Dragon Age II: Dziedzictwo - zobacz fragmenty gameplaya!

Rafał Dziduch
2011/07/11 10:47

Dragon Age II: Dziedzictwo (w oryginale Legacy) było prezentowane podczas letniej konferencji Electronic Arts. Zobaczcie, co pokazali.

Jak zapewnia starszy producent, Fernando Melo, autorzy wsłuchiwali się uważnie w głosy fanów i postanowili spełnić wiele spośród ich życzeń. Dla przykładu, wraz z najnowszym DLC otrzymamy np. możliwość ulepszania broni dzięki specjalnym filarom, które zaoferują różnorodne właściwości. Pojawią się też silniejsi i trudniejsi do pokonania przeciwnicy, którzy będą starali się wykorzystywać w walce możliwości taktyczne, jakie oferuje dana lokacja.

GramTV przedstawia:

Dragon Age II: Dziedzictwo ukaże się 26 lipca w cenie 800 punktów BioWare (PC), 800 punktów Microsoftu (Xbox 360) i 9,99 dolara (PlayStation 3).

Komentarze
72
Usunięty
Usunięty
12/07/2011 13:13
Dnia 12.07.2011 o 09:26, michal_w napisał:

W DA:O było kilka zakończeń do wyboru, nie wszystkie szczęśliwe dla naszego hero i jego otoczenia.

ale jest progres :)

Dnia 12.07.2011 o 09:26, michal_w napisał:

Wykonanie DA:O > DA2. Widać Bioware jest już skazane na "wybrańców" i "pradawne zło ponownie zagraża światu". Próbowali zrzynać z Obsidian (Alpha Protocol) i nie wyszło, same chęci nie wystarczą bez odrobiny talentu.

Nie neguje ;p

Usunięty
Usunięty
12/07/2011 09:26
Dnia 11.07.2011 o 23:47, Zgreed66 napisał:

Wiesz polemizujac, ze fabuła w DA2, wybitna nie jest, ale jezeli chodzi o samo podejscie do fabuły. Ze nie jest to kolejne klasyczne od zera do bohatera ratujacego ten swiat.

Za to mam wcale nie klasycznego wieśniaka z prowincji, który zostaje jakimś tam czempionem. Oryginalne strasznie. Oczywiście za "drobną" opłatą (DLC) dowiemy się dlaczego już nie jest taki przeciętny i co tam na poczekaniu sklecili ludzie z Bioware by dać odpór powszechnej krytyce. :-)

Dnia 11.07.2011 o 23:47, Zgreed66 napisał:

Tylko ten świat sie wali i nie ma jako takiego szczesliwego zakonczenia.

W DA:O było kilka zakończeń do wyboru, nie wszystkie szczęśliwe dla naszego hero i jego otoczenia.

Dnia 11.07.2011 o 23:47, Zgreed66 napisał:

To stwierdzam, ze Mi sie podoba takie podejscie. Gorzej z wprowadzeniem do gry takiego rozwiazania :/ Pomysł na fabułe DA2>DA:O

Wykonanie DA:O > DA2. Widać Bioware jest już skazane na "wybrańców" i "pradawne zło ponownie zagraża światu". Próbowali zrzynać z Obsidian (Alpha Protocol) i nie wyszło, same chęci nie wystarczą bez odrobiny talentu.

Usunięty
Usunięty
11/07/2011 23:47
Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

fabuła to jakiś zlepek lekko powiązanych historii, bez tego czegoś co przykuwa do monitora

Wiesz polemizujac, ze fabuła w DA2, wybitna nie jest, ale jezeli chodzi o samo podejscie do fabuły.Ze nie jest to kolejne klasyczne od zera do bohatera ratujacego ten swiat.Tylko ten świat sie wali i nie ma jako takiego szczesliwego zakonczenia.To stwierdzam, ze Mi sie podoba takie podejscie. Gorzej z wprowadzeniem do gry takiego rozwiazania :/Pomysł na fabułe DA2>DA:O

Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

prostackie opcje dialogowem - co bym nie klikał i tak dojdziemy do tego samego końcawypowiedzi/zadania itd.

Tak jest z ME i sumie tak patrze.. na ostatni news ze skyrim.To chyba juz wiem o co chodzi ludziom od Bethesdy xD

Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

uproszczony interface gry i brak możliwości zarządzania ekwipunkiem drużyny ( tylko broń i pierścionki/paski)

Wiesz z drugiej strony mi sie to podoba, a mianowicie z tej, ze nie musze mówić swojej druzynie co ma nosić.Tylko moge zdobyć jakieś przydatne ulepszenia dla ich eq.Jednak przy tak "malej" grze, gdzie znajdujemy jeden set na jeden krotki akt. To jest to kicha ;p

Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

prostacka walka, która pasuje do gier arcade - nie twierdzę, że dynamika walki jest czymś złym w rpg - i nich sobie moje postacie latają z 2 m mieczem, ale dziwny spawn mobów z sufitu/ścian itd. to raczej nie to czego oczekiwałem.

:)

Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

I po wiedz mi po co mam przechodzić gre na różnych poziomach trudności ? Tylko po to aby zabić 4 razy więcej przeciwników ? Pomęczyc się 5 min więcej z bosem bo ma więcej hp i bije mocniej ? Od sieczki wole inne gry, które są lepsze w tym i zaliczają się do gier arcade/ slasher / h&slash / shootery i nikt nie nazywach ich crpg.

Tutaj nawet nie chodzi, czy to slasher,shooter czy obojetnie jaki inny syf.Tylko walka jest ogółem skaszaniona. to jest jak z miałkim fpsem gdzie przeciwnicymaja ewidetnie za duzo hp, jest ich ogółem za duzo. A nasze bronie to jakies wiatrówki xDPoziom trudnosci opiera sie w zupełnie złym, kretynskim miejscu.To jak porównywać FEARa 1/2 na wysokim poziomie trudnosci do CoDa na Veteranie ;)albo jeszcze jakiejs innej dziwnej grze ;p

Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

I tu sam sobie odpowiadasz - tak DA2 to gra akcji, bardziej niż crpg jak dla mnie.

No własnie, jak tak przeanalizować wszelkie cechy jakie posiada DA2 i porownac to z DA:OTo jednak w moich oczach dalej jest to rpg xD Tylko takie rpg które pokazuje, jak nie robic rpg ;DWalka taktyczna jest, fabula jest, "wybory" są. Questy są. EQ jest. Postacie są. Ale to qrcze nie gra :D

Dnia 11.07.2011 o 20:55, scott napisał:

Jestem niezadowolony z produktu, który kupiłem i czuje się oszukany zapowiedziamy wydawcy, więc stąd moja ocena gry. Cóż na gry zarabiam sam i nie lubie wyrzucać pieniedzy w błoto - nawet małych pieniedzy - dl atego tak podchodze do sprawy, pewnie wiele osób olewa to bo : gra ściągnięta można wywalić, mama dała kase - da i na inną grę.

Ja juz od dawna, w zaden PRowski bełkot nie wierze.Jak zobaczyłem walke, demo. W zapowiedziach pojawilo sie, ze nie bedzie zmieniania eq dla druzyny.Ogółem gre robili te półtora roku, gdy DA1 robili bodaj 4latka, to dla mnie wiadomym było, ze cos bedzie nie grać.(chyba nawet pisali, ze gra bedzie znacznie krotsza od oryginału)Juz nie mowiac o polityce EA/BW i tonie dlc :P - wyciety ksiaze z gry i dany jako dlc(notabene, tez bylo podane przed premiera xD)Ja tam nie jestem zdziwiony, ze taki syf wyszedł.Dlatego czekam na cały gotowy szajs i wtedy robrajam na drobne. Co mi pasuje, co nie.I wychodze z paroma punktami czego szukać w innych grach, czego sie wystrzegac :PJak tak patrze, na wszelakie rozwiązania i pomysły w grach. To znowu wyjde na heretyka...ale lubie Piotrusia Bajarza. ciul robi pomyrdolone gry, ale pomysłow chłopowi nie brak i za to go szanuje :)Nie mniej DA2 mi sie przynajmniej grało calkiem przyjemnie (raduje mnie to ;p)Grałem lacznie z 80h. Wiec tragedii nie odczuwam.A jednak jakies doswiaczenie z tego tytułu wynioslem i pare plusow tez produkcji dostrzegam. Ot zycie i gusta ;p




Trwa Wczytywanie