W sieci pojawiła się garść świeżych materiałów poświęconych nowemu FPS-owi studia Codemasters, Bodycount. Tym razem dostaliśmy trochę screenów oraz dev diary traktujące o świecie gry.
W sieci pojawiła się garść świeżych materiałów poświęconych nowemu FPS-owi studia Codemasters, Bodycount. Tym razem dostaliśmy trochę screenów oraz dev diary traktujące o świecie gry.
Z drugiej części pamiętnika dowiadujemy się między innymi, jaki kierunek artystyczny obrał zespół Codemasters podczas tworzenia wirtualnego środowiska oraz jak na rozgrywkę wpływają umiejętności poszczególnych klas. Jeśli wierzyć twórcom, w ich grze nie zabraknie żywo reagujących na wydarzenia na polach bitew wrogów oraz zróżnicowanych terenów (zwiedzimy między innymi spaloną słońcem Afrykę i rozświetlone wieloma neonami azjatyckie mieściny). Tradycyjnie omawianiu poszczególnych składowych produkcji towarzyszą świeże zapisy z przebiegu rozgrywki.
Przypominamy, że światowa premiera omawianego FPS-a Mistrzów Kodów odbędzie się za nieco ponad trzy tygodnie – już 30 sierpnia. Ten tworzony z myślą tylko o konsolach PlayStation 3 i Xbox 360 tytuł zawita do Europy trzy dni później. W oczekiwaniu na premierę możecie zapoznać się z naszą zapowiedzią oraz przyjrzeć się najnowszym screenom prezentującym Bodycount.