Max Payne 3: Remedy konsultantem i trailer ponownie, trochę wzbogacony

Rafał Dziduch
2011/09/23 11:47

Wzbogacony o pop-upy trailer Max Payne 3 już do obejrzenia. Przy okazji okazuje się, że Rockstar Games konsultował swoją grę z Remedy.

Max Payne 3: Remedy konsultantem i trailer ponownie, trochę wzbogacony

Rockstar wyjawił, że podczas prac nad Max Payne 3 konsultował się z twórcami poprzednich części tej kultowej produkcji, a więc Remedy Entertainment. Jeronimo Barrera z Rockstar przyznał, że wsparcie było przydatne, bo nowi autorzy chcieli stworzyć opowieść, która byłaby spójna ze znanym już graczom klimatem.

- Gra jest pod wieloma względami zgodna z dwiema wcześniejszymi częściami - deklaruje Jeronimo Barrera. - Podobny jest gameplay, estetyka, sposób narracji, ale dodaliśmy też elementy, które przez dziewięć lat produkcji pojawiły się i rozwinęły w naszej branży.

GramTV przedstawia:

Poniżej znajdziecie trailer, który już doskonale znacie, z tym, że tym razem został on wzbogacony o stosowne pop-upy, które wyjaśniają nieco z zawiłości fabularnych gry. Dzięki nim dowiadujemy się, dlaczego Max opuścił Nowy Jork i udał się do Sao Paulo, kim jest Raul Passos oraz jakie motywy kierują gangiem Comando Sombra.

  • Zamów grę Max Payne 3 na PC w sklepie gram.pl - 129,90 zł
  • Zamów grę Max Payne 3 na X360 w sklepie gram.pl - 219,90 zł
  • Zamów grę Max Payne 3 na PS3 w sklepie gram.pl - 219,90 zł
Komentarze
20
kerkas
Gramowicz
23/09/2011 20:55
Dnia 23.09.2011 o 20:02, marcin-malysza napisał:

> W pierwszej części miał przepocony podkoszulek i spodnie dokładnie tak samo jak Max > Payne 3. > To tyle jeśli chodzi o podobieństwa??

Wystarczy ale jeśli znasz inny film akcji w którym bohater lata w przepoconym podkoszulku i spodniach i rozwala czarne charaktery skoncentrowane w jednym punkcie to słucham.

Dnia 23.09.2011 o 20:02, marcin-malysza napisał:

Aha, czyli to co ja napisałem to nie są argumenty.

Chodziło mi o ten cytat: Prosta na to odpowiedź: Po co myśleć skoro sporo osób tak uważa.

Dnia 23.09.2011 o 20:02, marcin-malysza napisał:

Primo - to wygląda jak byś tłumaczył cicho-ciemnemu. Secundo - te twoje elementy porównania to są dopiero drobiazgi :)

Jeżeli uważasz zdanie Prosta na to odpowiedź: Po co myśleć skoro sporo osób tak uważa. za argument to tak jeśli nie to nie miałem racji i zwracam honor.

Dnia 23.09.2011 o 20:02, marcin-malysza napisał:

Owy Max jeszcze nie wyszedł a już mu wróżą coś czego<bez jakiegokolwiek gamplay''u> nie da się ocenić.

Ale po obszernym artykule w prasie zagranicznej to i owszem nie uważasz ?.

Dnia 23.09.2011 o 20:02, marcin-malysza napisał:

PS. W Max''ach<w pierwszych> to tak bardziej Neo-Noire niż Noire<kolorowo a nie w czerni i bieli>...

To żaden argument za tym że MP3 jest w klimacie noir.Kolory są pozbawione ciepła , wyszarzane , rozmyte itd. itp. MP3 przy MP1 wygląda tak kolorowo niczym jarmark.Po drugie muzyka w trailerze została dodana na siłę.Po trzecie autorzy MP czerpali garściami zSokoła MaltańskiegoWielkiego Snu Humphrey Bogart grał Filipa Markowe-a w Wielkim Śnie.I had taken on the role of the mythic detective: Bogart as Marlowe, or as Sam Spade going after the Maltese Falcon. To unravel all the mysteries, following a path of clues to that final revelation, even if it would take me down to the cold, cavernous depths of a grave.i innych czarnych kryminałów.

marcin-malysza
Gramowicz
23/09/2011 20:02
Dnia 23.09.2011 o 17:16, kerkas napisał:

W pierwszej części miał przepocony podkoszulek i spodnie dokładnie tak samo jak Max Payne 3.

To tyle jeśli chodzi o podobieństwa??

Dnia 23.09.2011 o 17:16, kerkas napisał:

Ale jak widzę sami eksperci się wypowiadają co to wiedzą lepiej cóż zawsze uważałem że prawdziwa dyskusja polega na skup się @marcin-malysza wymianie argumentów ale widzę że są gramowicze którzy są ponad takie "drobiazgi".

Aha, czyli to co ja napisałem to nie są argumenty. Dla mnie podobieństwo do B. Willisa z "Die Hard" to coś więcej niż spocona koszulka i spodnie, litości ale skoro to jest taki kluczowy element podobieństwa to spora ilość filmów i ich bohaterów jest pod tym względem blisko owego McClane''a. I na litość boską, oszczędź sobie takiego tłumaczenia. " prawdziwa dyskusja polega na skup się @marcin-malysza wymianie argumentówale widzę że są gramowicze którzy są ponad takie "drobiazgi".". Primo - to wygląda jak byś tłumaczył cicho-ciemnemu. Secundo - te twoje elementy porównania to są dopiero drobiazgi :)Owy Max jeszcze nie wyszedł a już mu wróżą coś czego<bez jakiegokolwiek gamplay''u> nie da się ocenić.PS. W Max''ach<w pierwszych> to tak bardziej Neo-Noire niż Noire<kolorowo a nie w czerni i bieli>...

kerkas
Gramowicz
23/09/2011 19:07
Dnia 23.09.2011 o 17:24, Kreek napisał:

> Jak już przeczytasz to wrócimy do dyskusji tylko proponuję taką w której używa się argumentów > a nie obraża przeciwnika. Ależ nikt tutaj nikogo nie obraża, ja pisałem ogólnie o tym co na forach i nie tylko zauważyłem, nie miałem akurat na myśli tylko Ciebie;)

o.k.

Dnia 23.09.2011 o 17:24, Kreek napisał:

ja się tutaj kłócić nie zamierzam, chciałbym tylko zwrócić uwagę, że stylistyka Noir nie musi być obowiązkowo umieszczona akurat w zaśnieżonych/ulewnych, ciemnych kilmatach jakiegoś hamerykańskiego miasta:)

ZgodaThe Bribe (1949)Key Largo (1948)Gilda (1946)Listonosz dzwoni zawsze dwa razy (1946)Dama z Szanghaju (1947)Point Blank (1967) - Lee MarvinTrzeci człowiek (1949) Orson WellesPółmrok (1998) Paul Newman , Gene HackmanMroczne przejście z BogaretmMildred Pierce z Joan CrawfordIn a Lonely Place z BogaretmDom ludzi obcychKobieta w oknie>I chciałbym też zauważyć, że swoje wnioski wysuwasz

Dnia 23.09.2011 o 17:24, Kreek napisał:

zaledwie po prawie 2-minutowym trailerze, nie widziałeś gry w akcji, nie wiesz jak się

http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=275802&n=233 http://ja.gram.pl/blog_wpis.asp?id=275802&n=236




Trwa Wczytywanie