Diablo III z podwójnym rekordem zamówień przedpremierowych

Patryk Purczyński
2012/05/11 08:01

Żadna gra komputerowa w historii Blizzarda i sklepu Amazon nie była wcześniej tak rozchwytywana przed premierą, jak dzieje się to z Diablo III.

Diablo III z podwójnym rekordem zamówień przedpremierowych

Gracze złożyli rekordową w historii firmy Blizzard Entertainment liczbę zamówień przedpremierowych na Diablo III - poinformowano na ostatnim spotkaniu przedstawicieli Activision Blizzard z inwestorami. Nie ujawniono niestety, ile kopii sprzedano już teraz.

Wiadomo natomiast, że do pobicia osiągnięć wcześniejszych gier Blizzarda przyczyniła się promocja, dzięki której wszyscy nabywcy rocznego abonamentu w World of Warcraft otrzymają kopię Diablo III za darmo. Te darmowe egzemplarze Blizzard również uwzględnił w swoich statystykach.

GramTV przedstawia:

Sieć Amazon ich natomiast nie uwzględniła, ale i tak cieszy się z rekordu ustanowionego na jej własnym poletku przez Diablo III. Jak ustalił bowiem serwis GameSpot, hack'n'slash Blizzarda przyciągnął uwagę większej liczby klientów sklepu niż jakakolwiek inna gra komputerowa (biorąc pod uwagę jedynie zamówienia przedpremierowe). I w tym przypadku nie znamy niestety dokładnych danych.

Amazon podaje jedynie, że poprzednie rekordy w tej kategorii należały do... wcześniejszych gier Blizzarda: StarCrafta II i World of Warcraft: Cataclysm.

Komentarze
26
Usunięty
Usunięty
11/05/2012 18:46
Dnia 11.05.2012 o 16:54, Bouncer napisał:

Tak samo jak napitki z CD, loot tylko dla Twojej postaci (w tym np. brak loota dla barba u wizarda),AH za gotowe i jeszcze pare innych rzeczy. Brakuje jescze guzika "Przejdz sie samo" (za 20$) :] Genialne...

Po pierwsze tnij cytaty z poprzednich postów po drugie. Wprowadzenie osobnych lotów jest fajnym rozwiązaniem bo nie ma już tej parszywej walki jak te hieny o padlinę. Każdy ma swój indywidualny loot i każdemu dropi co innego. AH - również masz wolny wybór :P chcesz to nie kupujesz/sprzedajesz. Chcesz to sprzedajesz ale za golda w grze nie trzeba już robić parszywych gier i czekania jak pajac czy ktoś się łaskawie pojawi. Już runy i inne HRY nie będa tu śmieszną walutą tylko w końcu złoto które w D2 prędzej robiło za złom. =.=.. Cry moreEDIT:Już jakiś modek przyciął cytat :P

Usunięty
Usunięty
11/05/2012 18:38
Dnia 11.05.2012 o 15:03, BartexooN napisał:

A ja jestem jednym z tych którzy nadal lubią Diablo II i chętnie wracają do niej, a Diablo III się nie jaram. Boję się,że będzie jak w przypadku Dukem Nukem Forerver.

A Twoja wola tylko wiesz..... co ja mam powiedziec na ten temat. Zagrywałem się w tą grę latami... znam w niej wszystko każde buildy, itemy, nazwy RW, progi IASu, FCR. Wszystko! i powiem Ci .... to mnie już męczy.Nic tam nowego nie ma od lat. Żadnych itemów nie dali, żadnych RW. Wszystko cały czas to samo, prócz marnego "Znaku rozgrzeszenia" co resetuje skile i staty. Ale po jakim czasie to zrobili. ? Blizzard dał sobie spokój już z tą grą. Złoże praktycznie prawie, że wykończone aby z niego czerpać zysk. Ja już D2 osobiście mam dość. Chce czegoś nowego. Dosłowny powiew świeżości :)Blizzard nie może zepsuć tego. :) D3 stanie się ich ogromną żyłą złota. Nowym dzieckiem o które będą dbać :)... za jakiś czas dadzą dodatek taki jak był w przypadku D2... pewnie będą dodawać nowe bronie itp itd. Jakieś może nowe eventy.

Usunięty
Usunięty
11/05/2012 18:21
Dnia 11.05.2012 o 13:09, Mohair napisał:

Undertaker - ale przecież teraz eksperymentowanie też jest możliwe. Nawet jeszcze bardziej, bo jeśli po 40 levelach gry daną postacią uznasz, że ciekawiej grałoby się buildem X, zamiast Y, to bez problemu możesz to zmienić; nie trzeba już tworzyć zupełnie nowego herosa tylko po to, aby sprawdzić jak zadziała zestaw 5 skilli ;)

W diablo 2 nie trzeba się było tak bawić. Wystarczył edytor postaci i już można było testować lokalnie (lub na otwartym battlenecie) buildy, equip etc. do woli. I wg. mnie dobrze, że odpuścili sobie to klikanie w statystyki.




Trwa Wczytywanie