Facebook i Twitter w służbie polskich dystrybutorów gier

Rafał Dziduch
2011/04/03 12:35

W jaki sposób polscy dystrybutorzy gier kontaktują się z graczami za pośrednictwem Facebooka i Twittera? Jak wykorzystują te narzędzia? Odpowiedzi udziela nasz test.

Facebook i Twitter w służbie polskich dystrybutorów gier

Z pozoru wydawać by się mogło, że takie portale jak Facebook nadają się idealnie do dwóch rzeczy. Po pierwsze dystrybutor ma szansę zaprezentować swoje produkty, a po drugie jest w stanie przyciągnąć użytkowników (potencjalnych klientów), odpowiadając na ich pytania. Praktyka pokazuje jednak, że zazwyczaj głównie ten pierwszy element jest realizowany, poprzez na przykład regularne zamieszczanie tekstów marketingowo-promocyjno-informacyjnych na facebookowej tablicy. Drugi natomiast mocno kuleje.

Jeżeli chcecie przeczytać cały tekst, kliknijcie na belkę poniżej.

GramTV przedstawia:

Komentarze
16
Karharot
Gramowicz
07/04/2011 11:44

Za brak szacunku dla innych degrad -1. Następnym razem powstrzymaj się od tego typu komentarzy.

Usunięty
Usunięty
07/04/2011 08:00

a ja zawsze myślałem że FB i TW oraz nasze NK to jest dla pedałów, od roweru :] no nic przynajmniej wpisując w googlę imię i nazwisko jak nam wyskoczy link do FB to wiemy od razu że mamy do czynienia z idiotą, pod tym względem FB to świetne narzędzie do rekrutacji pracowników :] i za to należy mu się uznanie.

Usunięty
Usunięty
04/04/2011 18:34

Portale społecznościowe to jedna wielka baza danych, z którą twórcy portalu najczęściej mogą zrobić co im się podoba. Dlatego ja swoje konta na nk.pl i facebooku wykasowałem dokumentnie - do nk wypełniając specjalny formularz z prośbą o wykasowanie danych, na fb grzebiąc głęboko w systemie pomocy, żeby nie tylko "zdezaktywować" swoje konto, ale usunąć je całkowicie - po 14 dniach już go nie miałem. Także jestem wolnym człowiekiem i mam głęboko gdzieś te wszystkie serwisy.




Trwa Wczytywanie