Informacje

Autorzy Heavy Rain chwalą się nowym demem technicznym. Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!

52 Michał Ostasz

Zgodnie z wcześniejszymi zapowiedziami na wieczornym panelu GDC 2012 doszło do pokazu dema ekipy Quantic Dream. Projekt ten nosi nazwę Kara i jak na razie jest tylko i wyłącznie materiałem wideo. Musicie go obejrzeć!

Autorzy Heavy Rain chwalą się nowym demem technicznym. Koniecznie zobaczcie klip "Kara"! - obrazek 1
Kara - studio Quantic Dream ma się czym pochwalić!

Kara to przede wszystkim pokaz technologii jaką dysponuje francuski developer. Szef Quantic Dream, David Cage, chwali się, że dzięki niej możliwe jest zeskanowanie dowolnej osoby i szybkie przeniesienie jej sylwetki oraz mimiki i ruchów do środowiska wirtualnego.

Dodał on również, że prezentacja działała na PlayStation 3 - konsola przeliczała ją w czasie rzeczywistym. Ciekawostkę stanowi fakt, iż demo Kara powstało ponad rok temu. Cage przyznał, że zaprezentowany materiał to wersja 1.0 wspomnianej technologii. Obecnie jego ekipa pracuje już wersją 3.0.

Robi wrażenie, prawda? David Cage powiedział, że opracowywane przez nich rozwiązania będą wyglądać jeszcze lepiej w normalnych tytułach. Pozostaje nam czekać na oficjalne informacje od studia Qauntic Dream na temat ich nowej, pełnoprawnej gry!

Źródło: Joystiq

52 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
G Manveru

Piękne!

Odpowiedz
thiefi

Takiej jakości grafiki oczekuję jako STANDARD w nowej generacji konsol oczywiście w otwartym świecie z dzisiątkami takich postaci w scenie (tutaj mamy ładną postać i reszta zaciemniona- ale PS3 ma ograniczoną moc, nowa generacja powina mieć mocy kilkanaście razy wiecej).

Jeśli next geny nie zagwarantują minimum takiej jakości to niech lepiej odpuszczą sobei wydawanie nowych konsol i poczekają aż będzie to możliwe.

Odpowiedz
G Mr_Spike

Ahhh Ohhh ale się wzruszyłem. To takie głębokie i wzniosłe ;/

Tak swoją drogą jak już składać takiego androida to mógłby być ładniejszy i trochę bardziej stabilny umysłowo ;)

A tak poza tym to wszystko wcale nie jest ładniejsze od tego co widzieliśmy w hr.

Odpowiedz
G Lordpilot

Szczęka na podłodze - świetny materiał i w treści i w formie.

Ciężko mi uwierzyć, że to wszystko było liczone w real-time (PS3 ma w końcu już swoje lata). Jesli faktycznie tak jest, to chylę czoła przed QD i patrzę z obrzydzeniem na pecetowych deweloperów, którzy wciąż chcą" więcej i więcej", byleby tylko swoich klientów dymać w pupkę ;/ Patrzcie panowie, wstydźcie się mocno i nauczcie wyciskać ostatnie soki z istniejącego sprzętu zamiast chodzić na pasku AMD i Nvidii.

ps. A Cage mógłby się w końcu wypiąć na SONY i pomyśleć też o posiadaczach innych platform (PC, X360), a nie tylko peestrójkowiczom serwować takie rarytasy, a mnie każąc się obejść smakiem ;/

Odpowiedz
G Aquma

Niesamowite, rzeczywiście. Boję się jednak, że ciężkie do wykorzystania w rzeczywistej grze, przynajmniej na sprzęcie obecnej generacji. To w końcu jedno niewielkie pomieszczenie z jedną postacią (i paroma mechanicznymi ramionami) - przy renderowaniu większej przestrzeni mogłoby zacząć być nieciekawie z wydajnością. Ale mimo to, robi wrażenie.

Odpowiedz
G DonZ

śliczne to to nie jest, jak dla mnie takie przeciętne choć i tak robi wrażenie fakt że jest to przeliczane w czasie rzeczywistym, bo zazwyczaj taką grafiką charakteryzują się prerenderowane trailery. Jeśli wersja 3.0 jest w 80% zbliżona do tech-demo Samaritan, no to może być coś. A swoją drogą ciekaw jestem jakby takie demo wyglądało przy wykorzystaniu 99% możliwości obecnych komputerów z najnowszymi kartami graficznymi ;]

Odpowiedz
Phobos_s

> Tak swoją drogą jak już składać takiego androida to mógłby być ładniejszy i trochę bardziej
> stabilny umysłowo ;)
Powiedz tej pani żeby mogła być ładniejsza jak już daje twarz androidowi :)http://www.imdb.com/media/rm1549829632/nm2038170A co do Kary to tak jak napisałem w poprzednim newsie odnośnie pana Cage's i QD.To są genialni artyści i ja chcę grę z Karą w roli głównej.Żeby to w końcu był jakiś tytuł, który angażuje emocjonalnie a nie jak to teraz jest w modzie tylko "awesome" i "awesome"...Chylę czoła przed Quantic Dream.

Odpowiedz
G Damianuss1

Poruszające, scenariusz na grę poproszę albo film :).

Odpowiedz
Siriondel

Kilka krótkich minut, ale ten materiał dla mnie wygrał internet. Albo nawet dwa. Z prostego powodu. Z jakiego?
Made me care.

Odpowiedz
G Henrar

Z Kotaku:
The demo features a scanned version of actress Valorie Curry, and will be available for free to all PlayStation 3 users.

Dawać mi to!

Odpowiedz
G TigerXP

A mnie akurat z technicznego punktu widzenia ten material srednio sie podobal. Faktycznie wyglad i animacja Kary bardzo ladne. Faktycznie jesli jest to generowane w czasie rzeczywistym na ps3 to jest to spore osiagniecie. Ale dodajmy do tego tlo, dajmy na to jakis las (oczywiscie wszystkiego rodzaju cienie, full fizyke itp itd), do tego kilka roznych ganiajacych postaci zrobionych na poziomie tutaj obecnej kary i na dokladke jakies uber wybuchy i efekty specjalne. I szczerze watpie zeby ps3 dalo sobie z tym rady, wrecz jestem pewny ze nie da.
Poczekamy zobaczymy. Osobiscie nie moge sie doczekac prezentacji Unreal Engine 4.

Za to bardzo mi sie podobal klimat filmiku, taki blade runner polaczony ze sterylnoscia Ja robot. Lubie te klimaty, a niestety jest tak malo filmow i gier opierajacych sie na podobnym schemacie.

Odpowiedz
G Hacket

Fakt mimika i ruchy postaci są całkiem zacne ale żeby się zachwycać i dawać ochy i achy nad taka sterylna grafika to nie dla mnie.

Odpowiedz
Phobos_s

> Ale dodajmy do tego tlo, dajmy na to jakis las (oczywiscie
> wszystkiego rodzaju cienie, full fizyke itp itd), do tego kilka roznych ganiajacych postaci
> zrobionych na poziomie tutaj obecnej kary i na dokladke jakies uber wybuchy i efekty specjalne.
> I szczerze watpie zeby ps3 dalo sobie z tym rady, wrecz jestem pewny ze nie da.
Pytanie za 100 punktów:Czy każdy silnik musi od razu być robiony do tego, żeby ganiać po lesie pomiędzy uber wybuchami i efektami specjalnymi?

Odpowiedz
G TigerXP

> Pytanie za 100 punktów:
> Czy każdy silnik musi od razu być robiony do tego, żeby ganiać po lesie pomiędzy uber
> wybuchami i efektami specjalnymi?
>
Musiec nie musi, ale dobrze jakby byl do tego przygotowany. Wiadomo im wiekszy wachlarz mozliwosci tym wieksza szansa zarobienia i zrobienia na nim czego porzadnego. Zreszta, nie wiem moze sie zle wyrazilem, ale nie mialem zastrzezen do silnika, tylko do tego podniecania sie jaka to ladna grafika na ps3.

Odpowiedz
G Oxva

Jest ładnie, jednakże szału nie ma.

Odpowiedz
palpatine

Kurcze, delikatnie wstrząsające w momencie, kiedy już myślałem, że ja rozłożą na części.
Nie miałbym nic przeciwko filmowi w takich klimatach, ale patrząc na Heavy Rain można być spokojnym.
Będzie film, będą emocje, będzie wspaniała pozycja "do grania".

Znowu się zacznie- czy gry to sztuka ? Czy jest sens w ogóle takie pytanie jeszcze zadawać...

Odpowiedz
Reddi

"Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"

Nie mam PS3, więc po co mi to?

Odpowiedz
palpatine

> A mnie akurat z technicznego punktu widzenia ten material srednio sie podobal. Faktycznie
> wyglad i animacja Kary bardzo ladne. Faktycznie jesli jest to generowane w czasie rzeczywistym
> na ps3 to jest to spore osiagniecie. Ale dodajmy do tego tlo, dajmy na to jakis las (oczywiscie
> wszystkiego rodzaju cienie, full fizyke itp itd), do tego kilka roznych ganiajacych postaci
> zrobionych na poziomie tutaj obecnej kary i na dokladke jakies uber wybuchy i efekty
> specjalne. I szczerze watpie zeby ps3 dalo sobie z tym rady, wrecz jestem pewny ze nie
> da.
Niewiele to odbiega od HR, w którym mieliśmy dyskotekę pełna ludzi, miasto z ludźmi, ruchem ulicznym. Co w tym niemożliwego ? Grafika, choć ładna, żadnym przełomem nie jest.

Odpowiedz
palpatine

> "Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"
>
> Nie mam PS3, więc po co mi to?
Ja też nie mam basenu z Orkami, ale oglądam o nich filmy, bo są ciekawe.

Odpowiedz
G TigerXP

> "Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"
>
> Nie mam PS3, więc po co mi to?
A jak na jakims portalu dadza newsa "Najlepsze dupeczki swiata" to napiszesz "Siedze tylko u siebie na wsi, po co mi to?"?

Odpowiedz
G Niflheim

Grafika jest świetna, prawdę powiedziawszy więcej od gier nie wymagam. Ale nie o nią tutaj chodzi (bo widzę, że trochę to grafikofapowców sie tu zebrało) - to jedna z najbardziej przekonujących i wyreżyserowanych scen wygenerowanych komputerowo jakie widziałem. EMOŁSZYNS! Na tym akurat ludzie z QD znają się bardzo dobrze, czego dowodem był Heavy Rain. "I though that I was alive", "I want to live, I'm begging you" - miałem łezkę w oku, tak się tworzy wzruszające sceny, niech BioWare uczy się od Quantic Dream skoro chcą serwować poważne rzeczy (bo im dłużej gra sie w ich najnowsza grę, tym poczucie zażenowania i liczba facepalm'ów rosną w siłę). Sam nie wiem czy bliżej ziemi szczękę miałem oglądając tech demo z 2006 roku, czy to najnowsze. Widzę, że względem ww. poprawiono wszystko o co mógłbym poprosić - lip-sync, oczy (chcę takie we wszystkich grach), czy animacje. Dawać kolejną grę, moja czarnula czeeeekaaaaa. :3

@Mr_Spike

> Ahhh Ohhh ale się wzruszyłem. To takie głębokie i wzniosłe ;/

Bo jest. >:O W głowie pewnie miałeś żenadę z Mass Effect 3 i pomyliłeś tematy, więc jestem w stanie wybaczyć.

Odpowiedz
G Harrolfo

Bardzo ciekawy, poruszający materiał!
Jeśli rzeczywiście było to w czasie rzeczywistym, to pracownikom QD należą się owacje na stojąco i Nobel ;)

Jeśli jeszcze się okaże, że treść postu Henrara się sprawdzi... Marzenie.
Zresztą nawet jeśli za grę przyjdzie zapłacić, to już wiem, że ją kupię! Coś pięknego.
I ta muzyka...

Odpowiedz
Reddi

> > "Koniecznie zobaczcie klip "Kara"!"
> >
> > Nie mam PS3, więc po co mi to?
>
> Ja też nie mam basenu z Orkami, ale oglądam o nich filmy, bo są ciekawe.
Zapowiedź exclusive'a na inną platformę nie jest ciekawa.

Odpowiedz
G kodi24

No, to nazywam "demem technicznym" ;)

Odpowiedz
G Volvox

> Fakt mimika i ruchy postaci są całkiem zacne ale żeby się zachwycać i dawać ochy i achy
> nad taka sterylna grafika to nie dla mnie.
Tyle, że to nie jest gra a demo technologiczne. Sluży pokazaniu technologii. Nie grafiki samej w sobie, ale sposobu animacji postaci. Nikt nie starał się tworzyć ładnego tła czy ramion robota - chodziło tylko o postać (twarz w zasadzie) i jej animację.

Odpowiedz
G Kafar

Taki soft plus naszych rodaków soft gdzie macamy sobie dłoniami świat i mamy fajne połączenie ;P przemysł pornograficzny przeskoczy na kolejny poziom ;). Swoją drogą grafika to jedno.. aby postac się uczyła, reagowała róznie itp. to już inna bajka. Jednak to ciągle skrypty a nie skrypty które się rozwijają.

Odpowiedz
Marekku

Ciekawe czy to skończy się jak Project Milo XD

Odpowiedz
sofik88

kolejny crap od Uwe Bolla gier komputerowych nadchodzi.
czym się tu ludzie zachwycacie? bo trailer wygląda ładnie - sorry, ale graficznie to nie robi na mnie żadnego wrażenia - prosta architektura, nieskomplikowana grafika. Portal 2 też wygląda świetnie z uwagi na oszczędną grafikę, ale pod względem technologicznym nawet do pierwszego Crysis'a mu daleko - podobnie jak w przypadku tego "filmiku". pominę fakt, ze pierwszy trailer Heavy Rain też był niby "przepiękny", a finalna wersja gry wyglądała momentami jak tytuł z ps2ki(zwłaszcza mizerne otoczenie).
nie chcę nawet poruszać jakości poprzedniej gry Cage'a, która była śmiechem na sali - gość robi pewnie kolejny zestaw QTE bez żadnego gameplay'u. problem w tym, ze w takich "grach" najważniejsze są fabuła i dialogi, a te w Heavy Rain były na poziomie tanich filmów klasy C, które można obejrzeć na TV Puls(pominę tu mierne aktorstwo). takiej ilości błędów merytorycznych, dziur w fabule i kiepskiego dialogu dawno w grach nie widziałem. Cage widać, że próbuje udawać filmowca, ale do tego potrzeba talentu, a jak było widać po Heavy Rain ten gość nie ma talentu ani do tworzenia filmów, gier, a tym bardziej pisania historii/scenariuszy na potrzeby tech mediów.

Odpowiedz
G kodi24

Ty masz za to wszelkie brakujące talenty Cage'a i to Ty powinieneś robić gry i filmy, które będą nam się podobały. Lepiej ci?

Odpowiedz
sofik88

nie, ale jeśli ktoś zabiera się za tego typu gry oczekuję, że ma o tym co robi jakiekolwiek pojęcie. Heavy Rain było hype'owane jakby miało to być drugie nadejście Jezusa - grę kupiłem za blisko 200zł tuż po premierze patrząc na te wszystkie recenzje stwierdzające jaka to ta gra jest niesamowita. po zagraniu w ten tytuł czułem się tak jakby ludzie tworzący ten tytuł pokazali mi środkowy palec - to była jedna z najgorszych "gier", w ktore grałem w 2010 roku. to był tak żenująco kiepski tytuł, że szkoda gadać - i mówi to gigantyczny fan tradycyjnych przygodówek, ktore przecież skupiają się na opowiadaniu historii. podobna sytuacja była w przypadku LA Noire - historia była co najwyżej ok, ale cała reszta gry absolutnie leżała. Heavy Rain i LA Noire to moje najgorzej wydane pieniądze na gry - jedyny plus to fakt, ze obie szybko sprzedałem więc większość kasy odzyskałem.

Odpowiedz
marcin-malysza

Czy tylko ja mam dziwne skojarzenia odnośnie tego Dema z Surogatami??
Co do dema to naprawde zace. Już myślałem, że QD nie jest w stanie powtorzyć mojej reakcji którą odnotowałem w 2006 r. ale mnie zaskoczyli.
@sofik, wiem, że to płonne ale tu naprawdę nie chodzi o poziom grafiki<fap fap Crysis :|>tylko o przekaz emocjonalny i odwzorowanie mimiki<i nie tylko>. Ale ok, są ludzie którzy oceniają książkę po okładce a są tacy którzy wolą ją przeczytać :)

PS. O gustach się nie dyskutuje, tobie się nie podobało HR a skolei ja się bawiłem przy tej grze przednio...

Odpowiedz
G kodi24

Ale to jest Twój problem, nie dewelopera- nikt nie napisał, że ta gra MUSI się spodobać każdemu;

Odpowiedz
G MacJak

O.O Takiego ładunku emocjonalnego, po wejściu do newsa, się nie spodziewałem. Świetne. Biję pokłony przed monitorem w stronę twórców.
Nie bardzo rozumiem oburzenie niektórych związane z grafiką. Tu chodzi o odwzorowanie mimiki prawdziwego człowieka, a to jest zrobione w zasadzie perfekcyjnie.
Rozdają jakieś nagrody za demo technologiczne roku?

Odpowiedz
Phobos_s

> Musiec nie musi, ale dobrze jakby byl do tego przygotowany. Wiadomo im wiekszy wachlarz
> mozliwosci tym wieksza szansa zarobienia i zrobienia na nim czego porzadnego. Zreszta,
> nie wiem moze sie zle wyrazilem, ale nie mialem zastrzezen do silnika, tylko do tego
> podniecania sie jaka to ladna grafika na ps3.
Z tym, że ten silnik jest przygotowany pod inne gry. Gry w których nie wybuchy i inne pierdoły są ważne, a mimika, emocje rysujące się na twarzach komputerowych postaci. To właśnie jest coś porządnego.Nikt tu się właśnie nie zachwyca nad grafiką tylko nad tym, że ten biedny android wygląda prawie jak żywa kobieta i jej strach faktycznie porusza widza.

Odpowiedz
G Vojtas

> Szczęka na podłodze - świetny materiał i w treści i w formie.
Owszem. Tyle że Cage jest człowiekiem, który chyba minął się z powołaniem - powinien reżyserować filmy! Mam nadzieję, że QTE to nie jest jedyna forma gameplayu, na jaką go stać.> Ciężko mi uwierzyć, że to wszystko było liczone w real-time (PS3 ma w końcu już swoje
> lata). Jesli faktycznie tak jest, to chylę czoła przed QD i patrzę z obrzydzeniem na
> pecetowych deweloperów, którzy wciąż chcą" więcej i więcej",
Nie możesz porównywać tego w ten sposób, bo konsola jest platformą zamkniętą, której specyfikacja jest niezmienna. Raz poznana architektura śmieje się do Ciebie i zaprasza w objęcia, a w przypadku pecetów każda gra jest w pewnym sensie nową programistyczną przygodą, zwłaszcza optymalizacyjną.. ;) Pewnie że można by świetnie dopracować grę na PC, tylko ile by to trwało? Po zakończeniu procesu szlifowania mogłoby się okazać, że grafika jest już przestarzała, a gameplay trąci myszką. ;) Spójrz na Diablo III - nie wątpię, że będzie zajebiście zoptymalizowany, ale w kategoriach graficznych to będzie niemal antyk.> ps. A Cage mógłby się w końcu wypiąć na SONY i pomyśleć też o posiadaczach innych platform
> (PC, X360), a nie tylko peestrójkowiczom serwować takie rarytasy, a mnie każąc się obejść
> smakiem ;/
No niestety. :( Tak naprawdę Cage jest na smyczy Sony i wcale bym się nie zdziwił, gdyby Quantic Dream został im odsprzedany. Szkoda, cholera, szkoda. Heavy Rain wyglądałby fenomenalnie na pececie.

Odpowiedz
G Kubala000

Brak słów... po prostu świetne, rewelacja itd :D Oprawa niesamowita, aż trudno uwierzyć że to na PS3 i do tego w czasie rzeczywistym :D
Historia smutna, pobudzająca wyobraźnię. Chciałbym aby była z tego gra. Jak Heavy Rain z Karą w roli głównej.

Odpowiedz
Melchah

Kwestie techniczne z reguły mało mnie obchodzą. Nie narzekam na to co oferuje mi PS3. Z jednej strony ludzie chcą powrotu szeroko pojętego oldschoolu, z drugiej narzekają, że tekstury wyglądają nieświeżo i mogłyby być ostrzejrze. Również dobre pole do popisu dla napinaczy "A ja mam największego siusiaka pod słońcem!", "Taaa... tere fere!". Strata czasu i energii.

O wiele bardziej cieszy mnie fakt powstawania nowej opowieści od QD. Heavy Rain mną pozamiatało. Ciężko mi przypomnieć sobie, aby którakolwiek z gier z jakimi kiedykolwiek obcowałem - bardziej mnie poruszyła (czy chociażby w takim samym stopniu) opowiadaną historią niż HR, a wstawki QTE jeszcze potęgowały przeżycia. A może to właśnie dzięki nim tak głęboko dałem się wciągnąć? Nie chce mi się analizować, to nie ma znaczenia, bo najważniejszy był końcowy efekt jaki wywarł na mnie tytuł. A efekt był piorunujący.

Z niecierpliwością oczekuję ciągu dalszego tego dema, tym razem już jako pełnego produktu. Zapowiada się bardzo obiecująco.

Odpowiedz
G Hacket

> > Fakt mimika i ruchy postaci są całkiem zacne ale żeby się zachwycać i dawać ochy
> i achy
> > nad taka sterylna grafika to nie dla mnie.
>
> Tyle, że to nie jest gra a demo technologiczne. Sluży pokazaniu technologii. Nie grafiki
> samej w sobie, ale sposobu animacji postaci. Nikt nie starał się tworzyć ładnego tła
> czy ramion robota - chodziło tylko o postać (twarz w zasadzie) i jej animację.
Doskonale wiem co to jest ale jak na demo technologiczne to i tak mnie nie przekonuje ot taki cgi i dosłownie nie rozumiem piania zachwytów. Większe wrażenie zrobił na mnie samarytanin od Epica.

Odpowiedz
G Henrar

> Doskonale wiem co to jest ale jak na demo technologiczne to i tak mnie nie przekonuje
> ot taki cgi i dosłownie nie rozumiem piania zachwytów. Większe wrażenie zrobił na mnie
> samarytanin od Epica.
Samaritan - renderowany na TRZECH Geforce'ach 580 spiętych w Triple Sli i Kara - renderowany na pięcioletnim sprzęcie. Jakoś nie mogę się nadziwić, że ten pierwszy zrobił na Tobie większe wrażenie. Przecież Epic musiał strasznie się napocić, by swoje demko odpalić na takim sprzęcie...

Odpowiedz
G bobobo

Genialna grafika i genialny temat na grę.

Odpowiedz
G Lordpilot

> > No niestety. :( Tak naprawdę Cage jest na smyczy Sony i wcale bym się nie zdziwił, gdyby
> Quantic Dream został im odsprzedany. Szkoda, cholera, szkoda. Heavy Rain wyglądałby fenomenalnie
> na pececie.
No ba ! Chociaż wedle mnie to nawet nie musieliby nic zmieniać - kupiłbym nawet "chamski port" z takimi ustawienami graficznymi jak na PS3 (pod warunkiem, że optymalizacja by nie ssała), nawet durne QTE bym przezył ;-) Tyle się dobrego o tym tytule nasluchałem, ponoć jest ostro nieliniowy, dojrzały, a każda decyzja ma swoje konsekwencje.A co do chodzenia na pasku Sony - boli to, oj boli ;/ Jednak z drugiej strony się Cage'owi nie dziwię - wedle plotek zasłyszanych w necie: po wydaniu Farenheita z QD było naprawdę cieniutko, właściwie to tylko zwolnić ludzi i się zwijać z branży - Sony to taki rycerz na białym koniu, który Cage'a wyciagnął z dołka i pozwolił robić gry takie na jakie ma ochotę (stąd pewnie to jego irytujące gadanie co to PS3 nie potrafi, etc.). No, ale coś za coś. Żal dupę trochę ściska, ale jednak dla jednej gry PS3 nie kupię. Ale jakby kto pożyczył na miesiąc czy dwa, to bym nie pogardził, a grę mogę kupiźć za swoja kasę. Tylko chętnych do takiego dealu coś brak ;-)

Odpowiedz
G Bodzio-gracz

Coś cudownie przępięknego :):).

Odpowiedz
marcin-malysza

> Doskonale wiem co to jest ale jak na demo technologiczne to i tak mnie nie przekonuje
> ot taki cgi i dosłownie nie rozumiem piania zachwytów. Większe wrażenie zrobił na mnie
> samarytanin od Epica.
W samerytaninie wrażenie robi tylko grafika a tak to zwykła jadka z dobrym uczynkiem w tle. Co innego z Karą, tutaj na pierwszym planie mamy emocje i tym właśnie się wszyscy tutaj "podniecają"<miało być zachwycają ale "podniecają" trafia do niektórych lepiej>. To demo technologiczne pod względem przekazu zjada tego samerytanina i to bez masła. A graficznie to nic dziwnego, że Samerytanin wygląda lepiej. Dla sprzętu który Epic zaprzągł do wyrenderowania tego co widzieliśmy trzeba by było zainwestować w małą elektrownią termo-jądrową. W końcu Nvidia nie robi kart energo oszczędnych w najwyższych segmentach :D

Odpowiedz
G KannX

No ładne to było. Ale schemat z androidem o ludzkich cechach już jest tak oklepany, że szkoda gadać ;)

Odpowiedz
G Hacket

Mi nie chodziło o to, że tamten musi być odpalany na tym a inny na ogniwie termojądrowym to mi wisi a co do tych "emocji" widocznie jestem bezduszny, bo mnie nie poruszyło i nic to nie zmieni. Poruszył mnie trailer dead island a co do androida i świadomości no bez kitu, ale ten temat juz ładnie był wałkowany tak jak wcześniej pisali. A że to filmik to do kinematografii mogę nawiązywać :P... A jeśli to tech demo to powinno pełna para wykorzystywać dobrodziejstwa, jakie oferuje, ale to ja tam wiem w końcu jestem bezdusznym zamkniętym świniakiem...

Odpowiedz
G kodi24

No tak, androidów jak psów, a zombie to temat zapoczątkowany dopiero przez DA i jeszcze wcale nie oklepany ;) Poza tym to tech demo wykorzystuje tzw. "dobrodziejstwa" pełną parą- jest odpalane na 5 letnim sprzęcie, z 7-8 letnimi komponentami, to co widzisz to jest właśnie pełna para. Samarytanin wygląda przy tym jak coś, co mogło by byc odpalone przez trzy peeski a nie trzy super-duper-pc-gpu, z których każdy zjada ps3 razem z zasilaczem. To jak wyciągnięcie 1000 koni z motorka wielkości temperówki, żadna to wielka sztuka sklecić coś do odpalenia na kompie za 8 tysięcy złotych. Dlatego dziwię się wszystkim, którzy twierdzą że za mało tu pokazano, albo że na pececie można lepiej- pewnie że można, ot wielka tajemnica wiary. Różnica polega na tym, że np. dema techniczne w wykonaniu Cryteka są jak 200-kilowy młot walący głucho w półtonowe kowadło, "Kara" przy tym jest jak sushi z trującej najeżki wcinane pałeczkami z kolców jadowych ;))

Odpowiedz
marcin-malysza

LEpiej bym tego nie napisał :)

Odpowiedz
G Festin

tech demo ? jakie znowu tech demo - niewiele filmów ma lepszą fabułę niż ich tech demo ./..

Odpowiedz
NemoTheEight

> > Tak swoją drogą jak już składać takiego androida to mógłby być ładniejszy i trochę
> bardziej
> > stabilny umysłowo ;)
>
> Powiedz tej pani żeby mogła być ładniejsza jak już daje twarz androidowi :)
> http://www.imdb.com/media/rm1549829632/nm2038170
Zrobili kilka błędów i się brzydsza zrobiła.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum