Blizzard wyjaśnia filozofię wprowadzania poprawek do Diablo III i osłabiania postaci

Małgorzata Trzyna
2012/05/29 10:53

Przebudzenie się pewnego ranka i odkrycie, że mnich z Diablo III jest dużo słabszy niż wczoraj jest bolesne, ale Blizzard twierdzi, że to dla dobra całej gry.

Blizzard wyjaśnia filozofię wprowadzania poprawek do Diablo III i osłabiania postaci

W nowym wpisie na blogu Diablo III możemy przeczytać, że poprawki pozwalają deweloperom na szybką reakcję na błędy w projekcie, brak odpowiedniego balansu, bugi i inne problemy, które w poważnym stopniu są sprzeczne z intencjami twórców.

Spodziewamy się tego, ponieważ gra jest nowa, czasem pojawią się inne błędy, które trzeba błyskawicznie naprawić, ale generalnie większość zmian zostanie wprowadzona wraz z patchami - czytamy.

Blizzard przyznał, że w ostatnich poprawkach musiał stanowczo osłabić niektóre elementy w grze, ale twierdzi, że były to konieczne zmiany, by dotarcie do ostatniego etapu było trudniejsze, ale możliwe dzięki różnorodności klas.

GramTV przedstawia:

Piekło miało być ekstremalnie trudne, ale z pewnymi umiejętnościami kilka klas radziło sobie dużo lepiej, niż planowano. To sprawiło, że inne klasy, które były dokładnie takie, jak powinny, zdawały się być bardzo słabe. Można też było odnieść wrażenie, że klasy radzące sobie lepiej musiały wykorzystywać konkretne runy, a pozostałym czegoś brakowało.

Jest właśnie zupełnie na odwrót. Jeśli jakaś umiejętność albo runa zdaje się być absolutnie niezbędna dla dalszych postępów, to znaczy, że ta umiejętność stoi w sprzeczności z naszym celem, jakim jest zachęcanie do tworzenia różnorodnych klas - a "niezbędne" skille trzeba poprawić.

Blizzard przeprasza graczy za zaskoczenie ich poprawkami i obiecuje, że w przyszłości komunikacja będzie dużo sprawniejsza.

Komentarze
53
Usunięty
Usunięty
18/06/2012 18:01

Ehh te nerfy...Miast dać grę graczom bo to najlepsi testerzy [sam tak powiedział Wilson] to oni tam ją sami sobie testowali. [Nie to żebym coś do tamtych ludzi miał] ale skoro takie cyrki wyszły w praniu to jednak coś tym ich testerom poszło nie tak i w ogóle coś poszło nie tak... =/

Usunięty
Usunięty
18/06/2012 18:01

Ehh te nerfy...Miast dać grę graczom bo to najlepsi testerzy [sam tak powiedział Wilson] to oni tam ją sami sobie testowali. [Nie to żebym coś do tamtych ludzi miał] ale skoro takie cyrki wyszły w praniu to jednak coś tym ich testerom poszło nie tak i w ogóle coś poszło nie tak... =/

Usunięty
Usunięty
31/05/2012 10:42
Dnia 29.05.2012 o 14:54, StNimrod napisał:

Inferno ma być trudne, bo nie wiem czy wiecie, Blizzard mówił że takie ma być. (Chcesz coś łatwiejszego? Idź do piekła)

Lepiej by zrobili robiąc inferno ,na starcie, nie do przejścia, a potem podwyższali siłę postaci (na odwrót daje to więcej niedosytu niż zabawy).




Trwa Wczytywanie