Blizzard uruchamia społecznościową stronę Diablo III i tłumaczy brak wsparcia dla modów

Patryk Purczyński
2011/08/25 14:59

- Gdybyśmy mieli dodać wsparcie modów, produkcja potrwałaby kilka lat dłużej - mówi Jay Wilson o Diablo III. Przemyślenia na ten i inne tematy fani mogą zostawiać na nowo otwartej witrynie.

Blizzard uruchamia społecznościową stronę Diablo III i tłumaczy brak wsparcia dla modów

Szerokim echem w światku fanów Blizzarda obiła się wieść, że w Diablo III nie będzie można grzebać, tworząc rozmaite mody. - Żadna gra z tej serii nigdy nie wspierała modów. Biorąc pod uwagę dokładność artystyczną i fakt, że poszczególne elementy są generowane losowo, byłoby to bardzo trudne. Zaczynając ten projekt powiedzieliśmy sobie, że jeśli chcemy umożliwić wsparcie modów, to produkcja wydłuży się o kilka lat - mówi Jay Wilson w rozmowie z dziennikarzami PC Gamera.

- Ludzie mówią: jesteście przecież wielką firmą, macie mnóstwo pieniędzy, możecie zrobić wszystko, prawda? Odpowiedź brzmi: nie, nie możemy. Jest wiele rzeczy, które chcielibyśmy zrobić, ale... Czas i pieniądze to rzeczy realne również dla nas - dodaje przedstawiciel Blizzarda.

TYmczasem od kilkudziesięciu godzin można odwiedzać nowo otwartą stronę społecznościową Diablo III. Podobnie jak oficjalna witryna Blizzarda, blog dostępny jest w polskiej wersji językowej.

GramTV przedstawia:

- Będzie to twoje sanktuarium, w którym znajdziesz najnowsze wieści z Nowego Tristram i świata poza nim. Już teraz do twojej dyspozycji są fora społecznościowe i regularnie aktualizowany blog, gdzie możesz zamieszczać komentarze i dzielić się wpisami na Twitterze, Facebooku oraz innych popularnych mediach społecznościowych. Będziemy używać tej strony do dzielenia się wszystkim, co związane z grą i zamieszczania społecznościowych ciekawostek, jak interesujące filmiki, grafiki, komiksy, treści ze stron fanowskich i wiele więcej - piszą założyciele. Po więcej odsyłamy pod wskazany wyżej adres.

Data premiery Diablo 3 jest już znana! Czytaj więcej o Diablo 3

Komentarze
115
Usunięty
Usunięty
27/08/2011 00:21
Dnia 26.08.2011 o 23:14, ZubenPL napisał:

> Teraz pokaż mi RTSa który oferuje tyle lub więcej, skoro twierdzisz że SP w SC2 jest > słabe. StarCraft Brood War

No patrz grałem w tego SC:BW od dobrych 9 lat (patrz moja sygnatura "Power Overwhelming", którą mam na tym forum od lat, jeszcze SC2 nawet nie był zapowiedziany), więc mi tu nie ściemniaj w tym temacie. Co więcej niby SC:BW oferował? Tylko bez sentymentów - konkrety. Misje w porównaniu do tego co jest w SC2 były bardzo podobne, co prawda było kilka misji infiltracyjnych, ale gdzie im tam do tego co było w SC2, kilka beaconów, czasem teleport i koniec), w kwestii MP to nawet nie ma o czym mówić, bo teraz jest świetnie zorganizowany system ligowy, a wtedy to była wolna amerykanka, ściemniane nabijanie statów (jakieś głupie statsiarskie tradycje "alied victory", albo disconnecty), psujące się replaye itd, itd.Nie wiem co niby (poza muzyką, choć w SC2 też jest świetna, po prostu SC zawiesił poprzeczkę mega wysoko) jest w SC lepsze. Może jakiś konkret? I nie zrozum mnie źle, bo SC:BW uwielbiam, gra była super innowacyjnym rozwinięciem koncepcji RTS, ale jak postawisz na równych prawach obie gry obok siebie, to SC2 jest po prostu bogatszy (no i pamiętajmy że mówiąc o samej długości kampanii, to liczmy tylko SC, bez BW, bo inaczej trzeba by liczyć SC2:WoL + HotS).

ZubenPL
Gramowicz
26/08/2011 23:14
Dnia 26.08.2011 o 23:02, Blasting_Power napisał:

W SC2 zmian jest cała masa, choćby AI i ścieżkowanie jednostek, które w SC1 były tragiczne (zwłaszcza dragoony, nieźle można było sobie z nimi nerwów natracić), smart casting itd.

Nie wspominaj o dragoonach to był koszmar.

Dnia 26.08.2011 o 23:02, Blasting_Power napisał:

A jeżeli o kampanię chodzi to oczywiście musiałeś to spłycić do jednego wątku mimo że było ich tam całkiem sporo

Spoiler

Xel''Naga, Nova vs Tosh, Zeratul, sekta Taldarimów, hybrydy, Tassadar i Overmind - dość nieoczekiwany zwrot fabularny, Arcturus vs Valerian i kilka innych

, do tego nie wziąłeś pod uwagę że kampania SC2 to nie tylko fabuła

Napisałem wątek główny nie cała fabuła czytaj że zrozumieniem.

Dnia 26.08.2011 o 23:02, Blasting_Power napisał:

ale i genialnie zaprojektowany model z Hyperionem i wszystkimi ulepszeniami, odkryciami i najemnikami, a że kredytów na wszystko nie wystarcza to warto przejść kampanię kilka razy i za każdym razem inaczej się gra, bo w co innego inwestujesz, do tego jednostki tylko z kampanii, bardzo oryginalne i zróżnicowane misje:

Spoiler

misja z lawą, supernową, "zombie", "dota" z toshem, infiltracyjne, "rpgowe" kanały nydusowe, protoski last stand, konwojowanie, napady na pociągi i wiele innych

.

Napisałem że reszta kampanii ujdzie.

Dnia 26.08.2011 o 23:02, Blasting_Power napisał:

Teraz pokaż mi RTSa który oferuje tyle lub więcej, skoro twierdzisz że SP w SC2 jest słabe.

StarCraft Brood War

Usunięty
Usunięty
26/08/2011 23:02
Dnia 26.08.2011 o 21:17, ZubenPL napisał:

> Czego niby SC2 brakuje? Możesz > coś podać? Kampania nie ma polotu (a przepraszam w becie nie było SP...)? Może styl artystyczny > i grafika jest sucha i stworzona na odwal się? A może muzyka jest słaba? Gra jest za > mało dynamiczna? Brakuje wsparcia twórców gry? No dawaj rzuć jeden argument inny niż > z tą ceną ("eee ten McLaren F1 to dziadostwo, bo kosztuje 1mln$..."). No to zaczynajmy. Kampania: Beznadziejny wątek główny ( Bo do mnie opowieść o rycerzu odczarowującym księżniczkę zaklętą w potwora nie przemawia.) reszta kampanii ujdzie. Multi: jest wspaniały genialny grywalny i dopracowany tylko zmiany w mechanice względem SC BW można policzyć na palcach jednej ręki 1. Można ustawić by robotnik zaraz po wyprodukowaniu wydobywał surowce . 2 Można zaznaczyć naraz nie ograniczoną liczbę jednostek. 3. Można bindować wiele budynków pod jednym klawiszem. 4. można kolejkować rozkazy. Reszta to zmiany w jednostkach i budynkach. Ale to nic złego SC BW jest według mnie najlepszą strategią czasu rzeczywistego i ja oczekiwałem po SC2 że będzie taki sam jak swój poprzednik.

To tak jakby powiedzieć, że wspomniany McLaren F1 od Forda T różni się tym, że ma drzwi otwierane do góry i inny profil nadwozia, a reszta taka sama, bo kierownice ma, silnik ma, 4 koła ma, hamulce ma, a pozostałe to kwestia parametrów... W SC2 zmian jest cała masa, choćby AI i ścieżkowanie jednostek, które w SC1 były tragiczne (zwłaszcza dragoony, nieźle można było sobie z nimi nerwów natracić), smart casting itd.A jeżeli o kampanię chodzi to oczywiście musiałeś to spłycić do jednego wątku mimo że było ich tam całkiem sporo

Spoiler

Xel''Naga, Nova vs Tosh, Zeratul, sekta Taldarimów, hybrydy, Tassadar i Overmind - dość nieoczekiwany zwrot fabularny, Arcturus vs Valerian i kilka innych

, do tego nie wziąłeś pod uwagę że kampania SC2 to nie tylko fabuła, ale i genialnie zaprojektowany model z Hyperionem i wszystkimi ulepszeniami, odkryciami i najemnikami, a że kredytów na wszystko nie wystarcza to warto przejść kampanię kilka razy i za każdym razem inaczej się gra, bo w co innego inwestujesz, do tego jednostki tylko z kampanii, bardzo oryginalne i zróżnicowane misje:
Spoiler

misja z lawą, supernową, "zombie", "dota" z toshem, infiltracyjne, "rpgowe" kanały nydusowe, protoski last stand, konwojowanie, napady na pociągi i wiele innych

.Teraz pokaż mi RTSa który oferuje tyle lub więcej, skoro twierdzisz że SP w SC2 jest słabe.




Trwa Wczytywanie