Valve przyznaje, że nie doceniło wzrastającej popularności smartfonów, w związku z czym nie przygotowało na czas aplikacji Steam dla iPhone'a i Androida. Teraz jednak bacznie przygląda się rynkowi urządzeń mobilnych.
Valve przyznaje, że nie doceniło wzrastającej popularności smartfonów, w związku z czym nie przygotowało na czas aplikacji Steam dla iPhone'a i Androida. Teraz jednak bacznie przygląda się rynkowi urządzeń mobilnych.
Z kolei Jason Holtman, osoba odpowiedzialna za model biznesowy Valve nie ukrywa, że rynek urządzeń przenośnych jest bardzo interesujący. Zdaje sobie sprawę z tego, że obecnie tworząc grę, smartfony czy tablety należy rozpatrywać jako pełnoprawną platformę. Wstrzymuje się jednak przed deklaracją co do mobilnego Steama. Jest zbyt wcześnie, by o czymkolwiek przesądzać - ucina.
Okazuje się, że jeśli chcemy mieć nieprzerwany dostęp do usługi Valve, musimy wysyłać do tej firmy więcej próśb i błagań.