Wiedźmin 2 na Xboksie 360 prawdopodobnie będzie łatwiejszy

Patryk Purczyński
2011/06/16 17:13

Najniższy poziom trudności w konsolowym Wiedźminie 2 dostarczy graczom jeszcze mniej kłopotów niż w wersji PC. Zmiany nie zajdą natomiast w pozostałych - zapewnia Tomasz Gop.

Wiedźmin 2 na Xboksie 360 prawdopodobnie będzie łatwiejszy

- Chcemy dostroić elementy wpływające na poziom trudności gry - mówi Tomasz Gop z CD Projekt RED w odniesieniu do Wiedźmina 2 na Xboksa 360. - Myślimy przede wszystkim o najniższym poziomie. Powinien być naprawdę łatwy - podkreśla, co może oznaczać, że w konsolowej wersji przejście polskiego RPG-a będzie jeszcze prostsze niż w przypadku wydania pecetowego.

Zmian w poziomie trudności nie należy się za to spodziewać na pozostałych progach. - Na wyższych poziomach rozgrywka będzie bardzo trudna - nie ma co do tego żadnych wątpliwości. Ale sami się o to przecież prosicie. Tylko na najniższym poziomie ustawienia mogą być nieco lżejsze niż te z pecetów. Dobrze jest zapewnić obu typom graczy - niedzielnym i zatwardziałym - taki sam rodzaj doświadczeń. Chcemy, by gra była przystępna - zaznacza.

GramTV przedstawia:

Zmiany nie dotyczą zresztą wyłącznie poziomu trudności. - Korzystając z otrzymanego wsparcia już nanieśliśmy pewne poprawki w zakresie zbalansowania rozgrywki, zwłaszcza w prologu. A będzie tego więcej, już nad tym pracujemy. Chodzi tu jednak o wersję PC - tłumaczy Tomasz Gop. - Poprawki zostaną naniesione również na wersję z Xboksa 360. Planujemy też szereg czynności wyłącznie z myślą o tym wydaniu. Chcemy się upewnić, że gra będzie wyglądała jak rdzenna produkcja konsolowa - dodaje.

Komentarze
36
Usunięty
Usunięty
17/06/2011 10:59

Ale przecież poziomy trudności to była jedna z bolączek Wiedźmina. Łatwy to nie dający satysfakcji samograj, na normalnym natomiast przejście kilku potyczek graniczyło z niemożliwością. I tak, że twórcy udostępnili zmianę trudności w locie. Nie rozumiem jednak, po co ten rozrzut ma być jeszcze większy.

Usunięty
Usunięty
17/06/2011 10:55

Biorąc pod uwagę właśnie opublikowane statystyki graczy PC i to, że mniej niż 80% graczy ukończyło prolog (!!!), a na najwyższym poziomie trudności grę ukończyło mniej niż 0,1% (jedna dziesiąta procenta) graczy to chyba nic złego, że będzie dodatkowy niższy poziom trudności a nie patch zmniejszający trudność na wszystkich poziomach.

Usunięty
Usunięty
17/06/2011 08:49

Nie mogę zrozumieć takiego podejścia do tematyki gier. Dzisiejsze gry są proste, niezbyt ambitne i bardzo krótkie. Wiedźmina to nie ominęło. Dla mnie ta gra jest całkiem prosta, problemy miałem na samym początku, ale po kilku godzinach złapałem mniej więcej o co chodzi i śmierć na najwyższym poziomie trudności zdarzała mi się niezwykle rzadko (nie liczę poziomu nagła śmierć)




Trwa Wczytywanie