"Dlaczego gracze nie kończą gier komputerowych?"

Patryk Purczyński
2011/10/14 15:26

Tytułowe pytanie zadał sobie Patryk Hamerlak z Nicolas Games. W swym krótkim wywodzie zapewnia, że Afterfall: Insanity będzie trzymał w napięciu do końca.

Co pewien czas w sieci publikowane są statystyki, które ukazują, jak niewielki odsetek graczy dociera do napisów końcowych danego tytułu. Nad tym problemem pochylił się Patryk Hamerlak, odpowiadający za marketing Afterfall: Insanity. - Finalni bossowie oraz fabularne cliff-hangery to zmora dzisiejszych gier. Kupujesz znany tytuł, a potem dowiadujesz się, że tak naprawdę zakończenie poznasz dopiero w kolejnej części. Albo jeszcze później. Czy to jest uczciwe? Nie mogę się z tym pogodzić - pisze.

Patryk Hamerlak zapewnia, że Afterfall: Insanity nie powieli tych błędów. Przedsionek ostatecznego starcia powinien trzymać w napięciu, a sama walka nie ma polegać na ostrzeliwaniu bossa z nieprawdopodobną liczbą punktów życia.

GramTV przedstawia:

- Finał musi być trudny. W Afterfall tak właśnie jest. Ba, testując ostateczne starcie doszliśmy nawet do wniosku, że musimy je nieco uprościć. Nie chodzi o to by frustrować gracza, ale jesli chcesz nagrodę w postaci wyjaśnienia o co tu dokładnie chodziło, to będziesz musiał trochę się pomęczyć. Nie może być tak, że dostajesz wszystko niemal za darmo. Może tak jest łatwiej, ale ile tak naprawdę zostaje satysfakcji? - pyta retorycznie przedstawiciel Nicolas Games.

Zachęcamy do lektury całego wpisu na oficjalnej stronie Afterfall: Insanity, która - przypomnijmy - znajduje się w naszym kolektywie.

Komentarze
83
Usunięty
Usunięty
20/10/2011 11:30

Hmm ciekawe podejscie maja ale bledne.W sumie wiele gier nie skonczylem bo byly zbyt toporne.NP PoP WW kurde gra nie byla trudna ale gubilem sie i czasem nie moglem przejsc dalej lol.Sacred 2 bylo zbyt monotonne.Ghotic3 byl zbugowany i monotonny a to juz za duzo jak dla mnie.Co najciekawsze takie diablo wlasnie czy SC2 i masterowanie aczikow wciaga.Nie ma regol jak dla mnie kazdy jest inny i ma inne podejscie do tej rozrywki.

Usunięty
Usunięty
19/10/2011 22:41
Dnia 19.10.2011 o 15:48, MKRaven napisał:

Wiesz mi nawet nie chodziło o to, że blokują co po prostu czasem tak naciskają na szybką premierę, że na demo czasu nie ma. W przypadku nowych marek, lub mega oczekiwanych gier nie ma kiedy zrobić dema bo wydawca czasem wręcz WYMAGA jak najszybszej premiery.

MKRaven
Gramowicz
19/10/2011 15:48

Jasne, że generalnie beta to nie demo, ale nie ma co ukrywać, że ostatnimi czasy bety stały się bardziej narzędziem promocji, niż rzeczywistym testem gotowości produktu do wprowadzenia na rynek.Poza tym odpowiadałem na twierdzenie, że koncerny blokują powstawanie dem, co jak widzisz jest nieprawdą, a nie jakiej gry jak trudno demo zrobić ;) .




Trwa Wczytywanie