Tworzenie spójnego wirtualnego świata nie jest rzeczą łatwą. Studio Nicolas Games radzi sobie z tym wyzwaniem poprzez rozwijanie encyklopedii, do której wprowadzają wszelkie informacje o realiach panujących w Afterfall: InSanity.
Tworzenie spójnego wirtualnego świata nie jest rzeczą łatwą. Studio Nicolas Games radzi sobie z tym wyzwaniem poprzez rozwijanie encyklopedii, do której wprowadzają wszelkie informacje o realiach panujących w Afterfall: InSanity.
W tej chwili kompendium jest dostępne wyłącznie dla osób, które pracują nad tytułem. Patryk Hamerlak z Nicolas Games nie wyklucza jednak, że zmieni się to po premierze: W tej chwili nie mamy w planach udostępnienia wiki. Jest to encyklopedia stworzona na potrzeby prac nad uniwersum i znajdują się w niej również informacje których nie możemy i nie chcemy zdradzić. Zamierzamy przedstawić świat Afterfall w inny sposób. Słuchamy jednak graczy i jeśli po premierze pojawią się głosy domagające się upublicznienia wiki - możliwe, że tak się stanie. Będzie to jednak nieco inna wersja, pozbawiona spoilerów.
Afterfall: InSanity ukaże się na PC, PlayStation 3 i Xboxa 360.