Informacje

Metal Gear Solid: Rising - techniczne demo z cięciem arbuza

12 Rafał Dziduch

Cięcie arbuza na kawałki? W Metal Gear Solid: Rising będzie to możliwie.

Podczas trwającego TGS 2010 twórcy Metal Gear Solid: Rising zaprezentowali techniczne demo, w którym Raiden tnie na kawałki m.in. arbuzy i kręgle. Trzeba przyznać, że materiał robi spore wrażenie. Głównie za sprawą precyzji w wykonywaniu ruchów, którą został obdarzony główny bohater gry.

Na specjalnym pokazie urządzonym podczas trwających właśnie Tokyo Games Show producent Shigenobu Matsuyama i reżyser Minesh Kimura zaprezentowali materiał, na którym Raiden przecina m.in. arbuzy i kręgle. Atrakcyjność tej sceny polega na tym, że gracz ma pełną kontrolę nad kątami, pod jakimi bohater wyprowadza uderzenia. Oczywiście oznacza to, że w finalnej wersji gry będzie można atakować przeciwników w nieograniczony niemal sposób.

Przypomnijmy, że data premiery Metal Gear Solid: Rising nie została jeszcze ujawniona. Gra wydana zostanie na PC, PS3 i Xbox 360.

12 komentarzyDodaj swój

Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
SimplyLucas

Mimo że widziałem już "cięcie arbuza" we wczesniejszym fimiku, to musze powiedzieć że mimo ze ciężko powiedzieć cokolwiek o samej mechanice gry to sam mechanizm cięcia wygląda naprawde naprawde jako kawał beztroskiego funu !!

Odpowiedz
vegost

Zapewne, oprócz bezmyślnej siekanki nie znajdziemy w MG nic więcej :) Niech pokaża coś lepszego niż cięcie arbuza na kawałeczki, to już widzieliśmy.

Odpowiedz
G Kaucz

Kupię jako fan MGSa, ale wolałbym aby pokazali jakaś ciekawą misję niedługo.

Odpowiedz
G Rumcajsev

Taka technologia+Sony Move+Gwiezdne Wojny

:o

Odpowiedz
cHICEK

Ale stół jest niezniszczalny rozumiem ;p

Odpowiedz
G dark_master

> Taka technologia+Sony Move+Gwiezdne Wojny
=kolejny "clone wars adventures" ;p Lucasarts wydaje obecnie tylko uproszczone crapy (+remake monkey island) więc na grę z zaawansowanym systemem machania mieczem nie ma co liczyć.<zresztą, ani move ani żaden inny kontroler się nie nadaje, bo co to za frajda machać mieczem jedną ręką. no i do używania mocy kinnect by się przydał.>

Odpowiedz
G Rumcajsev

> Lucasarts wydaje obecnie tylko uproszczone crapy
Niestety zdaję sobie z tego sprawę. Ale taki nowy, dobry Jedi Knight z tą technologią... OM NOM NOM

Odpowiedz
SlaVio2

już sobie to wyobraziłem na move - miazga...
Choć trailer przyznam ciekawy (podoba mi się mechanika oraz fizyka jaką użyto) to jednak wolałbym jakąś misję jak poprzednicy:)
Swoją drogą jest bardzo dobrze, ale w trakcie jednego cięcia miałem wrażenie że nie było tak perfekcyjnie odwzorowane uderzenie jak chcieli tego twórcy.. choć może się tylko czepiam;P

Odpowiedz
G kodi24

Nie widziałem tego wcześniej, więc jestem podjarany tymi arbuzami ;D Teraz zobaczyłbym jakiś konkretny gameplay;

PS: Chcę mieć takiego robota ;)))

Odpowiedz
G Namaru

> już sobie to wyobraziłem na move - miazga...
No mechanizm wręcz stworzony dla move. Mam nadzieję, że zaimplementują jego obsługę.Ciekawa jest technologia generowania nowych polygonów wewnątrz obiektów, chciałbym wiedzieć jak to jest zrobione. ;)

Odpowiedz
G imike

Swietnie, coraz blizej realizmu. Tak trzymac.

Odpowiedz
Przeczytaj wszystkie komentarze na forum
Najnowsze
Lubisz nas?