Aktualizacja: TERA – aktywacja klucza do head startu grozi utratą kodu i zbanowaniem konta!

Wiktor Keller
2012/04/27 15:17

Dlatego też prosimy wszystkich naszych klientów o _nie_ aktywowanie swoich kluczy. Robimy wszystko, żeby wyjaśnić tą sytuację z lokalnym i światowym wydawcą TERY.

Aktualizacja: TERA – aktywacja klucza do head startu grozi utratą kodu i zbanowaniem konta!

Polski dystrybutor gry TERA (Ubisoft) poinformował nas właśnie, że klucz znajdujący się w pudełku z grą, nie daje dostępu do head startu - wbrew temu, o czym zapewniał nas światowy wydawca gry (Frogster).

Ponadto Ubisoft poinformował, że aktywowanie klucza z pudełka przed oficjalną premierą gry (04.05.2012) może grozić zablokowaniem konta i utratą kodu aktywacyjnego – zatem prosimy o nieaktywowanie tego kodu.

Czekamy na dalsze wyjaśnienia polskiego wydawcy i dystrybutora. Jak tylko otrzymamy nowe informacje w tej kwestii, poinformujemy o tym naszych klientów drogą mailową i na łamach serwisu gram.pl.

GramTV przedstawia:

Aktualizacja 27.04.2012, 20:45

Oto najnowsze informacje odnośnie problemów z aktywacją klucza do gry TERA:

Osoby, które złożyły u nas zamówienie przedpremierowe, są proszone o założenie konta na stronie gry za pomocą klucza na mounta, który mogą pobrać ze strony szczegółów zamówienia:
- Osoby, które złożyły zamówienie na swoim koncie w gram.pl, po zalogowaniu na to konto mogą wejść na stronę "Moje Zamówienia " w sklepie i tam znaleźć zamówienie na grę TERA
- Osoby, które zamawiały grę bez konta (jako "Gość") muszą odnaleźć maila z potwierdzeniem złożenia zamówienia, który otrzymały po zamówieniu gry - w tym mailu znajdą link do szczegółów zamówienia.

Po założeniu konta za pomocą klucza na mounta użytkownik będzie mógł ulepszyć swoje konto za pomocą klucza z pudełka gry - ale prosimy o ulepszenie konta dopiero w dniu premiery gry, aby ograniczyć ryzyko zablokowania konta.

Osoby, które założyły już konta za pomocą klucza z pudełka z gry i aktywowały klucz na mounta, są proszone o kontakt z pomocą techniczną Ubisoft.

Przed premierą gry sugerujemy więc grę wyłącznie na koncie trial.

Osoby, których konta mimo wszystko zostaną zablokowane w dniu premiery, powinny skontaktować się z pomocą techniczną Ubisoft, a ich konta zostaną odblokowane.

W imieniu wydawcy i dystrybutora przepraszamy za wszelkie niedogodności.

Komentarze
146
azmage
Gramowicz
04/05/2012 12:44

Czyli mam rozumieć, że kod do pobrania z "moich zamówień" nie ma już teraz znaczenia, bo mounta, konto i abonament, dostaje automatycznie z ulotki z grą?

Usunięty
Usunięty
04/05/2012 10:29

Już jest po premierze czyli head start zakończony. Wiec spokojnie powinieneś wpisać klucz z pudełka z grą.

azmage
Gramowicz
03/05/2012 21:17

A ja nadal czekam na pomoc w sprawie klucza, którego nie moge pobrać :P Pisałem o tym na stronie 6 i w dziale obsługi klienta, ale jak dotąd bez odpowiedzi.




Trwa Wczytywanie