Skyrim Patch 1.2 już na PlayStation 3, reszta grzecznie czeka do jutra

Robert Sawicki
2011/11/29 12:06

To, że Skyrim jest jedną z najmniej zabłędowionych gier od Bethesdy nie oznacza, że błędów nie ma w niej wcale. Łatka w wersji 1.2 (oryginalnie nazwana 2.01 w wersji na PS3) właśnie się urodziła, a doktor Wuwu ma dla Was dobre wieści - "fizyka koni" i "lot na księżyc liniami Maczuga Giganta" zostają!

Skyrim Patch 1.2 już na PlayStation 3, reszta grzecznie czeka do jutra

Z ważniejszych zmian, wreszcie pozbyto się problemów z teksturami po instalacji gry na dysku twardym konsol Xbox 360. Posiadacze PlayStation 3 już nie muszą martwić się o 'ścinanie się' Skyrima po kilku godzinach gry, a PC-towcy mogą darować sobie zmianę częstotliwości próbkowania dźwięku tylko po to, by móc odpalić grę. Kiedy skończycie się już cieszyć, poniżej znajdziecie szczegółową listę zmian w języku polskim.

  • Rozwiązano problem z okazjonalnie występującymi problemami z płynnością działania przy dłuższych rozgrywkach (PlayStation 3)
  • Naprawiono błąd mogący powodować wyświetlanie tekstur w nieprawidłowej rozdzielczości po zainstalowaniu gry na dysku twardym (Xbox 360)
  • Przy uruchomieniu, gra nie wyłącza się już w przypadku, gdy częstotliwość próbkowania dźwięku jest na poziomie innym, niż 44100 Hz (PC)
  • Naprawiono błąd powodujący, że pociski znikały w sposób nieprawidłowy
  • Naprawiono błąd powodujący, że któryś z gości mógł przybyć na ślub gracza martwy
  • Ciała smoków są teraz oczyszczane prawidłowo
  • Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że smoki nie atakowały
  • Naprawiono błąd związany z animacją postaci niezależnych przy spaniu
  • Naprawiono błąd powodujący, że ciała znikały ze świata gry przedwcześnie
  • Skeleton Key zostanie prawidłowo użyty w przypadku, gdy gracz nie posiada już wytrychów
  • Naprawiono rzadko występujący błąd związany ze zmianą nazwy uzbrojenia i opancerzenia przy zaklinaniu
  • Naprawiono rzadko występujący błąd powodujący, że smoki nieprawidłowo przekazywały dusze
  • Klawisz Escape służy teraz również do opuszczania menusów (PC)
  • Wyeliminowano problemy z czułością myszy (PC)
  • Ogólne zmiany w funkcjonalności, związane z mapowaniem przycisków i sterowaniem (PC)
  • Po wypuszczeniu uaktualnienia w wersji 1.2, wciąż będziemy obserwować fora, blogi itd. poszukując zgłaszanych przez Was błędów. Będziemy informować Was na bieżąco w kwestii kolejnych aktualizacji, mających na celu zwiększenie komfortu Waszej rozgrywki.

I to by było na tyle. Znane i często zabawne/przerażające/obrzydliwe/dziwne "błędy" (które osobiście wolę określać przejawami geniuszu twórców), które nie mają większego wpływu na balans rozgrywki zostały by umilać nam czas spędzony w Skyrim, a cała reszta poszła w zapomnienie.

GramTV przedstawia:

Co do mojej skromnej persony, wyłączając problemy z teksturami po instalacji gry na dysku, po kilkudziesięciu godzinach spędzonych na obciążaniu Lydii swoimi przedmiotami i zrzucaniu jej z mostów nie doświadczyłem właściwie żadnych błędów, które utrudniałyby mi życie. Wyjątkowo dobra robota, Bethesda - dziwnym trafem Wasze gry coraz mniej przypominają publiczne bety. Wreszcie.

Komentarze
19
Usunięty
Usunięty
02/12/2011 09:23

Patch na PS3 chyba lepszy niż na PC. Tam powstało więcej błędów, niż poprawek. Dlatego też użytkownicy PS3 mogą się cieszyć .

Usunięty
Usunięty
01/12/2011 09:32

Dzisiaj tak patrze a tu nadal mam wersje 1.1 Skyrim i Steam "nie widzi" żadnego update gotowego do pobrania. Ktoś tak ma?

Usunięty
Usunięty
30/11/2011 22:15
Dnia 29.11.2011 o 17:07, L33T napisał:

- Błąd z questem w Windhelm (

Spoiler

morderca się zbugował przez co był nie do zabicia

)

AI się zbuntowało i zaczęło używać cheatów. :E

Dnia 29.11.2011 o 17:07, L33T napisał:

- Błąd z questem w Solitude ( NPC nie jest tam gdzie powinien a konkretnie nie ma go wcale)

It''s not a bug, it''s a feature! Bethesda, by gracze nie powiedzieli, że nic nie robiła przy AI, dodała dla NPCów takie możliwości jak olanie gracza z questem czy inne kaprysy. :P

Dnia 29.11.2011 o 17:07, L33T napisał:

- Kilka razy smok nie chciał się podzielić duszą po zabiciu

A to cham!A tak do tematu:Weeeeeeee, zostaje "fizyka" koni! :D W zasadzie to dochodzę do wniosku, że koń w TESV to istota tak potężna, że potrafi bez problemu zaginać czasoprzestrzeń, lewitować, robić 360* wraz z zaprzęgniętym wozem, więc chodzenie po pionowej ścianie nie stanowi jakiegokolwiek problemu. :DJak dla mnie niech wyeliminują bugi pokroju crashe gry, problemy z texturami, błędy w misjach, zaś konie i takie "smaczki" niech zostawią. :D




Trwa Wczytywanie