Przewodnik po kontynuacjach gier - część 3 - strzelanki

gram.pl
2010/04/04 18:00

Czy nie stawialiście sobie czasami, biorąc do ręki pudełko z nieznaną grą, pytania: „Czy ta dwójka w nazwie oznacza, że muszę też zagrać w poprzednią część?” Nie musicie się już martwić. Redakcja gram.pl przybywa z odsieczą.

Przewodnik po kontynuacjach gier - część 3 - strzelanki

"Z kontynuacjami nigdy nie było prosto. Apetyt rośnie w miarę jedzenia, więc każdy ma nadzieję na coś lepszego niż poprzednim razem. Gracze stawiają coraz większe wymagania, a twórcy często nie nadążają za własnymi obietnicami. Wielkie firmy wolą spłycić grę dostosowując ją do sprzedaży masowej niż tworzyć wysublimowany produkt skierowany do węższego grona odbiorców. Czy każda odsłona kolejnego tytułu z serii to zupełnie autonomiczny byt powiązany z wcześniejszymi częściami jedynie literkami i cyferką? Na szczęście nie jest tak w przypadku każdego shootera."

Jeśli chcecie dowiedzieć się, co o kontynuacjach strzelanek uważa Komix, koniecznie kliknijcie na czerwoną belkę poniżej. Obiecujemy, że wasze życie stanie się łatwiejsze...

GramTV przedstawia:

Komentarze
29
Usunięty
Usunięty
07/04/2010 11:52

Fajny artykulik, choć dużo błędów znajduje się w tekście.

Usunięty
Usunięty
05/04/2010 21:08
Dnia 04.04.2010 o 19:43, TobiAlex napisał:

Co do FEAR2 - kompletnie się nie zgodzę, że trzeba znać poprzednią część. Podczas gry mamy wszystko dokładnie wyjaśnione co i dlaczego, miejscami nawet lepiej niż w części pierwszej!

W całej serii FEAR jest tyle niezgodności, że równie dobrze można zacząć od Perseus Mandate, potem FEAR 2, a na końcu FEAR i Extraction Point... Tymbardziej, że każda z gier z serii (poza Extraction Point) przedstawia losy innej jednostki, w nieco innej linii czasowej i żeby było jeszcze bardziej zamotane, to w każdej walczymy z czym innym.

Usunięty
Usunięty
05/04/2010 19:41

bardzo przepraszam ale w życiu nie zgodzę się z tym że l4d2 deklasuje pod każdym względem l4djeden przykład:postacie




Trwa Wczytywanie