Tak hartowała się stal, czyli zobacz materiał z wysyłki Battlefielda 3, a o 16:16 przełącz się na TVP 2

Krzysiek Ogrodnik
2011/10/27 14:23

Po co? By zobaczyć jak oni udokumentowali ten proces – w końcu była to jedna największych premier gry wideo w historii naszego rynku!

Battlefielda 3, jeszcze przed dzisiejsza premierą, zdecydowało się zamówić aż dwadzieścia trzy tysiące osób – to gigantyczny wynik biorąc pod uwagę fakt, że w naszym kraju po sprzedaży piętnastu w ciągu roku można mówić o ogromnym sukcesie.

Dlatego też postanowiliśmy zaprosić do naszego magazynu ekipę programu Poziom 2.0, która także przygotowała materiał z wysyłki. Możecie go obejrzeć dziś o 16:16 na antenie telewizyjnej dwójki, jeśli jednak przegapicie ten odcinek, to nie musicie się smucić – TVP 2 powinno go jutro udostępnić w internecie.

GramTV przedstawia:

PS

Zagadka – na materiale, prócz mnie, widoczne są jeszcze trzy osoby z ekipy gram.pl. Potraficie je rozpoznać?

Komentarze
114
kotlecik5
Gramowicz
01/11/2011 00:09
Dnia 29.10.2011 o 18:35, Tenebrael napisał:

Mniej więcej o to własnie mi chodzi. Mam wrażenie, że momentami motywy reklamowo-promocyjne przeważają nad informacyjnymi. Tak jak mówię, nie zawsze, a jedynie niekiedy, jednak czasami ta cieniutka granica zostaje przekroczona. Szczególnie mówię tu o tekstach związanych z najgłośniejszymi, najbardziej hajpowanymi premierami, bo wtedy Gram.pl zdarza się nieco zagalopować.

Jak kiedyś na Gram.pl wchodziłem codziennie, a nawet parę razy dziennie i czytałem newsy o grach, to teraz robię to już dużo rzadziej, a nawet jak wejdę, to przelecę tylko szybko stronkę i otworzę może jeden "prawdziwy" news o grach, bo teraz ten serwis zamienił się w kampanię reklamową ze sklepem, a dawniej go uważałem za najlepszy serwis o grach, to jest dosyć smutne, eh...

Usunięty
Usunięty
31/10/2011 13:02

obejrzałem film.Czy istnieje jakaś lista dialogowa do niego?Ten emo boy tak fefluni, że nic nie idzie zrozumieć :/

Usunięty
Usunięty
29/10/2011 19:45

Widzisz, bo taka jest w obecnych czasach najczęściej obierana droga rozwoju jeśli chodzi o raczkujące firmy- reklama, promowanie się, dyndanie na czyimś sznurku ;) Nie każdy przedsiębiorca chce lub potrafi odgrodzić potrzeby klienta od potrzeb firmy w sposób budzący zaufanie, ale chyba taka jest specyfika portali internetowych, nie wiem. Ja w swojej pracy jestem w stanie budować renomę na podstawie rzetelności wykonywanych usług, ale jaką usługę może zaoferować Tobie portal o grach? :) Może sprzedać grę, bo za dobry artykuł forumowicze nie zapłacą, ale zapłacić trzeba temu, kto go napisał ;p




Trwa Wczytywanie