Bulletstorm nic nie zarobił dla Epic Games

Mateusz Stanisławski
2011/07/23 10:08

Przygotowanie FPS-a Bulletstorm okazało się niezbyt lukratywnym interesem. Choć gra została ciepło przyjęta przez wielu krytyków i graczy, ekipa deweloperska nie wzbogaciła się dzięki niej.

Bulletstorm nic nie zarobił dla Epic Games

Bulletstorm nic nie zarobił dla naspowiedział serwisowi Kotaku szef studia Epic Games, Mike Capps. Co mogło nawalić? Trudno powiedzieć, wszak gra była szeroko promowana, zebrała sporo wysokich ocen (średnia powyżej 80 proc.) i tchnęła nieco świeżego powietrza w skostniały gatunek. Nie mówiąc o dużym budżecie i partnerstwie takiej firmy jak Epic Games.

Niepowodzenie finansowe nie oznacza jednak, że współpraca People Can Fly z amerykańskim zespołem zostanie w najbliższej przyszłości zakończona. Capps przyznał, że Polacy przygotowali produkt najwyższej jakości i nie żałuje, że dano ich FPS-owi zielone światło. – Następna rzecz, którą zrobimy z People Can Fly, będzie wielka – dodał.

GramTV przedstawia:

Komentarze
202
Usunięty
Usunięty
27/07/2011 10:57

Fail - jesli chodzi o czas premiery ( razem z kz3 nikt nie powinien wypuszczac zadnego fps a jak sprzedal sie sam kz3 dobrze wiemy wiec ... )

Bambusek
Gramowicz
26/07/2011 18:08

Cóż, przerost formy nad treścią (kampania reklamowa pokazująca i zapowiadająca ósmy cud świata), pycha Chmielarza, wypowiedzi jego i Cliffiego antagonizujące pecetowców, wyjście na ring z Killzone 3 - niby jak to miało się udać? Można mydlić oczy, że nowa marka, a te się nie sprzedają bla bla bla. Tylko taki Frozen Synapse, niszowa turówka indie wydana tylko na PC i Maki ma już co najmniej 450 000 sprzedanych (tutaj pozdrowienia dla pana "turówki są niedzisiejsze" Hartmanna). W 2 miesiące po premierze, bez praktycznie żadnej kampanii reklamowej i sprzedawana tylko cyfrowo. Więc przy tym wynik Bulletstorma jest śmieszny.

Usunięty
Usunięty
24/07/2011 09:42

Osobiście Bullshitstorm mi nie podszedł (zresztą nawet nie odpalił się na moim pc, pomimo spełniania minimalnych wymagań), ale to dobrze, że Epic jest rozsądne. Chciałbym, by następny projekt PCF to było coś bliższego Painkillerowi, na przykład coś w klimacie pierwszego Blooda.




Trwa Wczytywanie