CryEngine 3 w stereoskopowym 3D

Adam "Harpen" Berlik
2010/03/02 14:31

Podczas tegorocznej odsłony Game Developer Conference firma Crytek zaprezentuje CryEngine 3 w stereoskopym trójwymiarze. Jej przedstawiciel wylicza korzyści płynące z wykorzystywania tej technologii.

„Po udanym wprowadzeniu CryEngine 3 w ubiegłym roku na Games Developer Conference, jesteśmy naprawdę podekscytowani z powodu prezentacji najnowszej wersji naszej wielofunkcyjnej technologii w stereoskopowym 3D” – powiedział Carl Jones, dyrektor ds. rozwoju biznesu CryEngine w firmie Crytek na temat pokazu, który odbędzie się podczas GDC 2010. CryEngine 3 w stereoskopowym 3D

”Przez ostatnich kilka lat, technologia wyświetlania obrazu w trójwymiarze okazała się jednym z kluczowych trendów w filmach i grach. Wraz z CryEngine 3, twórcy mogą tworzyć swoje produkcje w 3D na wszystkie platformy. Zasadaniczo nie jest to już przeszkodą dla kreatywnych projektantów. CryEngine 3 charakteryzuje się wieloma innowacjami przyśpieszającymi czas produkcji, pozwalającymi zmiejszyć koszty tworzenia gry i zapewnia zespołom developerskim zdolność do maksymalnego zwiększenia ich kreatywność, bez żadnych opóźnień daty wydania gry.” – wyjaśnił Jones.

Pierwszą grą wykorzystującą CryEngine 3 jest Crysis 2, który ujrzy światło dzienne na pecetach oraz konsolach Xbox 360 i PlayStation 3 w ostatnim kwartale bieżącego roku.

GramTV przedstawia:

Komentarze
15
sirufok
Gramowicz
02/03/2010 21:47

Ten silnik na PC na pewno będzie lepszy, ale przekonamy się gdy wyjdzie Crysis 2 lub gdy wrzucą jakieś filmiki porównujące.

Usunięty
Usunięty
02/03/2010 21:32

Duzo moze zalezec od tego co dodano wzamian; Mysle jednak, ze deweloper nie pozbawi nas mimo wszystko mozliwosci podziwiania calego miasta gdzies z dachow drapaczy chmur; Jesli poprawia chocby te klocowata animacje z jedynki i dorzuca jakis fajny post-processing kamery (realistyczna "trzesawka" aka Killzone 2) to efekt powinien byc ciekawszy;

Usunięty
Usunięty
02/03/2010 20:33

Pokazano animacje z pierwszej misji, lub bardzo podobnej do pierwszej misji Crysis miejscówki. Generalnie chodzi o to, że obcięto na przykład dystans rysowania przedmiotów - taka beczka pojawia się jakieś 20 metrów przed bohaterem. Ten sam trik stosowano "optymalizując" Crysis po premierze - obcięto dystans rysowania przedmiotów i gra chodziła lepiej.




Trwa Wczytywanie