W Dishonored nie musisz nikogo zabijać

Patryk Purczyński
2011/08/30 10:54

- Naszym celem jest pozwolić graczom przeniknąć przez grę - mówi Harvey Smith, producent Dishonored. Zapewnia, że nowe dzieło Arkane Studios nie zmusi do zabicia kogokolwiek.

W Dishonored nie musisz nikogo zabijać

Arkane Studios chce pozostawić graczom dużą dowolność w radzeniu sobie z zadaniami postawionymi przed głównym bohaterem Dishonored. - Grę możesz w zasadzie przejść nie zabijając nikogo - mówi Harvey Smith w rozmowie z dziennikarzami IGN. Problem w tym, że misje polegają na zlikwidowaniu wyznaczonych celów. Jak pogodzić oba te fakty?

- Wszystkie kluczowe cele, te wyznaczone do zamordowania - jest wiele zakulisowych sposobów, by się ich pozbyć - zdradza Smith. Arkanów tych działań rzecz jasna nie wyjawia, zaznacza jedynie, że skala trudności ich wykonania jest "ekstremalnie ekstremalna". Większość graczy zdecyduje się więc zapewne na otwartą akcję lub tradycyjne skradanie i likwidowanie przeciwników po cichu.

GramTV przedstawia:

Inny przedstawiciel Arkane Studios, Raphael Colantonio, przypomina z kolei o systemie chaosu, zwiększającego się z każdym kolejnym morderstwem. - Zabicie strażnika zwiększa chaos, ale nieznacznie. Zabicie pokojówki potęguje go bardziej. Na chaos wpływa też podniesienie alarmu. Pewne zdarzenia wywołują konsekwencje - zaznacza.

Dishonored ma zaplanowany termin wydania na przyszły rok. Gra przygotowywana jest z myślą o platformach PC, PS3 i X360.

Źródło:
Komentarze
13
Usunięty
Usunięty
11/05/2012 16:33

Poza Hitmanami to jeszcze widziałem Achievement do Deus Ex: HR "Przejdź całą grę nie zabijając nikogo (bossowie się nie liczą)".Więc nie pierwsi i pewnie nie ostatni.

Usunięty
Usunięty
11/05/2012 14:13

Ok, to chyba pierwsza gra od dobrych paru lat (nie liczę Diablo 3), która mnie sobą zaciekawiła.Klasycznie, pewnie nie będzie dane mi w nią pograć, chociaż kto wie, jeśli to serio będzie tak wybitne ;)

Usunięty
Usunięty
11/05/2012 11:26

No i wszelakie porównania do Assassin''s Creed diabli wzięli, hahaha.




Trwa Wczytywanie