Metro Conflict: Presto, czyli nowy FPS na Unreal Engine 3

Patryk Purczyński
2010/04/28 11:41
0
0

Koreańskie studio Redduck ogłosiło prace nad strzelaniną pierwszoosobową Metro Conflict: Presto. Gra oparta jest na silniku Unreal Engine 3, a w sieci można już podziwiać jej pierwszy trailer.

Stojące za Alliance of Valiant Arms studio Redduck przystąpiło do prac nad nowym FPS-em. Na razie o Metro Conflict: Presto, bo taki jest tytuł owego projektu, niewiele wiadomo. Estetów powinien jednak zainteresować fakt, że jest on oparty na silniku Unreal Engine 3. Technologia ta została również użyta we wspomnianym A.V.A., wydanym w 2007 roku w Korei, Japonii, Stanach Zjednoczonych i Chinach. Metro Conflict: Presto, czyli nowy FPS na Unreal Engine 3

"Unreal Engine 3 od Epic Games był czynnikiem, który znacząco wpłynął na sukces tej gry" - wspomina Do-Min, Ok, dyrektor ds. technologii w koreańskim studiu. "Chcemy pójść jeszcze dalej. Przecież silnik przez te lata podlegał nieustannej ewolucji" - dodaje.

Z zawartej umowy zadowolony jest również Ray Park z koreańskiego oddziału Epic Games. "Tworząc A.V.A., Redduck udowodnił, że jest w stanie zrobić grę na światowym poziomie. Jesteśmy szczęśliwi, że ponownie zdecydowali się na Unreal Engine 3 przy Metro Conflict: Presto. Nie możemy się doczekać chwili, w której przekonamy się, co tym razem udało im się zbudować" - mówi.

Poniżej prezentujemy dość statyczny trailer, zapowiadający Metro Conflict: Presto.

GramTV przedstawia:

Komentarze
0



Nie ma jeszcze żadnych komentarzy. Napisz komentarz jako pierwszy!