The Elder Scrolls V Skyrim - sześć nowych screenshotów

Kiedy inni bawią się z graczami i fanami w mniej lub bardziej wysublimowane żarty, Bethesda ujawniła sześć kolejnych obrazków z nadchodzącej powoli, piątej części sagi Elder Scrolls, zatytułowanej Skyrim.

The Elder Scrolls V Skyrim - sześć nowych screenshotów

The Elder Scrolls V Skyrim, to piąta już odsłona cyklu fantasy, który od lat wzbudza wiele kontrowersji wśród graczy, mając tylu oddanych fanów, co zaciekłych wrogów. Tym razem trafimy do tytułowej krainy Skyrim, czyli w rodzinne strony znanych z cyklu Elder Scrolls Nordów.

Właśnie dziś producent gry, Bethesda Softworks, zaprezentował sześć kolejnych screenów, które jedynie utwierdzają nas w przekonaniu, że nawet po odsianiu naniesionych przez grafików retuszy, będziemy prawdopodobnie do czynienia z jedną z najefektowniej wyglądających gier cRPG w historii.

The Elder Scrolls V Skyrim - Galeria

The Elder Scrolls V Skyrim - Galeria, The Elder Scrolls V Skyrim - sześć nowych screenshotów

GramTV przedstawia:

Kliknijcie, by znaleźć więcej materiałów o grze The Elder Scrolls V Skyrim.

Komentarze
45
Usunięty
Usunięty
04/04/2011 20:50
Dnia 04.04.2011 o 20:30, Kadaj napisał:

Tylko czy takie wycięte elementy są zgodne z lore gry? Skoro twórcy je usunęli to musieli mieć jakiś powód, może im coś nie pasowało (pomijam tu wykrajanie elementów na potrzeby wykorzystania ich w przyszłym dlc ;p).

Cóż, w przypadku KotORa 2 czy F2, zostały wycięte, bo twórcy dostali deadline (w przyadku KotoRa Obsidian dostał rok). W dodaktu powycinali je tak nieumiejętnie, że te fragmenty wciąż straszą w kodzie gry.

Usunięty
Usunięty
04/04/2011 20:30
Dnia 04.04.2011 o 19:47, Henrar napisał:

Dobra, w przypadku DA:O trochę przesadziłem - tam tylko parę rzeczy wycięto z gry. (...) Jest też dużomodów przywracających część dialogów

Tylko czy takie wycięte elementy są zgodne z lore gry? Skoro twórcy je usunęli to musieli mieć jakiś powód, może im coś nie pasowało (pomijam tu wykrajanie elementów na potrzeby wykorzystania ich w przyszłym dlc ;p).Ale przynajmniej wiem o co chodzi. Gdzieś nawet czytałem, że wiele gier na Infinity Engine ma właśnie powycinane questy, które z jakichś powodów nie trafiły do wersji sklepowej.

Dnia 04.04.2011 o 19:47, Henrar napisał:

Natomiast mody do DA:O są IMO wymagane wtedy, gdy posiadamy wersję ze wszystkimi DLC i Awakenings. Wtedy mody naprawiają takie rzeczy jak "gryzące" się przedmioty (np. Starfang z Warden''s Keep i Vigilance z Awakenings, lub King Cailan''s Armor i Black Sentinel Armor)*.

Heh, mam Awakening i wszystkie dlc (poza golemami) i jakoś nawet nie zwróciłem na to uwagi, pewnie dlatego że grzebanie w ekwipunku ograniczam do minimum. ;p

Usunięty
Usunięty
04/04/2011 19:47

Dobra, w przypadku DA:O trochę przesadziłem - tam tylko parę rzeczy wycięto z gry (m. in. pewne dodatkowe opcje związane z Morrigan wtrakcie wizyty w wieży magów - to przywraca Morrigan Restoration Patch). Jest też dużo modów przywracających część dialogów (np. ZDF).Natomiast mody do DA:O są IMO wymagane wtedy, gdy posiadamy wersję ze wszystkimi DLC i Awakenings. Wtedy mody naprawiają takie rzeczy jak "gryzące" się przedmioty (np. Starfang z Warden''s Keep i Vigilance z Awakenings, lub King Cailan''s Armor i Black Sentinel Armor)*.*Nazwy pisane z pamięci, wybacz :)




Trwa Wczytywanie