Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wersja 2.0

Lucas the Great & Myszasty
2011/08/17 11:44

Na targach gamescom zaprezentowano nam zawartość pakietu, który twórcy nazwali Wiedźmin 2: Zabójcy Królów 2.0. Trzeba przyznać, że oprócz dosyć oczywistych elementów, znajdzie się w nim kilka naprawdę fajnych rzeczy.

Wiedźmin 2: Zabójcy Królów - wersja 2.0

Przede wszystkim Wiedźmin 2: Zabójcy Królów 2.0 to paczka zawierająca wszystkie dotychczasowe łatki i około dwudziestu nowych poprawek. To jednak jedynie podstawowa zawartość, tak samo jak pełen komplet dotychczasowych DLC.

Ważniejsze są zupełnie nowe elementy, czyli dodatkowy poziom trudności, będący w zasadzie czymś w rodzaju nowego trybu rozgrywki i... no właśnie, tym razem już zdecydowanie nowy tryb rozgrywki.

Lucas musiał biec na kolejny pokaz, skończę więc ja, czyli Myszasty

Dodatkowy poziom trudności nazwany Dark Mode odpowiada najwyższemu poziomowi trudności z oryginalnej gry, uzupełnionemu wszakże możliwością zapisywania rozgrywki w dowolnym momencie. Oprócz tego otrzymamy zupełnie nowe zestawy przedmiotów (zarówno broń, jak i zbroje) utrzymane w odpowiednim, mrocznym klimacie. W grze pojawi się równiez kilka nowych opcji (BN, zadania?), jednak zasłaniając się niechęcią do spoilerowania, twórcy nie ujawnili nam co dokładnie.

GramTV przedstawia:

Kolejna sprawa, to tryb Areny, czyli zupełnie nowa forma zabawy (w Wiedźminie 2, bo ogólnie doskonale znana, czyli potyczki z falami coraz to mocniejszych przeciwników. Na arenie atakowani jesteśmy przez kolejne fale, zdobywamy punkty i nagrody, możemy nabywać lepszy ekwipunek, a wszystko po to, by być lepszym od innych graczy. Ot, taki specyficzny wiesławowy tryb wyzwania, mocno zintegrowany z serwisami społecznościowymi i forum gry.

Nie ma tu jakiejś wielkiej rewolucji, ale zawsze coś nowego...

Komentarze
78
Usunięty
Usunięty
20/08/2011 23:29

Praktycznie cała lista +1, od siebie dodam brak możliwości schowania miecza poza menu kołowym (wyjąć to można, gorzej wsadzić), zamykanie przed nosem drzwi podczas chodzenia z NPCami, zdecydowanie zbyt mało rodzajów potworów i brak klarownego podsumowania gry (endingów jest 16, który się ma to trzeba zgadywać).

Usunięty
Usunięty
20/08/2011 22:54

Dnia 18.08.2011 o 17:18, Sanders-sama napisał:

> * Osobne mapy: polityczną i lokacji. Jest taka, jak pokręcisz kółkiem od myszy to się oddali i pokaże polityczną

... jednocześnie wygaszając mapę regionu. Nie da się także dowolnie oddalić mapy regionu, bo zaczyna zanikać.Słowo klucz: "osobne". Aktualna mapa jest jednocześnie bardzo artystyczna i bardzo niepraktyczna.

Dnia 18.08.2011 o 17:18, Sanders-sama napisał:

> * Nowy talent: Salto ponad głową przeciwnika (za cenę wigoru?) a''la Wiedźmin 1. Jakby > się jeszcze dało ponad np. krzesłem albo linką od namiotu to byłoby super... A co, wiedźmin to Jedi?

Miecze? Są. Pchnięcie? Jest. Bańka? Jest. Odbijanie pocisków? Jest. Jedi mind tricks? Jest (axii). Wielki, zły, nam podobny antybohater, który ubiera się na czarno? Jest. Brak obrażeń przy upadku z wysokości? nie można skakać, więc i obrażeń nie ma :)Nowy wniosek do listy:* poprosimy jeszcze o nowy znak, który chwyta z dystansu przeciwnika za gardło i unosi w powietrze, na wyższym poziomie dodatkowo zadaje zadaje obrażenia :)A tak na serio, pozycjonowanie jest bardzo ważne na wyższych poziomach, a przez wspomnianą klejącą sie walkę i stojące tu i ówdzie przeszkadzajki, aż za łatwo można się dać otoczyć. Nie tyle przez brawurowy styl walki ile przez skopaną dynamikę. Po takim otoczeniu nie wiele da się zrobić.

Dnia 18.08.2011 o 17:18, Sanders-sama napisał:

> * Kości odporne na wypadanie poza stół. Cały realizm tkwi w tym żeby wypadały za plansze.

Ale już wiedźmin poza byle płotek wypaść nie może? Podczas walki wręcz też nie da się wypchnąć przeciwnika poza ring (co można było zrobić w jedynce).Może jest to problem ustawień myszki i grafiki, ale u mnie albo nie czuć tego rzucania, albo... czuje je przeciwnik jak kością w nos dostanie...Kości w jedynce były niezłym sposobem zarabiania. W W2 widzę je jedynie jako quest (graj z przeciwnikiem do pierwszej wygranej, potem szukaj następnego).

Sanders-sama
Gramowicz
18/08/2011 17:18
Dnia 18.08.2011 o 16:25, Yarkee napisał:

Miło wiedzieć że są jeszcze firmy które wypuszczają patche, a nie DLC. A łatać w Wiedźminie jest co. Niestety w prowizorce changelogu nie widać nic, co osobiście życzyłbym sobie zobaczyć:

Dnia 18.08.2011 o 16:25, Yarkee napisał:

* Osobne mapy: polityczną i lokacji.

Jest taka, jak pokręcisz kółkiem od myszy to się oddali i pokaże polityczną

Dnia 18.08.2011 o 16:25, Yarkee napisał:

* Nowy talent: Salto ponad głową przeciwnika (za cenę wigoru?) a''la Wiedźmin 1. Jakby się jeszcze dało ponad np. krzesłem albo linką od namiotu to byłoby super...

A co, wiedźmin to Jedi?

Dnia 18.08.2011 o 16:25, Yarkee napisał:

* Kości odporne na wypadanie poza stół.

Cały realizm tkwi w tym żeby wypadały za plansze.




Trwa Wczytywanie