R.U.S.E. ostatnią nową marką Ubisoftu w tej generacji?

Patryk Purczyński
2010/09/01 13:25
0
0

Obecnie znacznie trudniej jest wprowadzić na rynek nową markę - mówi Alain Corre z Ubisoftu. Francuska firma na tej generacji konsol będzie wydawać najprawdopodobniej już tylko kontynuacje.

Ubisoft to firma, która słynie z umiejętnego wprowadzania na rynek nowych tytułów - i to z niemałymi sukcesami. Najlepszym tego przykładem jest Assassin's Creed, który zadebiutował pod koniec 2007 roku. Gra została bardzo ciepło przyjęta i szybko doczekała się kontynuacji. Ta z kolei osiągnęła rewelacyjną sprzedaż ponad 6 milionów egzemplarzy. R.U.S.E. ostatnią nową marką Ubisoftu w tej generacji?

Mimo to francuska firma wydaje się być w odwrocie od świeżych tytułów. - W tej chwili znacznie trudniej jest wprowadzić na rynek nową markę - tłumaczy Alain Corre. - Potrzeba dużo większych inwestycji, nakładów na marketing by osadzić ją w przestrzeni rynkowej. Nawet jeśli włożysz dużo więcej pieniędzy w produkcję i marketing, nie możesz być w stu proc. pewny grupy odbiorców, w którą celujesz. A ona jest niezbędna, jeśli chcesz odzyskać zainwestowane pieniądze - kontynuuje.

Wygląda więc na to, że to R.U.S.E. będzie ostatnią nową marką, wprowadzoną przez Ubisoft na rynek w tej generacji konsol. Corre dodaje, że nowe technologie zawsze przynoszą ze sobą świeże pomysły w kwestii rozgrywki i innowacji, jakie można do niej dodać. - Poza tym, rynek nie jest przepełniony w ciągu 18 miesięcy od wprowadzenia nowej maszyny. Można w tym okresie spróbować czegoś nowego. W tej chwili za dużo jest marek ze stabilną pozycją, by móc z nimi skutecznie konkurować - konkluduje.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!