Afterfall: InSanity - kolejne trzy screeny. Tym razem w HD.

Michał Myszasty Nowicki
2011/09/09 14:45
7
0

Na facebookowym profilu Afterfall: InSanity pojawiły się wczoraj nowe screeny z gry, które... dają nadzieję, że przynajmniej graficznie kolejna polska gra wypadnie nie najgorzej.

Afterfall: InSanity - kolejne trzy screeny. Tym razem w HD.

Choć mam oczywiście nadzieję, że będzie tak również pod każdym innym względem. Wszak to mój ulubiony, postapokaliptyczny klimat. Co prawda nie jest to wywodzący się z niemalże już zapomnianego projektu Burżuazja pecetowy erpeg z mocno falloutowymi korzeniami (może jednak, kiedyś?), ale wciąż produkcja, na którą zapewne czeka wielu miłośników takich światów.

Wedle wszystkich znaków na niebie i ziemi, Afterfall: InSanity powinien zadebiutować na pecetach już w listopadzie tego roku. Tym bardziej cieszy, że ekipa z Nicolas Intoxicate najwyraźniej zaczęła ogarniać nowy silnik (Unreal Engine), czego efekty widać na załączonych obrazkach. Tym bardziej, że - jak zapewniają na swym profilu twórcy - nie zostały one tknięte magicznym narzędziem o nazwie Photoshop i są zwykłymi screenami z normalnej rozgrywki.

Swoją drogą, coś mi mówi, że do Afterfall: InSanity będzie potrzebny całkiem mocny komp...

GramTV przedstawia:

Komentarze
7
Usunięty
Usunięty
10/09/2011 16:25

Drugi screen przypomina wizualnie Stalkera.

Usunięty
Usunięty
10/09/2011 15:14

E, jeszcze nie spotkałem gry opartej na Unreal3, której wymagania by się jakoś wybijały, poza tym, szczerze mówiąc, to technicznie, ta grafika za dobra nie jest (klawiatura, skin postaci - straszne piksele). Mam nadzieję, że gra nadrobi stylem i wizualnie wyróżni z reszty stawki o tej samej fabule (Fallout, Rage).

Usunięty
Usunięty
09/09/2011 20:10

Nareszcie po zamieszczonych screenach widać, że gra nie będzie zwykłą budżetówką ale produkcją na dobrym poziomie spełniającą współczesne kryteria. Nie prezentuje się graficznie gorzej niż "Hard Reset", "Bulletstorm" a nawet "Rage". Czy potrzebny będzie do niej mocny komp? Jeżeli chłopcy z Nicolas nie poradzą sobie z optymalizacją to na pewno będzie to killer! Jeżeli mogę coś podpowiedzieć odnośnie wydania tej gry to poszedł bym w inną stronę niż Techland, który upycha do kolekcjonerek masę tanich gadżetów a wybrałbym coś takiego jak soundtrack, artbook, przewodnik po uniwersum Afterfall, koszulkę i ewentualnie figurkę Husarza.




Trwa Wczytywanie