Ubisoft pokazuje kampanię Ghost Recon: Future Soldier na nowym zwiastunie

Patryk Purczyński
2012/02/02 19:06

- Nie wygrywasz bitwy robiąc to co słuszne. Wygrywasz robiąc to co konieczne - tym przesłaniem rozpoczyna się nowy, niezwykle efektowny trailer kampanii z Ghost Recon: Future Soldier.

Ubisoft pokazuje kampanię Ghost Recon: Future Soldier na nowym zwiastunie

Rodzimy oddział Ubisoftu upublicznił nowy zwiastun Ghost Recon: Future Soldier z polskimi napisami. To, co mówią poszczególne postacie, jest jednak tylko elementem towarzyszącym dla prezentowanych scen. Scen momentami brutalnych, ale zrealizowanych w bardzo filmowym stylu. Na szczególną uwagę zasługuje montaż, który sprawia, że materiał jest niezwykle dynamiczny.

Żołnierze przyszłości wykorzystują nowe zdobycze technologii, jak niewidzialność czy możliwość sprawdzenia rozmieszczenia wrogów przez ściany budynku. Efektownie przedstawiają się ujęcia z helikoptera, gdzie jedna z postaci obsługuje działko obrotowe, a także scena, w której czterej przeciwnicy w tym samym momencie otrzymują kulkę prosto w czaszkę.

GramTV przedstawia:

Takich smaczków z poniższego materiału da się z pewnością wyłowić więcej. Najlepiej zróbcie to sami. Ghost Recon: Future Soldier 24 maja trafi na Xboksa 360 i PlayStation 3. Premiera na komputerach osobistych przewidziana jest na późniejszy termin. Przy okazji zapraszamy do zapoznania się z naszymi wrażeniami z rozgrywki.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
03/02/2012 11:42

Jest jeszcze coś. Musimy często uważać na cywilów, właśnie po to są te granaty sensoryczne aby odróżnić nieprzyjaciół od cywili bo jeśli zabijemy zbyt dużo cywilów to też nas cofnie do checkpointu.Aktualnie są dwa przekłamania w realiźmie w Future Soldier:1. Trzeba 3 granatów aby wysadzić nowoczesny BTR2. Worki z piaskiem zatrzymują 30mm działko w grze :P

Usunięty
Usunięty
03/02/2012 11:01
Dnia 03.02.2012 o 10:15, Deathscythe napisał:

> Deathscythe jak tamten klimat mógł ci się podobać? Tamto było stasznym sci-fi, teraz > przynajmniej zeszli z tonu i jakoś to wygląda a nie jak chodzące F-16... Grafika jest > najmniej ważna, ważne aby to był w większym stopniu taktyczny shooter podobny do starych > części. Masz rację - zeszli z tonu i wygląda to teraz jak klon jakiegoś MW. Na zaprezentowanym trailerze zabrakło tylko tych celowników pełniących rolę HUDa ;s Zdecydowanie wolałem podejście "chodzącego F-16", oczywiście z zachowanie zdrowego rozsądku. Porównując gameplay z 2010 do tego trailera uważam, że zrobili olbrzymi krok do tyłu. Zarówno pod względem graficznym, jak i mechanicznym. Grafiki komentować nie muszę, bo to widać. Jeśli jednak chodzi o mechanikę, to brakuje mi początku z poprzedniego gameplaya, gdzie skanowanie terenu odbywało się przez satelitę, a nie na zasadzie "rzuć granat, a pokażemy ci gdzie i jak czujni są przeciwnicy" czy inne tego typu kwiatki. Co do taktycznego shootera, to skwituje to jednym zdaniem: Black Hawk z MINIGUNEM, yo! Jak wszyscy dobrze wiemy, nieodłącznym elementem każdego taktycznego shootera jest automatyczny przelot i siekanie przeciwników z takiego właśnie automatu...

Trailer pokazujący wartką akcję nie musi wcale oznaczać, że o taktyce już zapomnieli, po przejściu tutorialu twórcy mają oddać spore tereny do działań taktycznych a jeśli ktoś nie chce taktycznie walczyć to po aktywowaniu alarmu przeciwników wyjdzie znacznie więcej. W 90% sztuczna inteligencja nie będzie oskryptowana. Dobrze by było aby takie starcia były naprawdę trudne do pokonania, najlepiej by było aby duch który oberwał serię z karabinu przeciwnika już padł na glebę na poziomie easy skoro mają takie zabawki...W chwili obecnej są trzy sposoby na to abyś przegrał:1. Jeśli coś wybuchnie blisko ciebie od razu zginiesz.2. Jesli padniesz mogą cię ożywiać dopóki się nie wykrwawisz i pod warunkiem że cała drużyna nie padnie.3. Będą misje typowo infiltracyjne, że jeśli zaczniesz otwartą walkę to będziez musiał zacząć od nabliższego checkpointa.Ten Future Soldier nie jest w tej chwili sci-fi jak rok temu pokazywali na E3 bo jakbyś się choć trochę interesował nowinkami technicznymi to takie prototypy które pokazane już istnieją, choć są prymitywne jeszcze w użyciu ale kiedyś być może ich zastosowanie będzie takie jak w GR: Future Soldier.

Usunięty
Usunięty
03/02/2012 10:41

Jakoś grałem w jedna cześć kilka godzin i odłożyłem ją na półce, raczej wole strzelanki nie lubię gier typu załatwianie czegoś po cichu.




Trwa Wczytywanie