Polska wersja trailera trybu multiplayer Battlefielda 3

Patryk Purczyński
2011/07/21 15:40

Electronic Arts zaserwowało nam kolejny materiał promujący Battlefield 3. Tym razem uwaga reżyserów została skupiona na trybie multiplayer... i nagrodach, jakie zdobyła gra na targach E3.

Polska wersja trailera trybu multiplayer Battlefielda 3

Pojazdy i piechota; zabudowania i natura; otwarte i zamknięte przestrzenie; światło dnia i ciemność kanałów - to wszystko, i oczywiście sporą porcję strzelania, można zobaczyć na nowym trailerze Battlefielda 3 z fragmentami rozgrywki z trybu multiplayer. Materiał współtworzył polski oddział Electronic Arts, dzięki czemu nie musimy znać mowy Szekspira, by dowiedzieć się, do ilu nagród nominowany był shooter DICE na targach E3 i ile statuetek padło jego łupem.

GramTV przedstawia:

Battlefield 3 to gra, której przedstawiać nie trzeba. Przypomnijmy jedynie, że w sklepach zjawi się pod koniec października, a John Riccitiello złudnie, zdaniem analityków, upatruje w niej tytułu, który będzie w stanie zdetronizować serię Call of Duty.

Komentarze
79
Usunięty
Usunięty
26/07/2011 21:44
Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Poprawa grafiki nagle sprawi, ze bedzie mniej plastiwkowy i bardziej realistyczny?A nie?

Nie ;)

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Czy naprawdę muszę cytować tekie rzeczy jakbyś urwał się z księżyca?

Przeczytaj to jeszcze raz, to moze zrozumiesz,że nawet jakby zrobili nowy silnik, to CoD wcale nie musi mieć systemu zniszczeń.CoD ma być szybkim shooterem na malych mapach - jak Q, czy UT.Wiec nie rozumiem na siłe implementowania do silnika systemu zniszczeń.Jezeli chcą nowy silnik graficzny, to muszą go zrobić całkiem od nowa. IWEngine wywodzi sie jeszcze z QIII.Musi być całkiem nowy game engine, ale po co go zmieniać. Jak CoD sprzedaje sie praktycznie na konsolach.A na dodatek chodzi na nich w 60fps. Gdy analogicznie BF tego zrobić nie potrafi? (Pomijam Rage Carmacka ;))

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Pisze oczywiście, że to nie to samo co graficzny, ale to nie ma znaczenia.

Ma i to znaczne.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

O boże. Ale inne tego typu gry mają coś czego cod nie ma, jakąś swego rodzaju kultowość.

Co to jest kultowość i kiedy się pojawia?

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Starcraft 2 mówi Ci to coś? Gdyby było jak mówisz to SC 2 nie sprzedałby się tak dobrze w cenie 200zł za wersję PC. Ba. On by nawet nie wyszedł, bo nikt by nie uważał za stosowne go tworzyć, idąc twoim tokiem myślenia. Tymczasem jednak SC 2 się pojawił, nieziemsko drogi, sprzedał się i cieszy się popularnością.

Bo tylko jest kultowy? Jedynka nie była nigdy świetnie zbudowanym i zbalansowanym RTSem, ktory zdobył taka popularność? Nikt nie wie, ze to Blizz i ta gra będzie dopracowana i będzie mieć dlugoletni support? Coś co nigdy nie zostało docenione, nie zostanie kultowe. Te 20mln osob sprawi pewnie, ze CoD w jakims gronie dalej bedzie otoczony kultem.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Rozumiem, że ty jesteś koneserem wszelkiej maści tandety i nieświeżości i lubisz obcować ze starociami,ale na szczęście na ogół ludzie mają inaczej.

Ee? Lubie obcować ze starociami. Jak są dopracowane i nieziemsko grywalne, to pewnie tak.Tandety? Skad. Ale te 20mln ludzików co lubi sie naparzać na małych mapkach - jak ja w UT, to czemu im zabraniać? Masz jeszcze L4D, TF2. One tez grafiką nie powalaly, ale swoją popularnosć zyskały.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Dla przypomnienia tobie, do czasu MW 2 atutem coda też była grafika itd. Ale czasy się zmieniły, FPS-y robią się bardziej zaawansowane technicznie, a cod stoi w miejscu bo żal było się wysilić i zaimplementować coś nowego "tfórcom".

I znowu wymyślasz, co ja sadze o CoDzie. Do czasu MW2 atutem CoDa była grafa?Do 2009 nie widziałeś nic, co lepiej by wyglądało? Dla mnie juz pierwsze MW było klopsem.Ale jak tobie sie nie podoba grafika. To o czym tu gadać?

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Tak właśnie dlatego. I uważam, że BF jakościowo deklasuje CoD-y, dlatego nie pasuje mi jak ktoś bezsensownie mu umniejsza.

Kompleks epenisa? Niech sobie deklasuje, są ludzie co wola inne "klimaty".Ja mam tylko nadzieje, ze sie zmieni trend postCoDowych shooterów, a jak narazie tylko BF ma na to szanse.Tylko, ze znowu walczy tym samym mieczem - a więc zmiana praktycznie zadna. Tylko fajniesza grafa... a mi zalezy na gameplay''u..

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Rozumiem, CoD jest taki jest, BF jest jaki jest, każdy tytuł ma swoich "fanów", którzy mają różne upodobania, ale aktualnie BF>CoD, z tym nie można się spierać, nie ma takiej opcji :D ^^

Nie spieram sie na tym polu.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

To jest zagadka dla mnie, ile ciemnoty jest na świecie, która dalej to kupuje.

Dlaczego ciemnota? Wychodzi nowa cześć, stara traci wsparcie i trzeba sie przesiasc na nowszą wersje.A to, ze pewnie z 90% kopii sprzedanych CoDa jest na konsolach to grafika ich nie interere.A reszta moze nie mieć kompa, aby pochwalic sie takimi detalami, wielka mapą... i masz sukces CoDa.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

A czy ja mówię, że jak kultowy, to nie grają? Wiem, że cieszy się "względną" popularnością, sam czasem włącze, ale to nie zmienia że jest jaki jest po latach.

CoD tez jest jaki jest i ludziom sie podoba, to nawet za to placą... mimo, że wychodzi kotlet i nawet o tym wiedza. Chcą grać to kupują. Co im szkodzi? (Pomijam to, ze szkodzi mi).

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

A może dla mnie liczy się grafa?

To niech sie liczy. Ta cała "ciemnota" ma ją gdzies.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

Niektórzy wolą ja od grywalności.

Zaraz sie zaczniemy spierać kto jest w rzeczywistosci ciemnotą.Starcraft, CS, Diablo, nawet W3 nie zdobyły swojej pozycji i "kultu" grafiką. Tak btw.

Dnia 26.07.2011 o 17:03, KloniskO napisał:

ale nie rób tutaj wielkich teorii o CS-ie. Jest jak każdy widzi :D

Dlaczego mam robić teorie o CSie? Wystarczy mi spojzeć na opinie dema preview Deus Exa.Grafa byle jaka, a superlatywy lecą... nie przypominam sobie, zebym przez ostatnie lata cos takiego widział.

Usunięty
Usunięty
26/07/2011 17:03
Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

Zmienia silnik i co? Fajniejsza grafika?

Nie, gorsza -.- (sarkazm)

Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

Poprawa grafiki nagle sprawi, ze bedzie mniej plastiwkowy i bardziej realistyczny?

A nie?"Silnik gry zajmuje się interakcją elementów gry. Może mieć w sobie wbudowane moduły grafiki, wejścia, sieci czy też AI i wykrywania kolizji między obiektami gry itd. Może też korzystać z oddzielnych silników implementujących obsługę wymienionych modułów. Silnik gry jest często błędnie utożsamiany z silnikiem graficznym lub silnikiem 3D."Czy naprawdę muszę cytować tekie rzeczy jakbyś urwał się z księżyca?Pisze oczywiście, że to nie to samo co graficzny, ale to nie ma znaczenia. CoD leży i kwiczy i jednym i w drugim.

Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

Nie bronie, tylko kompletnie nie rozumiem twojego podescia.

Ja zaś twojego.

Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

Wg. Ciebie. A tym czasem inni dalej łupia kolejny rok w csa, TF2, W3, Starcrafta, wymieniac dalej? Bo grafika najwazniejsza?

O boże. Ale inne tego typu gry mają coś czego cod nie ma, jakąś swego rodzaju kultowość. Starcraft 2 mówi Ci to coś? Gdyby było jak mówisz to SC 2 nie sprzedałby się tak dobrze w cenie 200zł za wersję PC. Ba. On by nawet nie wyszedł, bo nikt by nie uważał za stosowne go tworzyć, idąc twoim tokiem myślenia. Tymczasem jednak SC 2 się pojawił, nieziemsko drogi, sprzedał się i cieszy się popularnością. Rozumiem, że ty jesteś koneserem wszelkiej maści tandety i nieświeżości i lubisz obcować ze starociami, ale na szczęście na ogół ludzie mają inaczej. Dla przypomnienia tobie, do czasu MW 2 atutem coda też była grafika itd. Ale czasy się zmieniły, FPS-y robią się bardziej zaawansowane technicznie, a cod stoi w miejscu bo żal było się wysilić i zaimplementować coś nowego "tfórcom".

Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

To, czemu ci nierealistyczny CoD nie pasuje? Bo kotlet? Bo grafika, nie ładna?

Tak właśnie dlatego. I uważam, że BF jakościowo deklasuje CoD-y, dlatego nie pasuje mi jak ktoś bezsensownie mu umniejsza. Rozumiem, CoD jest taki jest, BF jest jaki jest, każdy tytuł ma swoich "fanów", którzy mają różne upodobania, ale aktualnie BF>CoD, z tym nie można się spierać, nie ma takiej opcji :D ^^>Czy moze sprzedaje sie lepiej nic BF i moze sie cos takiego podobac?To jest zagadka dla mnie, ile ciemnoty jest na świecie, która dalej to kupuje.

Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

Dlaczego odrazu obroncy kultowosci? przeciez dalej sa tacy co w to graja...

A czy ja mówię, że jak kultowy, to nie grają? Wiem, że cieszy się "względną" popularnością, sam czasem włącze, ale to nie zmienia że jest jaki jest po latach.

Dnia 26.07.2011 o 04:55, Zgreed66 napisał:

Co to masz do grafiki w CSie? Nie liczy sie grafa, ale grywalnosc?

A może dla mnie liczy się grafa? Niektórzy wolą ja od grywalności. Ja to stawiam na równi, ale nie rób tutaj wielkich teorii o CS-ie. Jest jak każdy widzi :D, głównie cieszy się dalej popularnością wśród skillowców i starszych graczy, co to pamiętają jak liczył się refleks, a nie killstreaki albo destrukcja i tyle. Młodsi już tego nie rozumieją i nie zrozumieją jak taki pasztet mógł być grywalny xD A jak jesteś takim entuzjstą czystej grywalności to graj w CS-a, czemu grasz w coda i inne? :D

Usunięty
Usunięty
26/07/2011 04:55
Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

To jest takie super trudne do zrozumienia?

Zmienia silnik i co? Fajniejsza grafika?

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

Kotlet do realizmu ma to, że brak postępu w technologii daje właśnie kotlety jakim jest CoD od paru lat. I dlatego jest też tak plastikowo i nierealistycznie w nim. Kolejna oczywistość.

Poprawa grafiki nagle sprawi, ze bedzie mniej plastiwkowy i bardziej realistyczny?

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

Wcześniej sam pisałeś, że cię denerwuje też kotletowość tej gry,a teraz tego bronisz... no comments.

Nie bronie, tylko kompletnie nie rozumiem twojego podescia.

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

To, że ludzie go kupują wynika oczywiście z niskich wymagań co do rozrywki konsumentów. Są i tacy, co akurat to lubią, są tacy co im się znudziło w p*zdu dawno temu i wolą BF-a, są i tacy co nawet świata nie widzą po za swoją konsolą/CoD-em i nie wiedzą, że są ciekawsze alternatywy...

Wg. Ciebie. A tym czasem inni dalej łupia kolejny rok w csa, TF2, W3, Starcrafta, wymieniac dalej?Bo grafika najwazniejsza?

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

Tak, między innymi dlatego. Pisałem o tym wsześniej, że BF to nie żadna ARMA i nie musi nią być bo jest BF-em i że przez "realizm" rozumiem też oprawę.

To, czemu ci nierealistyczny CoD nie pasuje? Bo kotlet? Bo grafika, nie ładna?Czy moze sprzedaje sie lepiej nic BF i moze sie cos takiego podobac?

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

O już zaraz wielcy pro z CS-a i obrońcy kultowości się zlecieli. Tak wiem, że jest kultowy, też go lubię, nawet bardziej od CoD-a. Zatkało?

Dlaczego odrazu obroncy kultowosci? przeciez dalej sa tacy co w to graja...

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

Podałem za przykład, że jakby wszystkie marki tak ociekały próżnością to po mapach latało by się dalej z patykami w rękach jak w Cs-ie.

Co to masz do grafiki w CSie? Nie liczy sie grafa, ale grywalnosc?

Dnia 25.07.2011 o 22:11, KloniskO napisał:

Myślę, że nie ma co dalej gadać na ten temat. Zmęczyłem się już, a i tak do niczego to nie zaprowadzi :)

Pewnie, ta




Trwa Wczytywanie