Świetne wyniki sprzedaży FPS-a Brink

Patryk Purczyński
2012/04/21 09:52

Ekipa Splash Damage zdradziła, ile egzemplarzy gry Brink trafiło do konsumentów i jaki zysk wypracował ten wydany przed blisko rokiem tytuł. Wyniki mogą być dość zaskakujące.

Świetne wyniki sprzedaży FPS-a Brink

Ponad 2,5 miliona egzemplarzy gry Brink zakupiono od jej premiery - wynika z szacunków producenta, Splash Damage, ujawnionych przez Paula Wedgewooda dziennikarzom Gamasutry. - Oznaczałoby to, że produkt ten wygenerował 120-140 milionów dolarów przychodu - wyliczał Wedgewood.

Zaraz jednak dodawał: - Jako niezależny producent gier oczywiście nie możemy liczyć na takie wpływy, ponieważ nie jesteśmy wydawcą. Możemy jednak zobaczyć, że jest pewien potencjał w bezpośrednim dostarczaniu zawartości odbiorcom. Aby go wykorzystać, Splash Damage powołało do życia nowy dział, WarChest, mający zajmować się właśnie dystrybucją. Będzie on drogą cyfrową wydawał gry free-to-play, z których pierwszą jest przeznaczone na iOS Rad Soldiers.

GramTV przedstawia:

Warto podkreślić, że wydany w maju ubiegłego roku Brink spotkał się z umiarkowanie ciepłym przyjęciem prasy. Jego średnia ocen oscyluje wokół 70 punktów na 100 możliwych.

Komentarze
17
Usunięty
Usunięty
22/04/2012 01:18

Wielka szkoda, że wyniki sprzedaży są w tym przypadku odwrotnie proporcjonalne do jakości gry.

Usunięty
Usunięty
22/04/2012 00:07

Pewnie sprzedali mase kopii za 5 baksow na Steamie i tyle, dokladnie jak tu niektorzy sugeruja. Gra wg mnie jest raczej slaba. Moze nawet nie chodzi o mechanike czy sam swiat, ale o totalny chaos i zly design leveli. Zbyt duzo jest tez udziwnien, ktore niepotrzebnie zaciemniaja rozgrywke. Zassalem to sobie na free weekendzie i wytrwalem z ta gra 30 minut chyba...

Usunięty
Usunięty
21/04/2012 19:10

Jako wielki fan W:ET i ET:QW musze powiedziec ze ta gra to byla dla mnie porazka roku. Poczynajac od slabego silnika (tzn sam silnik jest dobry tylko chlopaki z sd sobie z nim nie radza), poprzez bugfest, zerowa optymalizacje, a na hamskiej "konsolowatosci" tej gry skonczywszy. 5 lat grania w produkty od Splash Damage.... ale Brinka sobie odpuscilem po 2 tygodniach. Zreszta po 2 miesiacach jak odpalilem ta gre to byl tylko 1 serwer na ktorym kotokolwiek gral, wiec 90% tej sprzedazy poszla chyba w konsole.




Trwa Wczytywanie