Twórcy Dead Space'a: Ilość i jakość

Patryk Purczyński
2010/05/20 09:28
0
0

Steve Papoutsis zapewnia, że uniwersum Dead Space'a jest ogromne i - co za tym idzie - można w nim osadzić mnóstwo gier. Podstawowym wymogiem jest jednak ich jakość.

"Chciałbym zrobić nawet i tysiąc gier z serii Dead Space, jeśli tylko ludzie by ich chcieli" - wyznał Steve Papoutsis. Tysiąc pewnie by się przejadł, ale znaleźliby się na pewno tacy, którzy nie wyobrażają sobie zakończenia opowieści o dramatycznych przeżyciach Isaaca w kosmosie na drugiej odsłonie. Producent znanego horroru zapewnia jednocześnie, że nie chce ze swojej perełki uczynić kolejnego tasiemca, którego kolejnym częściom brakuje inwencji. Twórcy Dead Space'a: Ilość i jakość

Mimo to... "Rozplanowaliśmy sobie mnóstwo gier wartych realizacji. Musi być jednak odpowiednie zainteresowanie. Nie chcemy, by to, co robimy, było tanie. Naprawdę skupiamy się na jakości. Mamy nadzieję, że - o ile druga część przypadnie do gustu graczom - zrobimy kolejną" - kontynuował Papoutsis, po czym dodał z przymrużeniem oka: "Byłoby świetnie tworzyć tych gier więcej i więcej. Myślimy o wyścigach kartów, o grze fitness... Żartuję!".

Aby tworzyć kolejne gry z serii Dead Space niewątpliwie potrzebna jest solidna podstawa - rozległe uniwersum. Przedstawiciel Visceral Games zapewnił, że jego ekipa pomyślała o tym na samym początku. "Jest wielgachny, ogromny" - tak scharakteryzował świat gry. Dodał również, że jego historia rozplanowana jest na tysiące lat.

GramTV przedstawia:

Visceral Games rzeczywiście ma zatem co robić.

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!