Wynajmowanie serwerów w Battlefield 3 na trailerze

Patryk Purczyński
2012/04/03 19:55

EA udostępniło opcję wynajmu serwerów w konsolowych wersjach Battlefielda 3. Na zwiastunie firma przedstawia szczegóły nowej inicjatywy.

Wynajmowanie serwerów w Battlefield 3 na trailerze

Jeżeli chcecie, by rozgrywka w Battlefield 3 w wieloosobowym gronie była bardziej podporządkowana Waszym gustom, możecie skorzystać z nowo udostępnionej na Xboksie 360 i PlayStation 3 opcji wynajmu serwerów. Ta płatna usługa (cennik publikujemy poniżej) pozwala dopasować grę w sieci do własnych upodobań, co ilustruje nowo udostępniony trailer.

Materiał pokazuje, jakie udogodnienia czekają na tych, którzy zdecydują się wynająć serwer oraz sposób, w jaki można tego dokonać z poziomu menu.

GramTV przedstawia:

W przypadku PlayStation 3 ceny kształtują się następująco:

  • 1 dzień - 5 zł
  • 7 dni - 26 zł
  • 30 dni - 89 zł
  • 90 dni - 219 zł

Na Xboksie 360, gdzie opcja wynajmu serwerów pojawiła się wraz z dzisiaj udostępnionym patchem (w ubiegłym tygodniu trafił na PS3 i, po drobnym poślizgu, na PC) cennik wygląda z kolei następująco:

  • 1 Dzień - 120 MSP
  • 7 Dni - 560 MSP
  • 30 Dni - 2000 MSP
  • 90 Dni - 4800 MSP
Komentarze
23
Usunięty
Usunięty
04/04/2012 13:14
Dnia 04.04.2012 o 11:41, maniekk napisał:

Dobry gracz dobry<głaszcze> kupi wszystko co rzucimy prawda hihi? :D

Ktoś tu nie rozumie idei prywatnych serwerów, ale nie mnie to tłumaczyć - ja już swoje napisałem w temacie.

Usunięty
Usunięty
04/04/2012 11:41

Dobry gracz dobry<głaszcze> kupi wszystko co rzucimy prawda hihi? :D

Usunięty
Usunięty
04/04/2012 11:27

Skurwysyństwo czy nie, ja ich trochę rozumiem. W końcu są nastawieni na zysk, EA to firma i tyle - nie są instytucją charytatywną i mogą ze swoimi produktami robić to, co im się żywnie podoba. A to, że klienci dostaną po dupie? Normalka w biznesie. Jednych stracą, a innych pozyskają - biznes dalej będzie się kręcił. Te straty są wliczone i EA od nich nie zbiednieje ani nie zmieni polityki. Fakt, że od kilku lat przeginają - ktoś tam jęczał, że wypuszczają bugfesty i w ogóle. No spoko, to fakt - tyle, że u konkurencji jest podobnie, większej różnicy nie ma. Gry są coraz bardziej złożone, więc i ryzyko, że coś nie zagra jest w pytonga większe niż 5 lat temu. Zobaczysz, co będzie na następnej generacji konsol. Na PC już by było, ale przecież wiadomo, że konsole zatrzymują i zabijają Uber Pr0 Gaming na PC, więc nie ma o czym rozmawiać.

Dnia 04.04.2012 o 10:56, L33T napisał:

Chodzi właśnie o to że jak by się ten jęk nasilił to może w końcu coś by się zmieniło. Próbować nie szkodzi (nie dotyczy niektórych egzaminów w pierwszym terminie)

Sześć lat próbowałem. W recenzjach palcem pokazywałem, próbowałem jakoś zebrać społeczność (która jeszcze wtedy była na etapie PC vs Konsole lub X360 vs PS3 lub "Mam dwa piksele więcej"), pisałem, apelowałem i nic to nie dało. Rok temu pogodziłem się z tym i uświadomiłem sobie, że skoro w miarę dobrze zarabiam, nie jestem umierający, nie mam na utrzymaniu stada dzieci, to wisimito i nie zamierzam się spinać, bo i tak w ostatecznym rozrachunku nic to nie da.




Trwa Wczytywanie