Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona - lista zmian, cz. I

Patryk Purczyński
2012/03/24 20:45

CD Projekt RED opublikował listę zmian, jakie względem oryginału wprowadzi do Edycji Rozszerzonej Wiedźmina 2. Na razie to jedynie pierwsza część, drugiej należy się spodziewać już jutro.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - Edycja Rozszerzona - lista zmian, cz. I

Edycja Rozszerzona Wiedźmina 2 nadchodzi wielkimi krokami. Twórcy gry zdradzali już co nieco na temat nowego wydania swojego RPG-a, ale szczegółową, acz niepełną (choć i tak składającą się z aż 50 elementów!) listę zmian zaprezentowali dopiero teraz. - Pamiętajcie, że nie jest to pełen spis wszystkich nowych elementów, którymi będziecie mogli się cieszyć już za niecały miesiąc, a jedynie lista poprawek oraz ulepszeń związanych z samą rozgrywką - zaznaczają na oficjalnej stronie gry.

Drugą część listy obiecują zaprezentować już jutro. Tymczasem cieszcie się wymienionymi poniżej poprawkami.

  1. Ekran startowy (launcher) posiada teraz opcję włączania i wyłączania DLC.
  2. Do gry dodano zwierzęta.
  3. W Akcie III dodano trofeum wilkołaka.
  4. Dodano nowe, losowo rozmieszczone, miecze.
  5. Naprawiono błąd w wartości dodatkowego czasu działania eliksiru na poziomie 2 w zdolności ‘Specjalista: Eliksiry’.
  6. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola Mocy’.
  7. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Alchemik’.
  8. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Amplifikacja’ na poziomie 2.
  9. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Przepływ energii’ na poziomie 2.
  10. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Kontrola mocy’ na poziomie 2.
  11. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Synteza’ na poziomie 2.
  12. Naprawiono błędny opis zdolności ‘Zmysł walki’.
  13. Naprawiono błędny opis eliksiru Krakwa.
  14. Poprawka do balansu zdolności ‘Garda’ na poziomie 2.
  15. Poprawiono błędne obliczanie obrażeń dla zdolności ‘Młynek’.
  16. Poprawiono efekty iskier i brak obrażeń przy unikach podczas walki z wrogiem.
  17. Poprawiono błędne powiadomienia podczas używania znaku Aksji na golemach.
  18. Miecz Runiczny Mahakamski Sihil jest teraz importowany poprawnie z zapisów gry z Wiedźmina 1 do nowej gry.
  19. Parowanie ciosów i znaki ulepszają się wraz ze zwiększonym wigorem Geralta .
  20. Naprawiono błąd związany z parowaniem ciosów. Nie można już parować ciosów za 0 obrażeń.
  21. Osłabiono moc znaku Quen. Zużywa się on teraz po jednym lub dwóch otrzymanych ciosach.
  22. Podczas walk z bossami pasek adrenaliny już się nie ładuje.
  23. Naprawiono błąd powodujący, że znak Igni nie zadawał obrażeń bezpośrednio po ciosie mieczem.
  24. Naprawiono nietypowe zachowanie gry podczas jednoczesnego rzucania bomb i zapisywania gry.
  25. Kejran rzuca teraz pod koniec walki mniejszą ilością głazów.
  26. Naprawiono błąd umożliwiający używanie eliksirów przy poziomie toksyczności równym 100%.
  27. Cios kończący użyty na zgnilcach nie dodaje już dodatkowej broni.
  28. Redańscy żołnierze w Akcie III pojawiają się teraz poprawnie.
  29. Ogień zdejmuje teraz znak Quen podczas walki ze smokiem w Akcie III.
  30. Poprawiono celowanie w smoka w Akcie III.
  31. Dodano nowe statystyki dla NPCów poprawiające balans rozgrywki w Akcie III.
  32. Efekty eliksiru Kot znikają teraz podczas dialogów i przerywników.
  33. Oznaczenie celu i nazwy przeciwników zostały usunięte z walki na pięści.
  34. Poprawiono wyświetlane nazwy upiorów.
  35. Wprowadzono kilka poprawek w zachowaniu NPCów podczas walk (prowokowanie).
  36. Naprawiono zachowanie NPCów po walce.
  37. Przed rozpoczęciem dowolnej sceny wszelkie efekty krytyczne zadane graczowi są anulowane.
  38. Poprawiono nietypowe zachowania ubioru podczas używania znaku Heliotropu.
  39. Wprowadzono kilka poprawek w minigrze kościany poker.
  40. Wprowadzono kilka poprawek w minimapach.
  41. Poprawiono kilka ujęć w dialogach.
  42. Poprawiono kamery w zadaniu “Klątwa krwi”.
  43. Naprawiono walkmesh w namiocie Roche’a.
  44. Naprawiono walkmesh w kanałach w Akcie III.
  45. Naprawiono walkmesh podczas podążania za Roche w Akcie III.
  46. Naprawiono walkmesh na centralnym dziedzińcu Loc Muinne.
  47. Naprawiono walkmesh w pobliżu obozu Nilfgaardu w Akcie III.
  48. Naprawiono kilka kolizji kamer.
  49. Naprawiono kolizje dachu namiotu w Akcie III.
  50. Naprawiono kolizje w domu rzeźnika we Flotsam.

GramTV przedstawia:

Komentarze
52
SerwusX
Gramowicz
28/03/2012 16:06

27. Oo

Usunięty
Usunięty
25/03/2012 18:30

Już jest dostępna II część zmian: http://pl.thewitcher.com/community/entry/167

eske
Gramowicz
25/03/2012 15:22
Dnia 24.03.2012 o 20:57, Pryka napisał:

> Zwierzęta? http://pl.wikipedia.org/wiki/Zwierz%C4%99ta :D No psy, koty, konie i inne pokraki. Będzie je można najpewniej spotkać eksplorując świat.

Nie ma to jak zgasić człowieka ;DW kwestii Wiedźmina 2 trzeba przyznać, że twórcy bardzo dbają o to by ich gra budziła podziw do dziś, oby tylko nie zapomnieli o kontynuacji serii ;)




Trwa Wczytywanie