Ekipa DICE zadowolona z Battlefielda 3

Patryk Purczyński
2012/01/06 15:28

Twórcy gry Battlefield 3 kilka miesięcy po jej premierze przyznają: - W dużej mierze osiągnęliśmy wyznaczone cele. Swoją opinię w tej kwestii wyraził Patrick Bach.

Ekipa DICE zadowolona z Battlefielda 3

Battlefield 3 zadebiutował pod koniec października, a w ciągu pierwszego miesiąca sprzedaży trafił do ośmiu milionów konsumentów. Rezultat ten postrzegany jest jako wielki sukces produkcji EA DICE. A jak na dokonania swojego dzieła patrzą sami członkowie szwedzkiej ekipy? Można się tego dowiedzieć z rozmowy Patricka Bacha z dziennikarzami IGN.

- Chcieliśmy stworzyć grę, która zachowuje balans między głębią a przystępnością, coś, co jest świeże i prawdziwie przynależy do nowej generacji. Chcieliśmy stworzyć największego i najlepszego Battlefielda w historii, najbardziej wciągającą i fizyczną pierwszoosobową strzelaninę w dziejach. Chcieliśmy wreszcie stworzyć prawdziwą kontynuację Battlefielda 2, odkrywając nowe tereny i popychając do przodu technologię - wymienia przedstawiciel DICE.

- Sądzę, że w dużej mierze nam się to udało. Jestem niezwykle dumny z gry, jak i tego, co osiągnął nasz zespół. Czuję ponadto, że udało nam się zbudować świetną platformę, Battlelog, dzięki której możemy nadal rozwijać Battlefielda 3 i serię jako całość - mówi.

GramTV przedstawia:

Bach jest też zadowolony z reakcji graczy na nową strzelaninę DICE. Zdaje sobie jednak sprawę, że nie wszystko w Battlefieldzie 3 zagrało. - Producent musi uważnie wypatrywać błędów, jakie mogą wystąpić w momencie, gdy miliony ludzi w tym samym czasie zaczynają użytkować twoją grę. My wsłuchiwaliśmy się w głosy fanów i przyglądaliśmy się temu, jak grają. W ten sposób mogliśmy wciąż poprawiać nasz produkt - stwierdza.

A jak Wy oceniacie Battlefielda 3 z perspektywy minionych kilku miesięcy? Dajcie znać w komentarzach.

Komentarze
68
Usunięty
Usunięty
12/01/2012 00:24
Dnia 07.01.2012 o 12:07, KamyK_84 napisał:

Jakim singlepayerem? Nienudzącym? Dynamiczny? What?

Ano, dokładnie taki był. Fabule niczego nie brakowało, a system zniszczeń nadawał walce smaczku.

Kafar
Gramowicz
10/01/2012 13:17
Dnia 09.01.2012 o 12:54, Crew_900 napisał:

Spieprzony kod sieciowy jest. Są duże opóźnienia ale lagów nie ma. hitboxy po prsotu nie nadążaną za modelem postaci. Zawsze są jakieś dwa-trzy kroki za tym naszym modelem postaci.

Zgadzam się.. dlatego zabij 1 niż sam zostaniesz zabity ;P mi to pomogło ;P

Usunięty
Usunięty
09/01/2012 16:12
Dnia 09.01.2012 o 13:04, Henrar napisał:

A czy w którymś BFie hitboksy działały poprawnie? Bo nie mogę sobie przypomnieć.

Tak naprawdę to nigdy :D. Najlepiej widać to od czasów BF2, gdzie niekiedy 1 magazynek z M16 nie wystarcza.Ale CoDów też ten problem dotyczy - ile to razy strzelałem do wroga a pociski sobie po prostu przez niego przelatywały. Albo strzelam do typa, a na killcamie nie jest to zarejstrowane.




Trwa Wczytywanie