Dungeon Siege III usatysfakcjonuje graczy niezależnie od posiadanej przez nich platformy - zapewnia Obisidian. Była nawet szansa na wspólną rozgrywkę pecetowców z konsolowcami... ale już jej nie ma.
Dungeon Siege III usatysfakcjonuje graczy niezależnie od posiadanej przez nich platformy - zapewnia Obisidian. Była nawet szansa na wspólną rozgrywkę pecetowców z konsolowcami... ale już jej nie ma.
Z drugiej strony są jednak pecetowcy, którzy również mają pewne obawy, zwłaszcza w zakresie sterowania. Lane zapewnia, że skróty klawiszowe zostały tak zaprojektowane, by były one przystępne dla tych, którzy zamiast klawiatury i myszki będą używać gamepada. - Ten schemat jest łatwy do przyswojenia, a jednocześnie wystarczająco złożony, by trudno było go opanować do perfekcji - tłumaczy.
Osobną kwestię stanowi wartość estetyczna Dungeon Siege III. - Właściciele najmocniejszych pecetów zawsze mogą cieszyć się dodatkowymi szczegółami graficznymi. Sądzę jednak, że nasz silnik, Onyx, poradzi sobie dobrze na każdym sprzęcie - mówi dyplomatycznie Lane.
Na koniec ciekawostka: podczas produkcji możliwa stała się wspólna rozgrywka właścicieli pecetów i konsol w trybie kooperacji Dungeon Siege III. - Opcję tę zaprojektowaliśmy wyłącznie na potrzeby wewnętrznych testów. Obecna infrastruktura sieciowa nie wspiera tego rodzaju rozwiązań, więc nie leży to w naszej gestii - uzupełnia Lane. Wspólnie zagramy więc tylko z posiadaczami tego samego sprzętu.
Premiera Dungeon Siege III zaplanowana jest na 27 maja.