy nieustannie zaskakiwać i wyprzedzać oczekiwania

- Naszą mantrą od początku było: zaskoczyć - mówi reżyser Call of Duty: Black Ops II, David Anthony, w rozmowie z dziennikarzami CVG. - Chcemy zaskakiwać ludzi na każdym kroku, wyprzedzać ich oczekiwania. Kiedy ludzie będą grali w naszą produkcję, czy to z perspektywy opowieści, rozwoju postaci, typów rozgrywki czy samej struktury kampanii - po prostu gdy będą sądzili, że już się we wszystkim połapali - chcemy wyciągnąć niespodziankę z kapelusza - zapowiada.

Jedną z najważniejszych dla serii zmian jest pozostawienie graczom wyboru w określonych momentach kampanii. - W poprzednich częściach porażka nigdy nie wchodziła w grę. Oczywiście, mogłeś nie dotrzeć do końca poziomu, ale mi chodzi o to, że porażka nie powodowała żadnych konsekwencji. Mogłeś próbować i próbować, aż w końcu docierałeś do celu - wspomina Anthony.

GramTV przedstawia:

- W Black Ops II będzie zupełnie inaczej. Będziesz się przedzierał przez jeden z poziomów Strike Force i to, czy odniesiesz zwycięstwo czy zawiedziesz, odciśnie swoje piętno na grze. Spędzamy mnóstwo czasu na upewnianiu się, że te konsekwencje mają duże znaczenie - zapewnia.

Nowa odsłona Call of Duty to tradycyjnie już główne danie w menu Activision Blizzard. Jej debiut wyznaczono na 13 listopada.

Komentarze
12
Usunięty
Usunięty
11/06/2012 20:26
Dnia 11.06.2012 o 20:02, Henrar napisał:

> Bf 3 jak już to może mieć inne problemy...bugi, opóźniona penetracja pocisków. Ale nie > zarzucaj mu bycia odgrzewanym kotletem. CoD''owi nowy silnik nie pomoże, ale większe > zmiany w rozgrywce. Jakich to niby zmian chcesz? Pojazdów w multi? Może bycia sandboskem? W momencie, gdy ludzie narzekają na nowego Tomb Raidera czy Splinter Cella myślisz, że fanom CoDa takie zmiany się spodobają? Jasne.

Czyli, wystarczyła by zmiana silnika i według Ciebie CoD nie był by już kotletem bo przeszedł rewolucję? Dla mnie może być na Unreal Engine 4,5,6,7 albo CryEngine 3,4,5 ale póki nie zmieni się coś w rozgrywce to tej gry nie kupię. O pojazdach w multi nie mówię bo mi to potrzebne do szczęścia nie jest. Gracze nie potrafią zrozumieć, że każdy CoD różni się tylko czasem, w którym rozgrywa się akcja(nieznacznie), ew. bohaterami?Skoro graczom zmiany w rozgrywce by się nie spodobały to znaczy, że jedynie silnik wprowadzi na początku lekki powiew świeżości i później znowu cały czas będzie to odgrzewany kotlet.Bf3 nie bronię, bo mimo że mi się podoba to jest strasznie denerwujący i gram w niego zamiast BC2 czy BC1 tylko dla samolotów i lepszego systemu uzbrojenia żołnierzy. Dlatego, jeżeli nast. BF4 czy Bad Company 3 nie będzie się rozgrywał w czasach II wojny światowej to go napewno nie kupię.

Usunięty
Usunięty
11/06/2012 20:02
Dnia 11.06.2012 o 18:53, oxygar napisał:

Bf 3 jak już to może mieć inne problemy...bugi, opóźniona penetracja pocisków. Ale nie zarzucaj mu bycia odgrzewanym kotletem. CoD''owi nowy silnik nie pomoże, ale większe zmiany w rozgrywce.

Jakich to niby zmian chcesz? Pojazdów w multi? Może bycia sandboskem? W momencie, gdy ludzie narzekają na nowego Tomb Raidera czy Splinter Cella myślisz, że fanom CoDa takie zmiany się spodobają? Jasne.

Usunięty
Usunięty
11/06/2012 19:56

Zarzucasz CoDowi, że pomogą mu większe zmiany w rozgrywce, jednocześnie prosząc, żebym nie nazywał Battlefielda 3 odgrzewanym kotletem. Obie gry od kilku odsłon (Call of Duty - MW, MW2, MW3. Battlefield - BC, BC2, BF3) nie różnią się praktycznie niczym.W zasadzie różnice pomiędzy silnikami obu gier są takie same - lekkie podrasowanie, ale bez większego szału. Frostbite 2 miał ogromną kampanię reklamową, dlatego ludzie tak bardzo bronią Battlefielda. Różni się on naprawdę niewieloma zmianami względem poprzednika (chyba, że liczą się dla Ciebie latarki, oślepiające niczym policyjne reflektory).Radzę jeszcze zapoznać się z tym, jak kopiowane były budynki w wypadkach obu serii gier. Hangary z MW --> hangary w MW3. Baraki w BC2 --> baraki w BF3.Prawda jest taka, że zarówno EA, jak i Activision jadą ze swoimi shooterami po najniższej linii oporu. Nie brońmy nikogo, kotlety są wszędzie ;)




Trwa Wczytywanie